• Mijn grootste fail ooit. Ik heb mijn naam verkeerd geschreven. En ik dacht dat Moskou in Polen lag. Bleek het de hoofdstad van Rusland.

    En de jouwe?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik ken een ergere fail:
    Sevda vroeg zich af of België met de euro betaalt
    -rolt over de grond-

    [ bericht aangepast op 14 dec 2010 - 18:28 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    PurpleCow schreef:
    Ik ken een ergere fail:
    Sevda vroeg zich af of België met de euro betaalt
    -rolt over de grond-

    Shut the hell up!

    RoseDestiny schreef:
    ik wist niet wie amiriko was xD natuurlijke het paard van sinterklaas....

    Bij ons noemt die Slecht-weer-vandaag.

    Ik dacht vroeger altijd dat Mekka een persoon was en dan vroeg ik me altijd af hoe iemand tot Mekka kon bidden want ze konden niet weten waar die stond.
    En toen we met de trein naar Londen gingen vroeg ik aan mijn mama of we dan onder het water ook haltes hadden.
    Lomp van me!

    Reptilia schreef:
    Ik dacht vroeger altijd dat Mekka een persoon was en dan vroeg ik me altijd af hoe iemand tot Mekka kon bidden want ze konden niet weten waar die stond.
    En toen we met de trein naar Londen gingen vroeg ik aan mijn mama of we dan onder het water ook haltes hadden.
    Lomp van me!
    Geweldig kind. En hah dan had ik toch gelijk over dat paard.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Reptilia schreef:
    (...)
    Bij ons noemt die Slecht-weer-vandaag.

    Waarom dat dan ..? x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Passerby schreef:
    (...)Geweldig kind. En hah dan had ik toch gelijk over dat paard.

    Belachelijk, maar eigenlijk vind ik het nu wel grappig van mezelf. En misschien noemt dat paard in Nederland zo?

    Stamppot schreef:
    (...)
    Waarom dat dan ..? x'D

    Ik dacht dat ze vroeger bij 'Dag Sinterklaasje' altijd zeiden dat het kwam omdat sinterklaas zogezegd aan zwarte piet vroeg hoe het paard ging noemen en dat zwarte piet dan de vraag verkeerd verstaan had en dan als antwoord zei: slecht weer vandaag. En dat het dan daarvan komt, ik weet het niet meer. :')

    Reptilia schreef:
    (...)
    Ik dacht dat ze vroeger bij 'Dag Sinterklaasje' altijd zeiden dat het kwam omdat sinterklaas zogezegd aan zwarte piet vroeg hoe het paard ging noemen en dat zwarte piet dan de vraag verkeerd verstaan had en dan als antwoord zei: slecht weer vandaag. En dat het dan daarvan komt, ik weet het niet meer. :')
    Dat was idd in dat programma, maar waarom het paard zo heet weet ik eigenlijk ook niet. En ik vind je fail leuk om te lezen kind^^


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Dat was idd in dat programma, maar waarom het paard zo heet weet ik eigenlijk ook niet. En ik vind je fail leuk om te lezen kind^^

    Ja, ik dacht dat het zoiets was. Ik vraag het dit weekend nu wel nog eens aan mama want ik moet het nu weten en zij weet dat sowieso. Leuk programma was dat hè. (krul)
    Ik schreef trouwens ook eens ooit Isaa op mijn toets ipv Isabel omdat ik Isaa toen altijd gebruikte voor mijn eigen naam.

    Hoe kunt ge in godsnaam u eigen naam verkeerd schrijven ?? xD


    Stop wishing, Start doing..

    Reptilia schreef:
    (...)
    Ja, ik dacht dat het zoiets was. Ik vraag het dit weekend nu wel nog eens aan mama want ik moet het nu weten en zij weet dat sowieso. Leuk programma was dat hè. (krul)
    Ik schreef trouwens ook eens ooit Isaa op mijn toets ipv Isabel omdat ik Isaa toen altijd gebruikte voor mijn eigen naam.
    Hahah ik schreef mijn achternaam eens zonder -en gewoon omdat ik gehaast was, dat is ook wel erg. en ik schreef eens snoeks ipv snoeken op een toets van wiskunden --"
    en je hebt gelijk, ik zocht het daarnet eens op en het is idd piet zijn schuld.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Haha (:
    Ik ving vanmiddag de O.D. op toen ze van de trap viel (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Passerby schreef:
    (...)Hahah ik schreef mijn achternaam eens zonder -en gewoon omdat ik gehaast was, dat is ook wel erg. en ik schreef eens snoeks ipv snoeken op een toets van wiskunden --"
    en je hebt gelijk, ik zocht het daarnet eens op en het is idd piet zijn schuld.

    Ha, dat is inderdaad stom. Vooral omdat je gehaast was. En die snoeks vind ik eigenlijk wel mooi en leuk van je, haha. En ah, goed van me dan. Pietje toch.

    dit is pas een fail, dat hangen ze gewoon in een MCdonalds op (A)
    Ik zij mijn eigen naam verkeerd:$
    maar dat komt omdat ALL mijn leraren dat doen en toen deed ik het ook een keer prongelijk xD
    en mn banaan waarop ik had geschreven dat mn lerares egt fucking lelijk was werd toen door die lerares afgepakt(huil)

    Amen, Banana