• Mijn grootste fail ooit. Ik heb mijn naam verkeerd geschreven. En ik dacht dat Moskou in Polen lag. Bleek het de hoofdstad van Rusland.

    En de jouwe?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Alluring schreef:
    Ik ben m'n naam ooit vergeten (krul)


    Life is a beautiful struggle

    Reptilia schreef:
    (...)
    Het is inderdaad dom geworden, ik kijk daar al lang niet meer naar eigenlijk. Rond Spring ben ik gestopt, dat keek ik nog soms. En dat programma ken ik niet eens. ;x Ik keek altijd graag Postbus X en Kulderzipken enzo.
    Dat programma was altijd het laatste, dat was zo goed en dat was in het engels, echt zalig. Hoe ze er soms opkwamen. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Dat programma was altijd het laatste, dat was zo goed en dat was in het engels, echt zalig. Hoe ze er soms opkwamen. x')

    Spijtig want dat kan ik mij echt niet herinneren.

    Annissa schreef:
    Oh, ik heb er zoveel dat ik ze niet meer onthoud.

    Reptilia schreef:
    (...)
    Spijtig want dat kan ik mij echt niet herinneren.
    jammer, echt jammer. En ken je hamtaro.? dat is nu wel niet meer op tv, maar moest het zo zijn, kijk ik daar gelijk terug naartoe (dat was op vtm of vt4 ik weet het niet meer en pokémon, was vroeger ook zo leuk.)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Heb er heel veel.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Een vriendin van me heeft ooit gezegd dat Spanje een stad was.
    Gewoon een vergissing, ze wist wel dat het een land was, ze was gewoon zenuwachtig. :p


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    we hadden het over de middeleeuwen & op het proefwerk schreef ik prehistorie ;x


    Dance like nobody's watching'

    Passerby schreef:
    (...)jammer, echt jammer. En ken je hamtaro.? dat is nu wel niet meer op tv, maar moest het zo zijn, kijk ik daar gelijk terug naartoe (dat was op vtm of vt4 ik weet het niet meer en pokémon, was vroeger ook zo leuk.)

    Ik haatte Hamtaro, neen. Dat moet ik nooit meer zien. :'DD Pokémon was uiteraard geweldig en verslavend!

    Ik wou eens heel mooi mijn naam schrijven op een papiertje en achteraf wou een leerkracht die voorlezen, maar kon het niet. Daar ging mijn mooi geschrift. :'D

    (Ze zei: 'Eüjen' ipv Ellen)


    Let the Night embrace you

    Gisteren nog, in de Pauze.
    Ik dacht dat Istanbul een land was, dat Costa Rica in Spanje lag en Corsica in Griekenland, dat een Savanne op hetzelfde neerkomt als een Regenwoud en dat de Regenwouden en Suriname in Afrika liggen. En dat was serieus. Biggest fail ever.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Passerby schreef:
    (...)OMG. :O
    en ik kan er niet aandoen, maar ik vind die clown verschrikkelijk eng, vooral als ie niet getekend is.

    I know, het is net of hij die eland neuktxD

    Vragen waar Miami Ink ook alweer verfilmd werd ... Dat soort dingen. (krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik ooit heb moeten vragen hoe ik mijn naam schreef xD -ik was net van kleuterklas naar eerste leerjaar gegaan xD-


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    RoseDestiny schreef:
    ik wist niet wie amiriko was xD natuurlijke het paard van sinterklaas....

    Heet het paard van Sinterklaas niet SlechtWeerVandaag?


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California