• Dat had ik dus net. Ik zat op de bank te wachten totdat we een film gingen kijken. Mijn moeder en stiefvader stonden in de keuken om 'koffie te maken'. Eerst hoorde ik wat geluiden, dus ik dacht dat ze gewoon aan het zoenen waren. Nou, okay, prima. Dat kan ik nog wel aan, al is het nog onsmakelijk om dat te moeten horen. Opeens, en nu komt het, hoor ik onderdrukt gekreun van mijn moeder en later ook van mijn stiefvader. Komen ze uiteindelijk de woonkamer in, mijn moeder doet haar broek nog even goed.

    Nou, drie keer raden wat daar gebeurd is. In de keuken. Die alleen van de woonkamer gescheiden is door een kast. Terwijl ik op de bank zat en alles kon horen.

    Het kan aan mij liggen hoor, maar dat vind ik nou niet bepaald normaal. Daar hebben ze een slaapkamer voor. Doe het lekker daar en niet in de keuken, waar ik het kan horen. Hallo, ik moet mijn eten op dat aanrecht klaarmaken -verkeerde woordkeuze maarja- en ik ben vrij zeker -maak dat 100%- dat ze niks schoon hebben gemaakt.

    Het leuke is, nu verwachten ze ook nog dat ik vrolijk een film met ze ga kijken en doen ze alsof er niks gebeurd is! o.o


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik weet gewoon niet wat te zeggen. Ik zou echt boos zijn op de een of andere manier..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Dat is er toch wel over hoor, kunnen ze dan echt niet naar hun kamer gaan ofzo ... en dan nog. Het is gewoon nooit leuk om dat van een ander te horen.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Qlimax schreef:
    Ik weet gewoon niet wat te zeggen. Ik zou echt boos zijn op de een of andere manier..


    Ik ben ook wel boos, vooral de eerste minuten erna was ik heel boos en wilde ik gewoon naar mijn kamer stormen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Weetje, ik dacht om de een of andere reden hier aan:
    http://imgur.com/7q8ao.png

    MrDERP schreef:
    Weetje, ik dacht om de een of andere reden hier aan:
    http://imgur.com/7q8ao.png


    .. Lekker dan >.<


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    (...)

    Ik ben ook wel boos, vooral de eerste minuten erna was ik heel boos en wilde ik gewoon naar mijn kamer stormen.

    Ik had ook een x iets waardoor ik even boos was. M'n broertje en ik werden vorig jaar de hotel kamer uitgestuurd omdat ze perse moesten neuken. Zeiden ze tegen mij; Ja dat snap je toch wel?
    Uh ja, ik snap het wel maar doe dat dan lekker na de vakantie. Toen heb ik ze de hele dag genegeerd :'D


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    (...)
    Ik had ook een x iets waardoor ik even boos was. M'n broertje en ik werden vorig jaar de hotel kamer uitgestuurd omdat ze perse moesten neuken. Zeiden ze tegen mij; Ja dat snap je toch wel?
    Uh ja, ik snap het wel maar doe dat dan lekker na de vakantie. Toen heb ik ze de hele dag genegeerd :'D


    Dat is wel heel raar ;s Dan hadden ze maar een eigen kamer moeten nemen. Kijk, dat ze het doen, prima. Moeten ze zelf weten. Maar doe dat dan niet waar ik bij ben ;x


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik heb daar eigenlijk nooit last van :'D


    -

    Courtesan schreef:
    (...)

    Dat is wel heel raar ;s Dan hadden ze maar een eigen kamer moeten nemen. Kijk, dat ze het doen, prima. Moeten ze zelf weten. Maar doe dat dan niet waar ik bij ben ;x

    Ja vind ik ook. Ik zeg dat soort dingen toch ook niet tegen me ouders Oo


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Genius schreef:
    Ik heb daar eigenlijk nooit last van :'D


    Wees heel blij, scheelt je een hele erge mindfuck :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Oooh leuk voor je >.< de gedachte alleen al ;s


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Qlimax schreef:
    (...)
    Ja vind ik ook. Ik zeg dat soort dingen toch ook niet tegen me ouders Oo


    Volgens mij zouden ze dan boos worden x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    (...)

    Wees heel blij, scheelt je een hele erge mindfuck :Y)

    Mijn broer heeft het wel eens gehoord, heb hem heel erg uitgelachen toen hij hij dat vertelde :')


    -

    Ewl. Keukentrauma. Wil je daar nog wel je eten bereiden..


    "I shut my eyes in order to see.'

    Genius schreef:
    (...)
    Mijn broer heeft het wel eens gehoord, heb hem heel erg uitgelachen toen hij hij dat vertelde :')


    Dat is best gemeen ='D Het is altijd grappiger als het je zelf niet overkomt ;x


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.