• Dat had ik dus net. Ik zat op de bank te wachten totdat we een film gingen kijken. Mijn moeder en stiefvader stonden in de keuken om 'koffie te maken'. Eerst hoorde ik wat geluiden, dus ik dacht dat ze gewoon aan het zoenen waren. Nou, okay, prima. Dat kan ik nog wel aan, al is het nog onsmakelijk om dat te moeten horen. Opeens, en nu komt het, hoor ik onderdrukt gekreun van mijn moeder en later ook van mijn stiefvader. Komen ze uiteindelijk de woonkamer in, mijn moeder doet haar broek nog even goed.

    Nou, drie keer raden wat daar gebeurd is. In de keuken. Die alleen van de woonkamer gescheiden is door een kast. Terwijl ik op de bank zat en alles kon horen.

    Het kan aan mij liggen hoor, maar dat vind ik nou niet bepaald normaal. Daar hebben ze een slaapkamer voor. Doe het lekker daar en niet in de keuken, waar ik het kan horen. Hallo, ik moet mijn eten op dat aanrecht klaarmaken -verkeerde woordkeuze maarja- en ik ben vrij zeker -maak dat 100%- dat ze niks schoon hebben gemaakt.

    Het leuke is, nu verwachten ze ook nog dat ik vrolijk een film met ze ga kijken en doen ze alsof er niks gebeurd is! o.o


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    potlood schreef:
    (...)

    wel ik

    dan ben je de enige;)


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    potlood schreef:
    (...)

    wel ik


    Leuk dat je jezelf dan een stel pubers noemt, last van schizofrenie?
    Eerlijk gezegd vind ik dit nou niet zo'n storend topic hoor, schaamhaar meisje ... dat was pas fail.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Vengeance schreef:
    (...)

    Leuk dat je jezelf dan een stel pubers noemt, last van schizofrenie?
    Eerlijk gezegd vind ik dit nou niet zo'n storend topic hoor, schaamhaar meisje ... dat was pas fail.

    ja echt schaamhaar meisje .


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    potlood schreef:
    (...)

    wel ik


    en ik lach jou dan weer uit :Y) Dit topic was niet bedoeld om ruzie te gaan zoeken, ze wilde gewoon iets kwijt, doe gewoon normaal ^^

    Iew. O.o


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    potlood schreef:
    (...)

    wel ik

    en daarbij wat is jouw probleem dat ze dit topic heeft geopend.
    jij bent de enige die zich er aan stoort verder niemand
    dus zal het wel aan je zelf liggen.


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    Serieus waar hebben jullie het over?
    En ik geef haar alleen advies dat ze het niet gelijk aan de internet wereld moet vertellen.

    potlood schreef:
    Serieus waar hebben jullie het over?
    En ik geef haar alleen advies dat ze het niet gelijk aan de internet wereld moet vertellen.


    Dat kun je verwachten van een stel pubers (cat)


    Olive

    potlood schreef:
    Serieus waar hebben jullie het over?
    En ik geef haar alleen advies dat ze het niet gelijk aan de internet wereld moet vertellen.

    misschien niet misschien wel dat is je eigen mening.
    maar ze maakt haar eigen beslissing wel anders had ze het niet op internet gezet.


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    Nou ben je zeker gelijk getraumatiseer.


    "Ignite, my love. Ignite."

    knor knor ik ben een klein roze varkentje

    potlood schreef:
    knor knor ik ben een klein roze varkentje

    kijk dat is as puber gedrag


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    Gadver, ik vind het al erg genoeg dat ik wéét dat mijn ouders het doen. Laat staan het te horen of te zien. Gelukkig heb ik het nog nooit gehad, maar toen ze mij er eergisteren op aanspraken of ik en mijn vriend wat zachter konden doen voortaan voelde ik me toch heel erg beschaamd en ongemakkelijk.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    iMoan schreef:
    Gadver, ik vind het al erg genoeg dat ik wéét dat mijn ouders het doen. Laat staan het te horen of te zien. Gelukkig heb ik het nog nooit gehad, maar toen ze mij er eergisteren op aanspraken of ik en mijn vriend wat zachter konden doen voortaan voelde ik me toch heel erg beschaamd en ongemakkelijk.


    Dat lijkt me óók erg, als je ouders je daar op aanspreken. Ik kan begrijpen dat dat erg ongemakkelijk was ;x


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    (...)

    Dat lijkt me óók erg, als je ouders je daar op aanspreken. Ik kan begrijpen dat dat erg ongemakkelijk was ;x


    Ze zeiden serieus: Naomy, wil je,je bed een stuk van de muur vandaan trekken?
    Dus ik vraag waarom, zegt mijn moeder: Ik wilde vanmorgen mijn haar gaan borstelen en toen hoorde ik jullie, toen ben ik maar weer uit de badkamer gelopen.


    We'll still love each other, forever and always. <3