• Dat had ik dus net. Ik zat op de bank te wachten totdat we een film gingen kijken. Mijn moeder en stiefvader stonden in de keuken om 'koffie te maken'. Eerst hoorde ik wat geluiden, dus ik dacht dat ze gewoon aan het zoenen waren. Nou, okay, prima. Dat kan ik nog wel aan, al is het nog onsmakelijk om dat te moeten horen. Opeens, en nu komt het, hoor ik onderdrukt gekreun van mijn moeder en later ook van mijn stiefvader. Komen ze uiteindelijk de woonkamer in, mijn moeder doet haar broek nog even goed.

    Nou, drie keer raden wat daar gebeurd is. In de keuken. Die alleen van de woonkamer gescheiden is door een kast. Terwijl ik op de bank zat en alles kon horen.

    Het kan aan mij liggen hoor, maar dat vind ik nou niet bepaald normaal. Daar hebben ze een slaapkamer voor. Doe het lekker daar en niet in de keuken, waar ik het kan horen. Hallo, ik moet mijn eten op dat aanrecht klaarmaken -verkeerde woordkeuze maarja- en ik ben vrij zeker -maak dat 100%- dat ze niks schoon hebben gemaakt.

    Het leuke is, nu verwachten ze ook nog dat ik vrolijk een film met ze ga kijken en doen ze alsof er niks gebeurd is! o.o


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yuk! Ik zou dus nooit meer iets kunnen eten als mijn ouders het op het aanrecht zouden doen. Dat zou dus elke dag patat, pizza en shoarma worden


    Today will be Girl's Day party with you~

    -plat-

    het gedacht alleen al dat je jou eten er op moet klaarmaken :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Zo smerig. Ik word er ook echt gek van ik hoor ze altijd, altijd! En zelfs toen ze beneden waren! Ze deden het beneden! Gatverdamme ik moet ook op die grond lopen op die bank zitten of weet ik veel waar ze het deden. Maar ik snap je helemaal maar wel echt vreemd dat ze dat daar deden toen jij ook beneden was.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Oh ik heb medelijden met je:O Dat lijkt me echt zo smerig!
    Ik vond het al erg dat ik mijn buren tekeer hoorde gaan, laat staan je ouders in de keuken :/


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik had er meteen al een opmerking over gemaakt als ik ze zou horen XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    De trauma's komen idd weer, man de eerste keer toen ik ze hoorde was ik 10 ofzo dacht ik dat mijn moeder verkracht werd. O.o Dat was niet zo maar nu vind ik het gewoon vreselijk om te horen.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2010 - 23:33 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Desecrate schreef:
    Ik had er meteen al een opmerking over gemaakt als ik ze zou horen XD


    Echt hè?

    'Zo, gaat 'ie lekker jongens?' o.i.d. 8D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Wicky schreef:
    Zo smerig. Ik word er ook echt gek van ik hoor ze altijd, altijd! En zelfs toen ze beneden waren! Ze deden het beneden! Gatverdamme ik moet ook op die grond lopen op die bank zitten of weet ik veel waar ze het deden. Maar ik snap je helemaal maar wel echt vreemd dat ze dat daar deden toen jij ook beneden was.


    Nogal. Het enige wat dus de keuken van de woonkamer scheidt is een kast. Het zit misschien 10 meter van elkaar af ;x


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    (...)

    Nogal. Het enige wat dus de keuken van de woonkamer scheidt is een kast. Het zit misschien 10 meter van elkaar af ;x


    Ah bah. Ik leef met je mee.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    omg vertel het lekker aan heel internet

    potlood schreef:
    omg vertel het lekker aan heel internet


    So what? Als het mijn dwars zit dan vertel ik het. Wat maakt het in vredesnaam uit?


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    (...)

    So what? Als het mijn dwars zit dan vertel ik het. Wat maakt het in vredesnaam uit?


    Als het je zo dwars zit waarom vertel je het niet aan je moeder maar aan een stel pubers die je vierkant zitten uit te lachen.

    potlood schreef:
    (...)

    Als het je zo dwars zit waarom vertel je het niet aan je moeder maar aan een stel pubers die je vierkant zitten uit te lachen.



    er is hier niemand die haar uitlacht...


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    swendy schreef:
    (...)


    er is hier niemand die haar uitlacht...


    wel ik

    potlood schreef:
    (...)

    Als het je zo dwars zit waarom vertel je het niet aan je moeder maar aan een stel pubers die je vierkant zitten uit te lachen.


    Omdat ik het niet tegen mijn moeder kan vertellen, daarom. En er zijn hier genoeg mensen die hetzelfde hebben meegemaakt, daarom vertel ik het hier. Als je toch zo moet reageren, ga dan alsjeblieft het topic uit.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.