• Oke wa is u grootste afgang op een concert van tokio hotel ? n_n
    ik heb er eigenlijk vrij veel gehad -_- Terwijl de mensen van de crew,de technische dingetjes en tom het nog heeft gezien ook <_<'
    But oke..Hier moge jullie,jullie afgang vertellen =]

    Zooow... wat heb ik allemaal uitgespookt?
    4 maart was ik uit mijn veel te wijde broek gescheurd-_-" gelukkig had ik er een gymbroekje onder xD
    14 juni: mijn eerste concert. Ik stond zo helemaal bovenaan xD en achter me was de rij bijna leeg, links van me zaten een stuk of vier meiden die eerder weg waren gegaan, en links van me zat mijn achternicht die met me mee was, maar nadat ze naar de wc was geweest ergens anders was gaan staan voor betere foto's en filmpjes te maken. Dus ik zat daar vet allenig. Op het einde gingen die lichten door de zaal en ik was zo hyper dat ik op mijn stoel was gaan staan en op het stukje achter me, zodat ik voorover kon gaan hangen. Dus ik helemaal blij hyper doen. Schijnt dat licht zo naar me. En ik stond daar dus alleen. Mijn eerste reactie was echt: kut!. Ik helemaal hopen dat ze me niet zo zagen. Kijk ik naar het podium, zie ik dat hoofd van Tom op mij gericht. Bill ernaast, zelfde richting. Dude... ik schrok. Dus ik kijk op dat scherm. Tom een grijns van hier tot Tokio (hotel). Bill een superliefvaagschattig lachje, maar wel een beetje melig. Ow god... ik dacht dat ik doodging, maar achteraf was het idee dat ze me gezien hebben toch écht wel leuk:D


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    whaaaa ik wil meerdere afgangen lezen xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Zooow... wat heb ik allemaal uitgespookt?
    4 maart was ik uit mijn veel te wijde broek gescheurd-_-" gelukkig had ik er een gymbroekje onder xD
    14 juni: mijn eerste concert. Ik stond zo helemaal bovenaan xD en achter me was de rij bijna leeg, links van me zaten een stuk of vier meiden die eerder weg waren gegaan, en links van me zat mijn achternicht die met me mee was, maar nadat ze naar de wc was geweest ergens anders was gaan staan voor betere foto's en filmpjes te maken. Dus ik zat daar vet allenig. Op het einde gingen die lichten door de zaal en ik was zo hyper dat ik op mijn stoel was gaan staan en op het stukje achter me, zodat ik voorover kon gaan hangen. Dus ik helemaal blij hyper doen. Schijnt dat licht zo naar me. En ik stond daar dus alleen. Mijn eerste reactie was echt: kut!. Ik helemaal hopen dat ze me niet zo zagen. Kijk ik naar het podium, zie ik dat hoofd van Tom op mij gericht. Bill ernaast, zelfde richting. Dude... ik schrok. Dus ik kijk op dat scherm. Tom een grijns van hier tot Tokio (hotel). Bill een superliefvaagschattig lachje, maar wel een beetje melig. Ow god... ik dacht dat ik doodging, maar achteraf was het idee dat ze me gezien hebben toch écht wel leuk:D


    k snap het niej helemaal xD


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    whaaaa ik wil meerdere afgangen lezen xD

    u afgang is ook wel erg ze xD
    ma ik heb er nog (A)
    ma die is ni zo geweldig als mijn eerste ;D

    (...)

    k snap het niej helemaal xD

    Ik stond dus midden in het zicht van die lichten en ik stond nogal... asociaal, om het licht uit te drukken op die dingen:P
    Jeweetwel... als je in die arena in Ahoy zit dan heb je van die stoeltjes, maar achter je ook zo'n rij, ik stond op de stoel van mijn rij met mijn ene voet en op het loopgedeelte (vloer) van de rij achter mij:P En dan kon ik me helemaal naar voor uitrekken. (dat doe ik dus gewoon omdat ik nogal hyper doe enzo en dan net íets wilder kan doen xD, maar dat wilde zagen ze dus:|)


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    (...)
    u afgang is ook wel erg ze xD
    ma ik heb er nog (A)
    ma die is ni zo geweldig als mijn eerste ;D

    toch wil ik um weten:D


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    op vier maart, bij scream. ging ik héél hoog en heel raar en op allemaal rare manieren scream "zingen" (lees: schreeuwen, gillen, grunten etc.) en iedereen stond me echt zo aan te kijken van; waar heeft dat kind last van? :3

    ik niks

    (...)
    toch wil ik um weten:D

    eum oke xD
    nummer 1.
    het concert ws zo juist bezig en er was zo een meisje flauwgevalle,dus ze hadde die over de hekke gezet,en in het midde vlak voor bill zijn neus gaat die op de grond zitte en begint die kei hard te roepe,te wene,en naar die boddyguards te slage...en ik en mijn vriendin lage daar echt bijna op de grond van het lache...en die david [jha die ad ons eel tijd in het oog ;S rare gast]
    die kwam zo kijke waarom wij aan het lache ware en die begint ineens kei hard mee te lache [jha eigenlijk geen afgang voor mij maar voor da meisje XD]
    nummer 2;
    voor da concert begon,stond er zo in het groot aan de kant waar tom op moest verbode te roke,en jha..david stond er zo me een sigaret en mijn vriendin die rookt ook en die begon zo in het vlaams te roepe vn; eeeh jho !! heeej ge moogt ni roke !! geeft u sigaret hier !! eeh joh denkte da ge meer bent ofwa :') [voor te lache he] en die wees zo naar da bordje waar da opstond.en david keke er naar en die zag dus die sigaret me da kruis er door en die doe zo mooi braaf zijn sigaret weg XD
    nummer 3;
    bij de actie voor het papier van frei omhoog te houde,we ware da los vergete,en het liedje was gedaan en ik steek ineens da papier omhoog en begin er als een halve zot mee te zwaaie,en toen scheurde da in 2 voor de neus van bill <_<'
    nummer 4;
    bij final day,bill begon zo te springe en iedreen begon mee te springe en ik stond daar dood stil,en mn vriendin zegt tege mij; JOYCE GE MOET WEL SPRINGE HE LOEMPE!! dus ik begin te springe,en vanaf da ik begin te springe stopt iedreen -_-'

    (...)
    eum oke xD
    nummer 1.
    het concert ws zo juist bezig en er was zo een meisje flauwgevalle,dus ze hadde die over de hekke gezet,en in het midde vlak voor bill zijn neus gaat die op de grond zitte en begint die kei hard te roepe,te wene,en naar die boddyguards te slage...en ik en mijn vriendin lage daar echt bijna op de grond van het lache...en die david [jha die ad ons eel tijd in het oog ;S rare gast]
    die kwam zo kijke waarom wij aan het lache ware en die begint ineens kei hard mee te lache [jha eigenlijk geen afgang voor mij maar voor da meisje XD]
    nummer 2;
    voor da concert begon,stond er zo in het groot aan de kant waar tom op moest verbode te roke,en jha..david stond er zo me een sigaret en mijn vriendin die rookt ook en die begon zo in het vlaams te roepe vn; eeeh jho !! heeej ge moogt ni roke !! geeft u sigaret hier !! eeh joh denkte da ge meer bent ofwa :') [voor te lache he] en die wees zo naar da bordje waar da opstond.en david keke er naar en die zag dus die sigaret me da kruis er door en die doe zo mooi braaf zijn sigaret weg XD
    nummer 3;
    bij de actie voor het papier van frei omhoog te houde,we ware da los vergete,en het liedje was gedaan en ik steek ineens da papier omhoog en begin er als een halve zot mee te zwaaie,en toen scheurde da in 2 voor de neus van bill <_<'
    nummer 4;
    bij final day,bill begon zo te springe en iedreen begon mee te springe en ik stond daar dood stil,en mn vriendin zegt tege mij; JOYCE GE MOET WEL SPRINGE HE LOEMPE!! dus ik begin te springe,en vanaf da ik begin te springe stopt iedreen -_-'

    hahahahaha ik zie het zo voor me, vooral omdat ik zulke dingen ook zelf doe xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    (...)
    hahahahaha ik zie het zo voor me, vooral omdat ik zulke dingen ook zelf doe xD

    Het voordeel is; ge hebt wel de aandacht XD

    (...)
    eum oke xD
    nummer 1.
    het concert ws zo juist bezig en er was zo een meisje flauwgevalle,dus ze hadde die over de hekke gezet,en in het midde vlak voor bill zijn neus gaat die op de grond zitte en begint die kei hard te roepe,te wene,en naar die boddyguards te slage...en ik en mijn vriendin lage daar echt bijna op de grond van het lache...en die david [jha die ad ons eel tijd in het oog ;S rare gast]
    die kwam zo kijke waarom wij aan het lache ware en die begint ineens kei hard mee te lache [jha eigenlijk geen afgang voor mij maar voor da meisje XD]
    nummer 2;
    voor da concert begon,stond er zo in het groot aan de kant waar tom op moest verbode te roke,en jha..david stond er zo me een sigaret en mijn vriendin die rookt ook en die begon zo in het vlaams te roepe vn; eeeh jho !! heeej ge moogt ni roke !! geeft u sigaret hier !! eeh joh denkte da ge meer bent ofwa :') [voor te lache he] en die wees zo naar da bordje waar da opstond.en david keke er naar en die zag dus die sigaret me da kruis er door en die doe zo mooi braaf zijn sigaret weg XD
    nummer 3;
    bij de actie voor het papier van frei omhoog te houde,we ware da los vergete,en het liedje was gedaan en ik steek ineens da papier omhoog en begin er als een halve zot mee te zwaaie,en toen scheurde da in 2 voor de neus van bill <_<'
    nummer 4;
    bij final day,bill begon zo te springe en iedreen begon mee te springe en ik stond daar dood stil,en mn vriendin zegt tege mij; JOYCE GE MOET WEL SPRINGE HE LOEMPE!! dus ik begin te springe,en vanaf da ik begin te springe stopt iedreen -_-'



    xDxDxD


    I need you like a heart needs a beat

    ik heb nog wel een blunder, maar die was nie op het concert:P ik was op Moshmeeting en ik was keidronken. En ik hing daar zo met Gina en een paar oudere gasten (van 18/19/20 jaar xD) echt een stuk of 6... en toen was het pauze en het waren van die bands waar iedereen grunt xD En ik had al zoveel gedronken dus ik durfde echt alles. Beginnen die jongens zo heel droog tegen mij: "jij moet grunten, doe doe doe!" dus ik keek ze echt zo aan: "maar ik kan dat niet!!!!" xD "probeer gewoon!" ik: "eeuuh.. oké..." dus ik echt zo lachen en daarna echt zo'n keiharde lange grunt en die hoofden xD Ik voelde me echt zwaar voor lul staan, maar hun vonden het vet xD en ik heb me nu aangeleerd te grunten(A):P
    owjah, kreeg ik nog de opmerking: "Dat er uit zo'n klein meisje, zo'n groot geluid kan komen" xD echt gemeen, maar die waren allemaal 1.88 m. enzo xD
    en ik was toen 1.69 ofzeuw xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    (...)
    Het voordeel is; ge hebt wel de aandacht XD

    idd xD dat is wel grappig:D


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    nouuuuu niemand verteld meer wat:(


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.