• Inspringen altijd mogelijk, vraag maar naar een korte samenvatting
    en ik zal, als ik kan, ook een beetje helpen jouw persoon in het verhaal
    te krijgen! (;


    Een langharig meisje stond voor de deur van het internaat, een nogal zure uitdrukking op haar gezicht - niet dat ze rede had om vrolijk te zijn. Haar koffers had ze al neergezet, ze drukte haar sigaret uit tegen de muur en belde aan. Intussen krioelde haar hoofd van de vragen, waarvan ze de meeste zelf wel kon beantwoorden. Waarom stuurde haar ouders haar hierheen? Wilde ze haar echt zo graag kwijt? Blijkbaar. Als de deur opengaat pakt ze haar koffers weer op en stapt naar binnen, terwijl ze haar pakje met nog één of twee sigaretten in de vuilnisbak gooit... (Made by YourDemon)


    Het verhaal
    Het gaat over een stel pubers van 15 t/m 18 jaar die naar een speciaal internaat moeten. Ze zijn namelijk ‘onhandelbaar’ of hebben problemen, daarom worden ze daarheen gestuurd door hun ouders/verzorgers. Ze worden begeleid door speciale begeleiders van 20 jaar en ouder. Langzamerhand leren de pubers elkaar kennen, raken ze bevriend of ontstaan er knallende ruzies? Komen ze van hun problemen af of blijven ze koppig als ze zijn? (:

    Rollen
    Onhandelbare teenagers
    Caithlin - Savoy - Daisuke - Rachel - Raf - Sebastiaan - Polle - Ashley - Samantha - Leroy

    Begeleiders
    Jennifer - Oscar

    Algemene informatie & regels internaat
    - In het gebouw hangen overal camera’s.
    - De kamers van de kinderen worden om de dag gecheckt.
    - Er zijn kamers voor 2 á 4 personen.
    - De kinderen slapen in het zuiden van het gebouw en de begeleiders in het noorden.
    - Vanaf 10 uur ’s avonds mogen ze hun kamer niet meer uit.
    - De vleugel in het Noorden is verboden terrein voor de kinderen.
    - Als ze zich misdragen krijgen ze allerlei klusjes zoals afwassen.
    - Niet roken, geen alcohol etc.
    - Toestemming vragen als je weg wilt.

    Algemene regels
    - Problemen zoals drugs, spuiten slikken, zelfbeschadiging en weet ik veel wat worden hier niet besproken, netjes houden dus (:
    - Geen 18+ gezeur.
    - Niet vloeken/schelden.
    - Niemand buitensluiten.
    - Houdt het realistisch, geen uberpersonages of mensen die kunnen vliegen.
    - Verhaalvorm, dus niet met sterretjes schrijven.

    Kamerindeling
    Caithlin - Rachel- Raf - Ashley
    Savoy - Daisuke - Sebastiaan - Polle
    Leroy
    Samantha

    Jennifer - ?
    Oscar - ?

    Nog klachten, vragen, ideeën, aanzoeken wat dan ook?
    Stuur een berichtje ;) En iedereen mag btw joinen,
    of je jouw persoon beschrijft in lijstje of hoe dan
    ook maakt niet zo heel veel uit, dus doe het hoe
    jij het fijn vind :)


    By YourDemon en x7UP


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 dec 2010 - 16:31 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hij komt net aan Simone XD

    wow, heb net gereageerd xD En sorrrrry. xD


    Caithlin - Teenager.
    ,,Aha..'' mompelde ik en keek naar de inmiddels blubberige grond, mijn voeten zakte dieper weg in de smurrie en helaas waren mijn sneakers niet waterdicht. Net zoals mijn vest trouwens. Balen, hopelijk kon ik straks douchen. ,,Caithlin.'' zei ik toen ik weer opkeek, afwachtend keek ik naar 'm. Wat ging ie doen? Zeuren dat ik naar binnen moest? Dat ging namelijk niet helpen. Ik nieste een keer, damn, ik werd vast verkouden.

    Jennifer - Begeleider.
    Ach, ik kon beter even iemand zoeken die het kon fixen. Toen ik naar beneden liep zag ik een jongen binnen komen. (Seba, doe wel even dit aangezien ik geen flauw diee heb waar hij is xD) Vast nog een slachtoffer, zou hij bij Savoy op de kamer liggen? Hmm, was Savoy vast blij mee. Naja, ik kon het ook niet helpen. ,,Hé.'' zei ik daarom maar gewoon vriendelijk tegen de jongen.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2010 - 13:19 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Sebastiaan
    Ik keek naar het meisje dat me begroette. "Oh , hallo .." antwoordde ik en keek haar aan. Het was best een opluchting dat ik iemand tegenkwam om me de weg te wijzen

    hahah , ja sorry zag ook laat :$ xd

    Caithlin - Teenager.
    ,,Aha..'' mompelde ik en keek naar de inmiddels blubberige grond, mijn voeten zakte dieper weg in de smurrie en helaas waren mijn sneakers niet waterdicht. Net zoals mijn vest trouwens. Balen, hopelijk kon ik straks douchen. ,,Caithlin.'' zei ik toen ik weer opkeek, afwachtend keek ik naar 'm. Wat ging ie doen? Zeuren dat ik naar binnen moest? Dat ging namelijk niet helpen. Ik nieste een keer, damn, ik werd vast verkouden.

    Jennifer - Begeleider.
    Gelukkig, hij sprak teminste wel, in tegenstelling tot die andere jongen. Daisuke was dat toch? Aargh, ik ging het nog moeilijk krijgen met namen. ,,Ik ben jennifer.'' ik stak mijn hand maar 'm uit. ,,Een begeleider, maar dat had je denk al door.'' ik glimlachte en bekeek de jongen even. Stom dat die lijst met namen nu vast zat in het kopieerapperaat.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Sebastiaan
    " Euhm ... Nee , ik had niet gemerkt dat je een begeleidster was ..." gaf ik eerlijk toe. " Maar hey , ik ben Sebastiaan" zei ik.

    Caithlin - Teenager.
    ,,Aha..'' mompelde ik en keek naar de inmiddels blubberige grond, mijn voeten zakte dieper weg in de smurrie en helaas waren mijn sneakers niet waterdicht. Net zoals mijn vest trouwens. Balen, hopelijk kon ik straks douchen. ,,Caithlin.'' zei ik toen ik weer opkeek, afwachtend keek ik naar 'm. Wat ging ie doen? Zeuren dat ik naar binnen moest? Dat ging namelijk niet helpen. Ik nieste een keer, damn, ik werd vast verkouden.

    Jennifer - Begeleider.
    (Droge reactie, nee had ik niet gemerkt x'D Haha)
    ,,Ah, naja, dan weet je het nu.'' zei ik, toen hij bekende dat hij het niet gemerkt had. ,,Sebastiaan?'' ik dacht na, helaas liet mijn fotografische geheugen me momenteel in de steek. ,,Arh..'' mompelde ik. ,,Ik wil je best laten zien waar je akmer is maar het kopieerapperaat heeft het blaadje met kamerindelingen opslokt.'' ik betrapte me erzelf op dat ik een lok haar rond mijn vinger aan het draaien was en liet mijn haar snel weer met rust.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    haha xd

    Sebastiaan
    " Ohw ... " mompelde ik en keek even de ruimte rond. " Dan wacht ik wel , want ik heb niet echt een andere keus .." zei ik en zette mijn koffer neer naast me.

    Lol ik heb lijst met karaktereigenschappen voor mijn personages,
    er staan echt rare dingen in xD;; Koorlijk, arglistig.. Whaha xD

    Caithlin - Teenager.
    ,,Aha..'' mompelde ik en keek naar de inmiddels blubberige grond, mijn voeten zakte dieper weg in de smurrie en helaas waren mijn sneakers niet waterdicht. Net zoals mijn vest trouwens. Balen, hopelijk kon ik straks douchen. ,,Caithlin.'' zei ik toen ik weer opkeek, afwachtend keek ik naar 'm. Wat ging ie doen? Zeuren dat ik naar binnen moest? Dat ging namelijk niet helpen. Ik nieste een keer, damn, ik werd vast verkouden.

    Jennifer - Begeleider.
    Balen, hij wist dus ook niet hoe hij het moest fixen. ,,Sorry.'' zei ik schuldbewust. ,,Als je evne gaat zitten,'' ik wees naar een bang. ,,dan kijk ik even in de computer? Kay?'' vertelde ik. Daar zal het toch wel instaan? Zonder eigenlijk echt op antwoord te wachten liep ik al weg, op naar de computers. Eenmaal daar zette ik hem aan en was dankbaar dat hij vandaag niet zo traag was.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    haha 'koorlijk' XD

    Sebastiaan
    " Ok , bedankt " zei ik en keek haar even na. Ik liep naar de bank die ze me aanwees en ging daarop zitten terwijl ik de woonkamer rondkeek.

    Ja echt he :x Whoehoe, mijn slechte vampier bij 'geen weg is terug' is bijna af 8DD

    Caithlin - Teenager.
    ,,Aha..'' mompelde ik en keek naar de inmiddels blubberige grond, mijn voeten zakte dieper weg in de smurrie en helaas waren mijn sneakers niet waterdicht. Net zoals mijn vest trouwens. Balen, hopelijk kon ik straks douchen. ,,Caithlin.'' zei ik toen ik weer opkeek, afwachtend keek ik naar 'm. Wat ging ie doen? Zeuren dat ik naar binnen moest? Dat ging namelijk niet helpen. Ik nieste een keer, damn, ik werd vast verkouden.

    Jennifer - Begeleider.
    Al gauw had ik het blaadje utigeprint en computer afgezet, ik liep maar gauw terug, hopend dat hij er nog zat en niet was weggegaan.. Toen ik terug was zuchtte ik even opgelucht om te zien dat hij er nog zat. ,,Voila.'' ik grijnste scheefjes en hielde het blaadje omhoog. ,,Zal ik je dan maar je kamer aanwijzen?''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    (:

    Sebastiaan
    " Ja , graag " zei ik en stond op. " Ik kom straks mijn koffer wel halen" vervolgde ik en liep achter haar aan. Ik was blij dat ze het redelijk snel had gevonden

    Caithlin - Teenager.
    ,,Aha..'' mompelde ik en keek naar de inmiddels blubberige grond, mijn voeten zakte dieper weg in de smurrie en helaas waren mijn sneakers niet waterdicht. Net zoals mijn vest trouwens. Balen, hopelijk kon ik straks douchen. ,,Caithlin.'' zei ik toen ik weer opkeek, afwachtend keek ik naar 'm. Wat ging ie doen? Zeuren dat ik naar binnen moest? Dat ging namelijk niet helpen. Ik nieste een keer, damn, ik werd vast verkouden.

    Jennifer - Begeleider.
    ,,Zeker?''v roeg ik toen hij zei dat hij zijn koffer straks wel zou halen, maar haalde toen mijn schouders op. ,,Naja, je moet het zelf weten.'' ik liep met hem de trappen op. ,,Ik zeg het maar alvast, je deelt hem met 3 andere.'' vanuit mijn ooghoekjes gluurde ik naar hem om zijn reactie te peilen.



    Ik ga zo naar tandarts xD


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ok

    Sebastiaan
    Ik had zeker verwacht dat ik mijn kamer moest delen , maar met DRIE anderen? Was dat niet teveel? "Met 3 ?!" vroeg ik en slikte eventjes

    [ bericht aangepast op 21 dec 2010 - 13:44 ]

    Caithlin - Teenager.
    ,,Aha..'' mompelde ik en keek naar de inmiddels blubberige grond, mijn voeten zakte dieper weg in de smurrie en helaas waren mijn sneakers niet waterdicht. Net zoals mijn vest trouwens. Balen, hopelijk kon ik straks douchen. ,,Caithlin.'' zei ik toen ik weer opkeek, afwachtend keek ik naar 'm. Wat ging ie doen? Zeuren dat ik naar binnen moest? Dat ging namelijk niet helpen. Ik nieste een keer, damn, ik werd vast verkouden.

    Jennifer - Begeleider.
    Ik zuchtte zachtjes, had ik kunnen verwachten. ,,Misschien wordt het later minder..'' ik haalde een hand door mijn haren. ,,We moesten per se wat kamers vrij houden voor als er op het laatste moment niet nog meer mensen werden ingeschreven, vorig jaar hadden we daardoor namelijk wat ruimte te kort.'' ik frunnikte deze keer aan mijn ketting. ,,En misschien valt het wel mee.'' probeerde ik en keek 'm aan. TOen we er waren bleef ik voor de deur staan en keek 'm aan. ,,Misschien dat we later nog splitsen, maar ik kan je niks beloven.''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.