• Inspringen altijd mogelijk, vraag maar naar een korte samenvatting
    en ik zal, als ik kan, ook een beetje helpen jouw persoon in het verhaal
    te krijgen! (;


    Een langharig meisje stond voor de deur van het internaat, een nogal zure uitdrukking op haar gezicht - niet dat ze rede had om vrolijk te zijn. Haar koffers had ze al neergezet, ze drukte haar sigaret uit tegen de muur en belde aan. Intussen krioelde haar hoofd van de vragen, waarvan ze de meeste zelf wel kon beantwoorden. Waarom stuurde haar ouders haar hierheen? Wilde ze haar echt zo graag kwijt? Blijkbaar. Als de deur opengaat pakt ze haar koffers weer op en stapt naar binnen, terwijl ze haar pakje met nog één of twee sigaretten in de vuilnisbak gooit... (Made by YourDemon)


    Het verhaal
    Het gaat over een stel pubers van 15 t/m 18 jaar die naar een speciaal internaat moeten. Ze zijn namelijk ‘onhandelbaar’ of hebben problemen, daarom worden ze daarheen gestuurd door hun ouders/verzorgers. Ze worden begeleid door speciale begeleiders van 20 jaar en ouder. Langzamerhand leren de pubers elkaar kennen, raken ze bevriend of ontstaan er knallende ruzies? Komen ze van hun problemen af of blijven ze koppig als ze zijn? (:

    Rollen
    Onhandelbare teenagers
    Caithlin - Savoy - Daisuke - Rachel - Raf - Sebastiaan - Polle - Ashley - Samantha - Leroy

    Begeleiders
    Jennifer - Oscar

    Algemene informatie & regels internaat
    - In het gebouw hangen overal camera’s.
    - De kamers van de kinderen worden om de dag gecheckt.
    - Er zijn kamers voor 2 á 4 personen.
    - De kinderen slapen in het zuiden van het gebouw en de begeleiders in het noorden.
    - Vanaf 10 uur ’s avonds mogen ze hun kamer niet meer uit.
    - De vleugel in het Noorden is verboden terrein voor de kinderen.
    - Als ze zich misdragen krijgen ze allerlei klusjes zoals afwassen.
    - Niet roken, geen alcohol etc.
    - Toestemming vragen als je weg wilt.

    Algemene regels
    - Problemen zoals drugs, spuiten slikken, zelfbeschadiging en weet ik veel wat worden hier niet besproken, netjes houden dus (:
    - Geen 18+ gezeur.
    - Niet vloeken/schelden.
    - Niemand buitensluiten.
    - Houdt het realistisch, geen uberpersonages of mensen die kunnen vliegen.
    - Verhaalvorm, dus niet met sterretjes schrijven.

    Kamerindeling
    Caithlin - Rachel- Raf - Ashley
    Savoy - Daisuke - Sebastiaan - Polle
    Leroy
    Samantha

    Jennifer - ?
    Oscar - ?

    Nog klachten, vragen, ideeën, aanzoeken wat dan ook?
    Stuur een berichtje ;) En iedereen mag btw joinen,
    of je jouw persoon beschrijft in lijstje of hoe dan
    ook maakt niet zo heel veel uit, dus doe het hoe
    jij het fijn vind :)


    By YourDemon en x7UP


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 dec 2010 - 16:31 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Daisuke

    ik pak voorzigtig en onzeker savoy's hand om hem mijn doordringende kalmte door te geve, in de hoop dat hij die kalmte dus overneemt.


    "If you'd go back in time and fuck yourself, would that be gay or masturbation?"~ Ricky "Horror" Olson

    Savoy Dingetje.
    Hij keek Daisuke ietwat geschrokken aan, maar kalmeerde wel meteen duidelijk. Hij trok zijn hand los en plofte op bed, waar hij stuurs naar de muur bleef staren. Als die anderen maar gewoon niet komen.. dan houd ik het wel een paar dagen vol. Genoeg tijd om te ontsnappen. Dan red ik Kenji, en dan gaan we wel ergens in het bos wonen..


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Caithlin - Teenager.
    ,,Aha..'' mompelde ik en keek naar de inmiddels blubberige grond, mijn voeten zakte dieper weg in de smurrie en helaas waren mijn sneakers niet waterdicht. Net zoals mijn vest trouwens. Balen, hopelijk kon ik straks douchen. ,,Caithlin.'' zei ik toen ik weer opkeek, afwachtend keek ik naar 'm. Wat ging ie doen? Zeuren dat ik naar binnen moest? Dat ging namelijk niet helpen. Ik nieste een keer, damn, ik werd vast verkouden.

    Jennifer - Begeleider.
    Ik keek naar de twee en glimlachte even dankbaar naar Daisuke, blijkbaar had ie kalmerende krachten op Salvoy ofzo. Toch nog goed dat ze samen waren dus. ,,Ik ga maar.'' ik leunde niet langer meer tegen de deurpost aan. ,,Als jullie me zoeken, ik ben meestal gewoon beneden te vinden.'' ik kreeg het voor elkaar nog even te glimlachen voordat ik wegliep.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Daisuke

    ik plof dan ook op mn bed neer, en ga eve met mn hand door mn haar, een klein beetje gefrustreerd.


    "If you'd go back in time and fuck yourself, would that be gay or masturbation?"~ Ricky "Horror" Olson

    Savoy Dingetje.
    Hij zat zo in zijn gedachten dat hij Jennifer en Daisuke alweer vergeten was, hij begon wat in zichzelf te mompelen en speelde met de rand van zijn shirt. Hij was al een heel plan aan het bedenken om te ontsnappen.


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Daisuke

    ik besteed er maar geen aandagt aan, en kijk eve naar de muur.


    "If you'd go back in time and fuck yourself, would that be gay or masturbation?"~ Ricky "Horror" Olson

    Caithlin - Teenager.
    ,,Aha..'' mompelde ik en keek naar de inmiddels blubberige grond, mijn voeten zakte dieper weg in de smurrie en helaas waren mijn sneakers niet waterdicht. Net zoals mijn vest trouwens. Balen, hopelijk kon ik straks douchen. ,,Caithlin.'' zei ik toen ik weer opkeek, afwachtend keek ik naar 'm. Wat ging ie doen? Zeuren dat ik naar binnen moest? Dat ging namelijk niet helpen. Ik nieste een keer, damn, ik werd vast verkouden.

    Jennifer - Begeleider.
    Ik liep naar beneden terwijl ik zachtjes een vrolijk deuntje zong, hmm, volgens mij had ik Oscar's blaadje nog. Ik haalde het uit mijn zak, straks maar eventjes brengen, eerst een kopietje maken. Eventjes alter stond ik in het kopierhok te wachten tot mijn eigen blaadje eruit kwam gerold 8D maar helaas vrat dat ding het papier op en bleef ie toen hangen. Ik vloekte en sloeg er een keer op. ,,Rotding :l'' snauwde ik.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Naam: Ashley
    Leeftijd 17
    Geslacht Vrouw
    Karakter Ashley is erg arrogant, en kan egoistisch zijn op het begin is ze aardig, maar zodra iemand gemeen tegen haar doet, kijkt ze die gene niet meer aan. Straf is voor haar alleen maar leuker, ze vind het dan spannender. Ashley rookt, ze probeerde te stoppen maar het is niet gelukt vermindert heeft ze wel.
    Uiterlijk zo
    Status Single.
    Familie Haar ouders zijn gescheiden en haar moeder wás aan de drugs, haar moeder is nog in herstelling maar Ashley deed gewoon of ze niet bestond.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2010 - 21:40 ]


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Je kan joinen, er is nog niet heel veel boeiends gebeurt.
    De meeste zijn gewoon net aangekomen (;


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    yeeha, okeej ;')


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Drop je persoon maar binnen, kstuur Jenn er wel op af x'D
    (ja ik verveel me :P)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    SIMOOOON <'3

    Ik was dat account helemaal vergeten... :']
    Ik ben jaloers op je inspiratie, dat je zoveel weet te verzinnen voor je biography!
    Ik join nog wel een keer, ooit [:

    Is dit btw niet een beetje als Trots te zeggen dat ik me goed voel ?
    'D

    [ bericht aangepast op 21 dec 2010 - 13:00 ]


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Sebastiaan
    Ik had alles behalve zin om naar dat stomme internaat te gaan. Mijn moeder noemde me onhandelbaar sinds de dood van mijn vader en vond dat het me goed zou doen als ik hierheen zou komen , maar in mijn ogen is het de hel. Een hel waar ik het komende halfjaar niet weg zou kunnen geraken

    Mijn vele inspiratie? Whua, ben gewoon een dramaqueen Nine.
    En ja tis 'tzelfde xD Dit topic vond ik altijd al cool dus naja.

    En is seba nu al op 't internaat? xD


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    -

    [ bericht aangepast op 21 dec 2010 - 13:19 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.