• De stelling van vandaag luidt:
    Iedereen moet verplicht orgaandonor worden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    no way :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    oneens. ik wil het nu in ieder geval nog niet. ik wil zoals ik er nu nog over denk HEEL mijn graf in ookal voel ik het toch niet. maarja, het moet niet verplicht zijn. mensen moeten het zelf kunnen beslissen.

    nee, ik vind dat je er zelf over moet beslissen
    t is tenslotte van jezelf en dan hebben anderen er nix over te vertellen

    vind ik dan hoowr
    (Y)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik vind dat iedereen dat zelf moet kunnen kiezen, maar ik ga dat al laten doen =)


    Stop wishing, Start doing..

    Oneens


    Has no one told you she's not breathing?

    Helaas zijn er nog steeds mensen die te egoïtisch zijn om andere mensen hun leven te redden, omdat ze zelf hun organen willen houden als ze zelf al zo dood als de pleuris zijn.
    Eens kijken hoe die mensen nog piepen als ze zelf op het punt staan om dood te gaan en iedereen liever hun lever mee laat verrotten in plaats van hem aan jou te geven.
    Het zou standaard moeten zijn dat mensen orgaandonor zijn, en mensen zouden met een goede reden moeten kunnen aangeven waarom ze dat niet willen ipv wel.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2010 - 21:03 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Nee, maar het zou wel een mooi gebaar zijn, moesten meer mensen het willen zijn.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Oneens


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Somethnholic schreef:
    Oneens, je moet zelf kunnen kiezen wat je met je lichaam laat doen.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    nee ik vind dat je dat zelf moet beslissen wat je met je lichaam doet


    just be yourself and live your own life

    Bullshit schreef:
    Helaas zijn er nog steeds mensen die te egoïtisch zijn om andere mensen hun leven te redden, omdat ze zelf hun organen willen houden als ze zelf al zo dood als de pleuris zijn.
    Eens kijken hoe die mensen nog piepen als ze zelf op het punt staan om dood te gaan en iedereen liever hun lever mee laat verrotten in plaats van hem aan jou te geven.
    Het zou standaard moeten zijn dat mensen orgaandonor zijn, en mensen zouden met een goede reden moeten kunnen aangeven waarom ze dat niet willen ipv wel.
    Zelfs als ik levensbedreigend ziek ben, en ik heb nieuwe organen nodig of ik zou (heel langzaam & pijnlijk) sterven dan zou ik toch nog voor dat tweede kiezen. En ja, dat meen ik echt serieus. Het heeft niet altijd met egoïsme te maken, tenminste niet bij iedereen. Bij mij is het gewoon een kwestie van logisch verstand (in dit geval over mezelf en mijn lichaam), waardoor ik weet dat het (voor mij) gewoon echt niet goed is om donor te zijn of om organen van een ander te krijgen.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2010 - 0:26 ]


    I am your Ignis Fatuus - I don't speak human.

    Nou sorry, maar nee. Ik wil het iemand sowieso al niet aandoen om met mijn rokerslongen rond te lopen x'D
    En besides, iedereen mag beslissen over zijn/haar eigen lichaam.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Nee.


    Believe In Everything Because Everything's Reachable

    nee dat moet iedereen zelf beslissen(N)ik vind deze stelling stom(N)


    You can't not look cool with a crossbow.

    Nee, ik beslis lekker zelf wat er met mijn dode lichaam gedaan word hoor.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.