• Ja, ik heb daar echt moeite mee. Ik werk in de HEMA en ik was bezig met iemand helpen kisten tillen. Komt er zo'n vrouw van rond de 20 denk ik naar mij toe en vraagt of we nog zilvere lintjes hebben. Nou ik had geen idee dus ik zei tegen haar dat ze het even bij de klantenservice zou moeten vragen. Begon ze tegen mij van "Ja dat kan jij ook wel voor mij vragen, jij werkt hier!" Met echt zo'n arrogante kop. Nou sorry hoor maar ik moest me inhouden wat uiteindelijk niet lukte. Dus ik zei tegen haar dat als ze zo tegen mij ging praten ik helemaal niks voor dr doe. Toen ben ik weggelopen met mn collega en stond ze daar.
    Ik weet dat het fout is, maar ik kan zo niet tegen arrogante mensen. Ze is de koningin niet.
    Wie heeft hier nog meer last van die in een winkel werken?


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik werk niet in een winkel maar ik snap je, ik zou ook niet kunnen zwijgen.
    Sommige mensen denken dat ze alles mogen, en daar kan ik ook niet tegen..


    Stop wishing, Start doing..

    T kan ook aan de dag liggen, het is bijna kerst en nu krijg je juist last van al die mensen die niet kunnen plannen(AAARGH).


    Today will be Girl's Day party with you~

    -ikwerknietineenwinkel-
    Maar ik snap het wel,
    wat een k*twijf:$

    ikhad haar denk ik verrot gescholden,
    maar dat komt omdat ik me niet kan inhouden :x


    Me so good.

    Ik werk niet in een winkel, maar ik zou daar zeker weten heeeeel erg veel last van hebben. ;o


    Love is blind. That's why I don't see you.. </3

    Ik heb er geen last van sinds ik niet werk. Maar ik vind het wel gemeen van die vrouw, dat irriteert me ook als mensen zo doen en ik het zie gebeuren.


    We're hiding behind skin that's too tough

    Die mensen zijn écht irritant ja :/


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik werkte wel eens in de winkel van mijn moeder, ik weet hoe het is :'D Laatst gingen we sluiten weetjewel, komt zo'n vrouw nog snel naar binnen hupsen. Ik denk, ja oké dan. 2 uur heeft ze daar gestaan. En ik stond daar maar; ‘Blijven lachen, blijven lachen’ Terwijl ik het liefste haar aan haar mislukte hairdo naar buiten zou sleuren.

    Edit; en raad eens wat ze uiteindelijk heeft gekocht? Een ketting van vijf euro.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2010 - 19:25 ]


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ik zou me dan echt niet in kunnen houden :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik werk niet in een winkel maar ik had het zelfde gedaan ik haat arrogante mensen


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    OHMYGEORG schreef:
    Ik zou me dan echt niet in kunnen houden :')


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    XD ik ben daardoor ontslagen. haha. kwamen er mense naar me toe. 'Waar ligt het mondwater.' Ik: 'Daar, ergens' *wijst* XD

    Atmosphere schreef:
    XD ik ben daardoor ontslagen. haha. kwamen er mense naar me toe. 'Waar ligt het mondwater.' Ik: 'Daar, ergens' *wijst* XD

    Haha :'D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Daar heb ik nou ook altijd last van, normaal is zo een fake glimlach al genoeg, haha. Ik irriteer me der ook vreselijk aan, maarja, je ken der niet veel aan doen.

    Ik werk niet. :P


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ohmygaskarth schreef:
    Ik heb er geen last van sinds ik niet werk. Maar ik vind het wel gemeen van die vrouw, dat irriteert me ook als mensen zo doen en ik het zie gebeuren.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.