• Ja, ik heb daar echt moeite mee. Ik werk in de HEMA en ik was bezig met iemand helpen kisten tillen. Komt er zo'n vrouw van rond de 20 denk ik naar mij toe en vraagt of we nog zilvere lintjes hebben. Nou ik had geen idee dus ik zei tegen haar dat ze het even bij de klantenservice zou moeten vragen. Begon ze tegen mij van "Ja dat kan jij ook wel voor mij vragen, jij werkt hier!" Met echt zo'n arrogante kop. Nou sorry hoor maar ik moest me inhouden wat uiteindelijk niet lukte. Dus ik zei tegen haar dat als ze zo tegen mij ging praten ik helemaal niks voor dr doe. Toen ben ik weggelopen met mn collega en stond ze daar.
    Ik weet dat het fout is, maar ik kan zo niet tegen arrogante mensen. Ze is de koningin niet.
    Wie heeft hier nog meer last van die in een winkel werken?


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Haha, dat heb ik ook! Ik werk dan in een supermarkt, maar het is echt frustrerend! Gister was er zo'n jongen aan de servicepoint en hij wou sigaretten. Dus ik om zijn ID vragen want ik wist niet of hij wel 16 was.. Dus hij zo; ja nou die ga ik niet laten zien ik ben 17 blablabla. Dus ik zo; nou ja dan krijg je niks mee. Hij; ja maar in lemmer krijg je het wel gewoon mee. Dus toen zei ik maar dat hij lekker naar Lemmer moest gaan..
    Ik haat zulke mensen :X


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik werk niet.


    -

    dat zijn echt f*cking irri mensjes


    Shoganai i ne~

    Het enige waar ik last van had toen ik werkte, was dat die arrogante wijven met een buggy van drie meter breed de hele gang blokkeren en me dan toesnauwen dat ik met mij drie loodzware dozen maar tussen de rekken moet gaan manoevreren.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Daar heb ik ook last van. Ik werk in de supermarkt bij de vleeswaren, maar mensen komen me altijd dingen vragen waar ik geen verstand van heb. Op vrijdagavond sta ik alleen op vleeswaren en brood en daarbij moet ik ook nog mensen helpen bij het vlees. Gaan ze allemaal vragen stellen en dan vinden ze het een schande als ik het niet weet.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    ReinaxSergio schreef:
    Haha, dat heb ik ook! Ik werk dan in een supermarkt, maar het is echt frustrerend! Gister was er zo'n jongen aan de servicepoint en hij wou sigaretten. Dus ik om zijn ID vragen want ik wist niet of hij wel 16 was.. Dus hij zo; ja nou die ga ik niet laten zien ik ben 17 blablabla. Dus ik zo; nou ja dan krijg je niks mee. Hij; ja maar in lemmer krijg je het wel gewoon mee. Dus toen zei ik maar dat hij lekker naar Lemmer moest gaan..
    Ik haat zulke mensen :X


    hahaah, dan was ie dus nog geen 16 XD

    Joleinnn schreef:
    -ikwerknietineenwinkel-
    Maar ik snap het wel,
    wat een k*twijf:$

    ikhad haar denk ik verrot gescholden,
    maar dat komt omdat ik me niet kan inhouden :x

    Ja ik wilde dr ook wel dood schelden, maar ik wil ook niet ontslagen worden.. Geld nodiggg.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Reticent schreef:
    Daar heb ik ook last van. Ik werk in de supermarkt bij de vleeswaren, maar mensen komen me altijd dingen vragen waar ik geen verstand van heb. Op vrijdagavond sta ik alleen op vleeswaren en brood en daarbij moet ik ook nog mensen helpen bij het vlees. Gaan ze allemaal vragen stellen en dan vinden ze het een schande als ik het niet weet.

    Ja ik ken het, ik moest vandaag lampjes bijvullen. Nou heel normaal, kwam er een kerel met allemaal technische vragen over lampjes en zo. Ja weet ik veel.. :')


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik werk niet in een winkel ofzo,
    maar als ik dat zou doen zou ik ook zo reageren.

    Dat soort mensen zijn echt irritant!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ja dat ken ik. Al werk ik niet in een grote winkel ofzo, maar er zijn wel mensen die dan vinden dat ik niet opschiet ofzo. :/


    There are several things that I have been doing wrong.

    KlantIsKoning

    Maar wel vervelend (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'