• Om mijn kleine nichtje te steunen, ben ik op Q. een inzamelingsactie gestart om geld op te halen voor het Zweedse kinderkankerfonds.

    http://www.quizlet.nl/pages/elisemooi.php

    In dit topic kun je reageren op de actie.

    Blog van mijn zusje: EliseMooi.com

    Inzamelingsactie: EliseMooi.com/Elises-Inzameling

    Update:
    De volgende Quizletters hebben inmiddels een donatie gedaan:
    Confused
    Bels
    Cherished
    PUKKELxDING
    Krullieees
    Winterpaleis

    Superbedankt daarvoor!! Uiteraar kunnen anderen nog steeds doneren (Y)

    Vandaag heeft Elise trouwens een hele belangrijke MRI scan. Daar moet uit blijken of de behandeling werkt en hoe de toekomst eruit gaat zien. Kun je niets doneren, straal dan iig positieve energie richting Zweden (heart2)

    [ bericht aangepast op 4 jan 2011 - 8:35 ]


    Dit is mijn signature...

    Dat is erg. Ik weet hoe jij en je familie zich voelen. Mijn oom heeft leukemie, en mijn oma heeft borstkanker. Ik zal vragen of ik geld mag doneren.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    DayDreamq schreef:
    Veel sterkte!
    Ik wou dat ik kon doneren maar ik mag niet van mijn ouders,
    het spijt me


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Ik zou zo graag willen helpen. Maar op het moment heb ik zelf het geld hard nodig. :(

    Mijn nichtje heeft zelf ook kanker gehad, dus ik begrijp jullie situatie. Ik zal eens kijken of ik wat mag geven.
    En veel sterkte verder!


    Hope goes lost but never dies.

    Eerst en vooral veel sterkte en hopelijk komt alles goed met je nichtje.
    Maar helaas kan ik niets doneren, want heb al een bedrag gestort voor 'Music for Life' en daardoor krijg ik geen toestemming om nogmaals geld van mijn rekening te halen. Ik voel me hier wel slecht bij dat ik dit niet kan doen en zeker omdat jij hier zoveel voor ons doet. Het spijt me zeer...


    MUSIC && FASHION

    Ik heb 10 euro gestort :)


    Life is hard and then we die

    Wat erg zeg! :O

    Ik ga aan mijn ouders vragen of ik mag doneren ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik zal er deze dagen ook eens voor gaan zitten en zeker wat geld doneren. (flower)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik heb 4,14 gedoneerd :'D Niet zo heel veel, maar mijn vader heeft vanaf januari geen baan meer, dus dan krijg ik ook geen kleedgeld meer en moet het de kleding uit mn eigen zakken komen, zeg maar (krul)
    Die 14 cent is om mijn bedrag op de bank weer rond te hebben, haha (:

    Ik hoop echt dat meer users geld gaan storten! =D en heeeeeeeel veel sterkte gewenst aan Elise en de rest van de familie :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb gedoneeerd!

    Ik drammen, Op de grond liggen. aan mijn moeders been hangens. Nog een keer drammen. Zeuren. In hongerstaking. Weer drammen. Huilend op de vloer liggen. Zolang ik maar mag doneren


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zal morgen ook even kijken hoeveel geld ik kan doneren! Heb het er graag voor over.


    -

    Rutger schreef:
    (...)
    Je zou ook je ouders kunnen vragen namens jou te doneren (Y)

    Het is tenslotte voor het goede doel...


    Sorry, Rutger.
    Ik heb het gevraagd, en mijn moeder wilt niet dat ik geld overmaak op het internet. Ze vind het te gevaarlijk. Ik heb geprobeerd haar te overtuigen dat het veilig is, maar ze geloofd me niet.
    In ieder geval, veel sterkte, en ik hoop dat je veel geld verzameld :')


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Language schreef:
    (...)

    Sorry, Rutger.
    Ik heb het gevraagd, en mijn moeder wilt niet dat ik geld overmaak op het internet. Ze vind het te gevaarlijk. Ik heb geprobeerd haar te overtuigen dat het veilig is, maar ze geloofd me niet.
    In ieder geval, veel sterkte, en ik hoop dat je veel geld verzameld :')

    Het geld hoeft niet via internet overgemaakt worden. Je kunt het ook gewoon op andere manieren overmaken naar het rekeningnummer dat op die site vermeld staat.

    Maar voel je trouwens absoluut niet schuldig als je ouders het niet goed vinden. Je hebt je best gedaan. Dit geldt trouwens voor iedereen die niet mag doneren!


    Dit is mijn signature...

    Als ik weer op mijn bankrekening kan (internetbankieren) dan zal ik wat storten ;D