• Vandaag zijn dus de solden begonnen en ik ben al meteen het stad in gegaan (: Ik heb echt heeeeel veel gekocht ;p Is er al iemand naar de solden geweest ?


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Wat is solden? :'O


    ars moriendi

    Ik moet nog. Maar ben nog even te ziek om te gaan.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Jovi schreef:
    Wat is solden? :'O

    Prijsverlagingen in een bepaalde periode. -30% bijvoorbeeld.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Jovi schreef:
    Wat is solden? :'O


    Zoals Scandal al zei en nu waren de meeste - 70% en veel kleren gingen van 15 euro naar 3 euro ofzo vooral in de H&m (:


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Jovi schreef:
    Wat is solden? :'O


    Uitverkoop;)
    Bij ons was ie al begonnen.. maar ik moet nog steeds gaan xD


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Ik ben bang van de solden. :X


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    ik las steeds soldatenxD


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Ik moet nog gaan (:


    (:

    Ik heb 3 shirts gekocht, maar volgende keer w8 ik wel wa even :p
    Zo druk man..
    ik ga volgende week terug :p want dan zit iedereen op het school enzo en dan is het wat rustiger =)


    Stop wishing, Start doing..

    ik heb 2 broeken, 2 truien en 3 t-shirts gekocht. Ik ben naar de solden in Londen en in België geweest :p


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Jovi schreef:
    Wat is solden? :'O


    Leef jij onder een steen ofzo? ;'D

    Ik ga woensdag & donderdag :9~


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Jak! Ik haat solden!
    Alle winkels liggen in puin alsof er een stormloop is geweest van wilde beesten , en dan alle voorgangers aan de kassa, en tussen de rekken, ik haat die drukte!


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Nee, ik had school x_x


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Solden is toch eigenlijk een typisch Belgisch gebruikt woord of niet? Of ben ik nu heel raar :'D?


    Wie du mir, so ich dir.

    Is dat in alle h&m's?


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.