• Esto es África
    Stand Alones, volledig over voetballers!

    "Esto es África" wordt een verhalenbundel van Stand Alones over verschillende voetballers met jullie eigen personage in de hoofdrol.

    Alles wat ik moet weten is dit:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Voetballer:
    Wat meer informatie over hem:
    Ruwe schets van over wat je verhaal moet gaan:
    Extra informatie:

    Wachtlijst:
    # xFabregas


    Als een Stand Alone af is plaats ik hem hier in het forum zodat andere hem ook kunnen lezen, maar omdat ik zo goedhartig ben zal ik jullie ook in jullie gastenboek melden als de jouwe er is. Je kan natuurlijk ook gewoon een abo nemen (:

    [ bericht aangepast op 4 jan 2011 - 10:03 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Volledige naam: Luena Cataluna Mirallés
    Leeftijd:22 jaar
    Uiterlijk: Luena is een slank meisje met lang donker bruin haar. Ze heeft bruine ogen en is van Catalaanse afkomst. Ze is niet echt groot en draagt daarom graag hoge hakken. Op haar heup heeft ze een litteken zitten wat veel verteld over haar geschiedenis. De heeft een navelpiercing en gaatjes in haar oren.
    Voetballer: Cesc Fabregas
    Wat meer informatie over hem: Cesc Fabregas is 23 jaar en komt uit Spanje (Arenys de Mar, Catalonie). Cesc was vroeger meer geintereseerd in hockey maar ging toch voetballen. In 1997 werd Cesc ontdekt door de jeugdtrainer van FC Barcelona. Waar hij later ging spelen. In 2003 tekende Cesc een contract bij Arsenal in Engeland. Waar hij nu nog steeds speelt. Zijn rug nummer daar is #4, het zelfde rugnummer wat zijn idool bij FC Barcelona had. Cesc speelt ook in het Spaanse Nationala team. Cesc zijn bijnamen zijn Captain Kid en Arquitecto.
    Ruwe schets van over wat je verhaal moet gaan: Luena werkt als Fysiotherapeut bij Arsenal. Toen Cesc een hamstringblessure opliep moest zij hem helpen en verzorgen, zo sprong de vonk meteen over. Cesc moest terug blijven komen en zo kregen ze langzaam een relatie. Cesc heeft een moeilijke tijd achter de rug met zijn ex. Ze was zwanger maar het kind bleek van iemand anders te zijn. Door Luena begint hij weer in liefde te geloven.
    Extra informatie: Het litteken wat Luena op haar heup heeft komt door haar vader die haar altijd mishandelde. Op een dag ging het verkeerd en viel Luena met haar heup in glas.

    Ik hoop dat het zo goed is:D

    [ bericht aangepast op 4 jan 2011 - 1:02 ]


    ~

    Mogen alleen maar Spaanse?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Quarterback schreef:
    Mogen alleen maar Spaanse?

    Nope, voetballers (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.