• Binnenkort willen we op Quizlet ook columns zetten. Daarvoor zijn we op zoek naar columnisten (Y)

    Wat is precies een column?
    Wikipedia

    Hoevaak moet ik een column schrijven?
    Ongeveer 1 keer per week.

    Vind je het leuk om te schrijven en om je schrijfsels met anderen te delen
    schrijf een proefcolumn en meld je aan als columnist.




    Even wat vragen beantwoorden:

    - Een keer per 2 weken is ook goed hoor. Maar het moet niet worden dat je 1 keer wat schrijft en vervolgens niet meer.

    - Columnisten krijgen helaas geen eigen kleurtje. Ze zijn ook geen onderdeel van de Q-crew. Uiteraard komt het wel op je profiel te staan dat je columnist bent en er komt een overzicht met alle columnisten.

    - Alleen de proefcolumn heeft een vast onderwerp om over te schrijven. Als je eenmaal columnist bent mag je schrijven waarover je maar wilt.

    - Inschrijven kan tot donderdag 20 januari (Y)

    Update 21 jan
    Inschrijving is gesloten. Uitslag volgt 28 januari!

    Topic; Columnisten bekend!

    [ bericht aangepast op 21 jan 2011 - 10:22 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 28 jan 2011 - 21:10 ]


    Dit is mijn signature...

    Ingestuurd. Ik ben benieuwd (krul)


    -

    Genius schreef:
    Ik zou opzich wel poging tot kunnen doen, maar ik denk niet dat Quizlet op mijn mening over dingen zit te wachten haha :'D

    Hahaha nee jij moet het echt doen! :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Genius schreef:
    Ik zou opzich wel poging tot kunnen doen, maar ik denk niet dat Quizlet op mijn mening over dingen zit te wachten haha :'D
    Jaweeeeel, jij bent juist een goeie!


    Life is hard and then we die

    Cool, ik ga me aanmelden!! Dat lijkt me o zo cool _O_

    382 woorden, geen idee wat ik nog meer moet schrijven! Goede voornemens zijn best wel lastig o.O

    [ bericht aangepast op 9 jan 2011 - 17:51 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    ik had iets in de 600 woorde
    ik wil dit egt graag ik zit me zoveel in mn hoofd en da zou ik graag dele
    ik wil et egt graag doen !!!!!
    hoop dak erbij zit


    Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts. Winston Churchill

    Awh ik vind het echt lief dat jullie zo op mij reageren ;D

    [ bericht aangepast op 9 jan 2011 - 20:02 ]


    -

    LOLOL wedden iedereen met een extravagante mening wordt aangenomen. _O_

    [ bericht aangepast op 9 jan 2011 - 21:27 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Moeilijk onderwerp, maar eenmaal ik bezig was, zat ik al over de 500 woorden. Beetje moeten inkorten.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    SEMISLEKKER schreef:
    LOLOL wedden iedereen met een extravagante mening wordt aangenomen. _O_

    Awesome (krul)


    -

    Oh, vet leuk! Maar jammer genoeg geen tijd daarvoor. En als ik dan zonder inspiratie zou zitten


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    wow dat lijkt me super leuk!
    jammer dat ik geen tijd heb.. :3

    Genius schreef:
    Awh ik vind het echt lief dat jullie zo op mij reageren ;D

    Haha, om de een of andere reden denk ik ook dat jij daar héél goed in zou zijn (:


    effort never betrays you

    January schreef:
    (...)
    Haha, om de een of andere reden denk ik ook dat jij daar héél goed in zou zijn (:

    Haha dankje :'D


    -

    Lolwhut, ik kwam al niet meer verder met de column na ''Goede voornemens zijn bullshit''. Oké, dat was een joke. Maar ik zit nu ongeveer op de 200 woorden en ik weet als niks meer te lullen over goede voornemens.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Scandal schreef:
    Moeilijk onderwerp, maar eenmaal ik bezig was, zat ik al over de 500 woorden. Beetje moeten inkorten.


    Hoe kom jij aan zoveel woorden over dit onderwerp?! Ik moet het toch nog maar eens overnieuw proberen, ik ben blij dat ik hem in ieder geval nog niet had ingeleverd.

    Nog een vraagje: hoe begin je in hemelsnaam een column? Weet iemand daar misschien een antwoord op?

    [ bericht aangepast op 10 jan 2011 - 20:51 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.