• Echt ik ben al bijna 15 jaar op 22 januari jarig! En dit jaar komt ze gewoon niet, omdat ze op de honden voor haar nieuwe liefde gaat passen. Ik bedoel ja tuurlijk is dat belangerijker dan je kleindochter haar verjaardag! #sarcasme
    Ze weet niet eens dat ik dan jarig ben! En ze heeft niet eens het fatsoen om te zeggen dat ze niet komt. Het was dat mijn moeder zei: 'En dan zie je haar volgende week weer', en toen zei ik: 'Ja en daarna met mijn verjaardag weer!' En toen zei mn moeder. 'Nee ze komt niet ze moet op de honden van Arjen passen' En toen was ik echt van FML tuurlijk zijn die honden belangerijker.
    En mijn andere opa en oma komen ook al niet, want die zijn elk jaar op vakantie in Spanje met mijn verjaardag! Echt geweldig zo'n familie.
    Zo dat moest er even uit.

    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    schat, mijn opa en oma van mijn mama's kant zijn sinds ik herinner nooit op mijn verjaardag gekomen, die weten niet eens wanneer ik jarig ben.
    en mijn opa en oma van papa's kant zijn beide dood.
    Dus zeur niet alsjeblieft niet, er zijn ergere dingen.


    Alleen maar tranen van geluk

    Genius schreef:
    (...)
    'T zal wel.

    in me hoofd klink dit bichterig 8D


    Shoganai i ne~

    Puzzle schreef:
    (...)
    Tuurlijk mag je je mening geven, alleen snap ik wel dat DEREK boos werd toen jij zei dat ze zich aanstelde en dat ze niet moet zeuren, dat had je misschien niet zo moeten zeggen ^^

    & btw, ik heb ook geen flauw idee wie loveprinsses is x'D

    loveprinsses was een meisje dat ook een nog al harde mening had en minder respect tonde voor de mende mens. zij werd al boos van de kleinste dingen en toen POEF weg(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Futuristic schreef:
    schat, mijn opa en oma van mijn mama's kant zijn sinds ik herinner nooit op mijn verjaardag gekomen, die weten niet eens wanneer ik jarig ben.
    en mijn opa en oma van papa's kant zijn beide dood.
    Dus zeur niet alsjeblieft niet, er zijn ergere dingen.

    Ik zeg toch ook niet dat er geen ergere dingen zijn! Mijn andere opa en oma zijn er ook nog nooit gekomen zoals ik al zei en mn andere opa is dood! Jesus, almost everyone here pisses me off.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Futuristic schreef:
    schat, mijn opa en oma van mijn mama's kant zijn sinds ik herinner nooit op mijn verjaardag gekomen, die weten niet eens wanneer ik jarig ben.
    en mijn opa en oma van papa's kant zijn beide dood.
    Dus zeur niet alsjeblieft niet, er zijn ergere dingen.

    ahhhhhh
    respect(flower)


    Shoganai i ne~

    DEREK schreef:
    (...)
    Zoals ik al eerder zei: mijn oma is net 60.


    Wist ik veel dat ze 60 is, als ik uberhaupt nog grootouders had
    waren zew al bijna 90.

    Nah, misschien heeft ze last van dementie of zit haar iets
    dwars ofzo, jy weet toch ook niet wat er in haar hoofdomgaat?


    @Hestia;
    ten 1e: jij bent de gene die een nog al rare mening hebt.
    Vind jy :l Ik vind het een heel normale mening --''

    2:ja je moet maar je bek houden,ik heb respect voor haar jij blijkbaar niet gaa dan weg
    Ik heb geen bek en al had ik die zou ik die niet verkopen ofzo :ll
    Ik heb wel respect voor mensen maar ik kan er niet tegen dat iedereen
    op Q om de kleinste dingen een topic opent.


    3: ja ze is 15 en heeft ook gevoelens, en er zit meer achter dit verhaal dat jij en ik en de rest van Q niet hoeven te weten ,je weet wel dat heet prive?
    Kan ik toch niet helpen dat dat privé is? Dan moet ze maar helemaal niks zeggen.

    4:Zoek een leven
    heb ik al schat.

    5: gaa toch deze topic uit .
    Ik zou niet weten waarom, tis een vrij land.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Futuristic schreef:
    schat, mijn opa en oma van mijn mama's kant zijn sinds ik herinner nooit op mijn verjaardag gekomen, die weten niet eens wanneer ik jarig ben.
    en mijn opa en oma van papa's kant zijn beide dood.
    Dus zeur niet alsjeblieft niet, er zijn ergere dingen.

    en daar hebben de 2de(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hestia schreef:
    (...)
    loveprinsses was een meisje dat ook een nog al harde mening had en minder respect tonde voor de mende mens. zij werd al boos van de kleinste dingen en toen POEF weg(cat)

    Klinkt spannend! jammer dat ik dat heb gemist, vooral dat "POEF"gedeelte klinkt leuk.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    wow ik ben er even 10 minuten niet.
    gelijk dikke verhalen. o__o


    Life is a beautiful struggle

    Wat stom x(
    Ik heb maar één oma nog, maar die komt meestal wel op mijn verjaardag gelukkig.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    x7UP schreef:
    (...)

    Wist ik veel dat ze 60 is, als ik uberhaupt nog grootouders had
    waren zew al bijna 90.

    Nah, misschien heeft ze last van dementie of zit haar iets
    dwars ofzo, jy weet toch ook niet wat er in haar hoofdomgaat?


    @Hestia;
    ten 1e: jij bent de gene die een nog al rare mening hebt.
    Vind jy :l Ik vind het een heel normale mening --''

    2:ja je moet maar je bek houden,ik heb respect voor haar jij blijkbaar niet gaa dan weg
    Ik heb geen bek en al had ik die zou ik die niet verkopen ofzo :ll
    Ik heb wel respect voor mensen maar ik kan er niet tegen dat iedereen
    op Q om de kleinste dingen een topic opent.


    3: ja ze is 15 en heeft ook gevoelens, en er zit meer achter dit verhaal dat jij en ik en de rest van Q niet hoeven te weten ,je weet wel dat heet prive?
    Kan ik toch niet helpen dat dat privé is? Dan moet ze maar helemaal niks zeggen.

    4:Zoek een leven
    heb ik al schat.

    5: gaa toch deze topic uit .
    Ik zou niet weten waarom, tis een vrij land.

    problemen met mij zusie heeft problemen met mij


    Shoganai i ne~

    Omg mensen hebben niks beters te doen ofzo :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Hestia schreef:
    (...)
    loveprinsses was een meisje dat ook een nog al harde mening had en minder respect tonde voor de mende mens. zij werd al boos van de kleinste dingen en toen POEF weg(cat)


    Ik geen respect voor medemens?
    haha, dat is een goede zeg :'D

    En ik wordt niet boso dus
    ik snap jouw vergelijking
    niet helemaal? ^o)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Waarom allemaal zo bitchen? Als Renée hier mee zit hoort ze dit gewoon kunnen uiten.
    En als jij dan een ergere situatie hebt of weet ik veel wat, hoe je niet te gaan lopen zeiken dat er wel ergere dingen zijn in de wereld.
    En noem me nu maar een soort Wannabe Mod, maar dít slaat gewoon absoluut nergens op.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Futuristic schreef:
    schat, mijn opa en oma van mijn mama's kant zijn sinds ik herinner nooit op mijn verjaardag gekomen, die weten niet eens wanneer ik jarig ben.
    en mijn opa en oma van papa's kant zijn beide dood.
    Dus zeur niet alsjeblieft niet, er zijn ergere dingen.

    daarom wil ze toch juist dat haar oma komt ?


    Life is a beautiful struggle