• Echt ik ben al bijna 15 jaar op 22 januari jarig! En dit jaar komt ze gewoon niet, omdat ze op de honden voor haar nieuwe liefde gaat passen. Ik bedoel ja tuurlijk is dat belangerijker dan je kleindochter haar verjaardag! #sarcasme
    Ze weet niet eens dat ik dan jarig ben! En ze heeft niet eens het fatsoen om te zeggen dat ze niet komt. Het was dat mijn moeder zei: 'En dan zie je haar volgende week weer', en toen zei ik: 'Ja en daarna met mijn verjaardag weer!' En toen zei mn moeder. 'Nee ze komt niet ze moet op de honden van Arjen passen' En toen was ik echt van FML tuurlijk zijn die honden belangerijker.
    En mijn andere opa en oma komen ook al niet, want die zijn elk jaar op vakantie in Spanje met mijn verjaardag! Echt geweldig zo'n familie.
    Zo dat moest er even uit.

    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Funk schreef:
    omg, van je familie moet je het hebben..


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    DEREK schreef:
    (...)
    Inderdaad en mijn oma is bijna altijd zo. Ze was hier laatst ook 3 dagen en iedereen werd gek van haar. En omdat ik boven ben en er is ijs, deelt ze het door vieren en dan roept ze mij gewoon niet of ik ook wat wil en eten ze het lekker met zn vieren op. Want ik wil toch niet, maar ik wou wel. En dat soort dingen doet ze wel vaker.


    I know how it feels. Ik heb er vreselijke faalanst van gekregen. (Dan moet je wel weten dat mijn oma er niks mee te maken had, maar niemand geloofde me of luisterde naar me en daardoor dacht ik dat ze niet van me hielden. Mijn moeder begrijpt me nu wel en probeert er voor te zorgen dat ze niet de enige is, maar mijn zus der hobby is mij afkraken, dus mijn moeders plan loopt niet al te soepeltjes)


    Happy Birthday my Potter!

    x7UP schreef:
    Als je wilt dat dat duidelijk is moet je dat uitleggen :ll

    vertel het hele verhaal of zeg gewoon niks --''

    En klopt ik ken je niet en ik had het over 'mensen' in het algemeen
    en ik val je niet aan ik zeg alleen dat je overdrijft, ikgeef mijn
    mening.

    Misschien moet je eens luisteren naar wat anderen hier zeggen
    i.p.v. vna 'houd je mond/bek' te zeggen, misschien steek je
    er dan nog wat an op.


    Ik vind dat ze het wel goed verteld, want de rest snapt haar wel :8


    Happy Birthday my Potter!

    Ze zei 'je weet niet want mijn oma de rest van mijn familie geflikt heeft' (of iets in die richting) en dat klotp want dat heeft zeniet uitgelegd en het betekend ook dat dat ook meespeelt waarom ze zich nu zo klote voelt,
    dus ze heeft maar het halve verhaal verteld. Op die manier,


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    x7UP schreef:
    Als je wilt dat dat duidelijk is moet je dat uitleggen :ll

    vertel het hele verhaal of zeg gewoon niks --''

    En klopt ik ken je niet en ik had het over 'mensen' in het algemeen
    en ik val je niet aan ik zeg alleen dat je overdrijft, ikgeef mijn
    mening.

    Misschien moet je eens luisteren naar wat anderen hier zeggen
    i.p.v. vna 'houd je mond/bek' te zeggen, misschien steek je
    er dan nog wat an op.

    Ik lees het prima en seriously ik antwoorde voor mezelf als persoon. Misschien moet jij dus nadenken.
    En het hele verhaal is lang en gaat de meeste van jullie niet aan, want het is privé en ik zet zulke privé dingen niet op het internet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    x7UP schreef:
    Ze zei 'je weet niet want mijn oma de rest van mijn familie geflikt heeft' (of iets in die richting) en dat klotp want dat heeft zeniet uitgelegd en het betekend ook dat dat ook meespeelt waarom ze zich nu zo klote voelt,
    dus ze heeft maar het halve verhaal verteld. Op die manier,

    Ja maar als iemand hier over begint te klagen, dan kan je wel begrijpen dat die oma meer doet dan alleen dit. Dat is gewoon logisch.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik vind het wel kut voor je. Als ik jou was zou ik ook boos zijn.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    MissSwan schreef:
    (...)

    I know how it feels. Ik heb er vreselijke faalanst van gekregen. (Dan moet je wel weten dat mijn oma er niks mee te maken had, maar niemand geloofde me of luisterde naar me en daardoor dacht ik dat ze niet van me hielden. Mijn moeder begrijpt me nu wel en probeert er voor te zorgen dat ze niet de enige is, maar mijn zus der hobby is mij afkraken, dus mijn moeders plan loopt niet al te soepeltjes)

    Inderdaad, zulke dingen kunnen net als bij jou een hele grote invloed op je hebben en daar word je echt niet beter op! En sterkte, ik geloof in je!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    MissSwan schreef:
    (...)
    Ja maar als iemand hier over begint te klagen, dan kan je wel begrijpen dat die oma meer doet dan alleen dit. Dat is gewoon logisch.


    nou nee, er levne veel mensen die al over de kleinse dingen gaan zeiken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    x7UP schreef:
    (...)

    nou nee, er levne veel mensen die al over de kleinse dingen gaan zeiken.

    wat heb jij vandaag?:8 ik heb een paar berichten gelezen en ik vindt het niet normaal :/


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ahw..

    x

    p.s. Hoe moet je een topic plaatsen? :$


    The sun will rise and we will try again.

    x7UP schreef:
    (...)

    nou nee, er levne veel mensen die al over de kleinse dingen gaan zeiken.

    Nou zo ben ik dus helemaal niet, serieus hey. Jij reageert zo terwijl je niet eens weet hoe ik ben. Ik heb zoveel dingen meegemaakt die echt kut zijn en daar heb ik altijd mijn mond overgehouden omdaty ik het zelf wel op kon lossen, totdat het echt niet meer ging.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    xPCS schreef:
    Ahw..

    x

    p.s. Hoe moet je een topic plaatsen? :$

    Op forum drukken, naar een subforum gaan waar je topic bij hoort en dan links boven in op nieuw topic drukken alles erin zetten wat je wilt en dan op Opslaan volgens mij.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    x7UP schreef:
    (...)

    nou nee, er levne veel mensen die al over de kleinse dingen gaan zeiken.

    Nu zit jij zelf ook over je leven te bitchen op een doorzichtige manier dus beter hou je gewoon je mond dicht.


    -

    Ik haat mijn oma ook :Y)

    ze verafschuwd alles wat we doen terwijl ze zelf ver van perfect is, ze laat dikke farten tijdens een HEEL BELANGERIJKE VOETBALMATCH en dan versta je niks van wat ze zeggen en dan komt die stank er ook nog by.

    wil er iemand wisselen van oma ?
    :|