• Echt ik ben al bijna 15 jaar op 22 januari jarig! En dit jaar komt ze gewoon niet, omdat ze op de honden voor haar nieuwe liefde gaat passen. Ik bedoel ja tuurlijk is dat belangerijker dan je kleindochter haar verjaardag! #sarcasme
    Ze weet niet eens dat ik dan jarig ben! En ze heeft niet eens het fatsoen om te zeggen dat ze niet komt. Het was dat mijn moeder zei: 'En dan zie je haar volgende week weer', en toen zei ik: 'Ja en daarna met mijn verjaardag weer!' En toen zei mn moeder. 'Nee ze komt niet ze moet op de honden van Arjen passen' En toen was ik echt van FML tuurlijk zijn die honden belangerijker.
    En mijn andere opa en oma komen ook al niet, want die zijn elk jaar op vakantie in Spanje met mijn verjaardag! Echt geweldig zo'n familie.
    Zo dat moest er even uit.

    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Je hebt gelijk dat hij iemand anders kan vragen, maar ik vind het nog steeds zwaar arrogant/verwend overkomen dat je je oma meent te haten omdat ze niet op je verjaardag komt.

    Nou zo arrogant is dat niet hoor, ik zie mn oma al nauwelijks en ze is al niet heel erg aardig.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    x7UP schreef:
    (...)

    Oen dan geen topic, je kan niet verwachten dat iedereen je zielig gaat vinden :l Tssk.
    Ik vind gewoon dat je sterker in je schoenen moet staan.
    Het kan altijd erger :l Ik ga ook geen topics openen van;
    Whua, in 2010 overleed mijn oma en ik heb myn kat zien sterven nadat ze alng geleden heef ten myn moeder stierf bijna.
    Halleluja, wees wat sterker, het leven is nou eenmaal niet altijd leuk :l

    waar slaat dit op ?
    serieus, ik kan hier boos om worden . :/
    mensen komen hier op het forum juist omdat ze moeilijk in hun schoenen staan !
    dat jou leven nou zo perfect is, wil nog niet zeggend dat die van andere hetzelfde zoals jou zijn ! en alsjeblieft verlaat dit topic !

    [ bericht aangepast op 9 jan 2011 - 16:15 ]


    Life is a beautiful struggle

    Genius schreef:
    (...)
    Je kan ook wel even wat minder er reageren. Die mensen kiezen er zelf voor om zo'n topic te openen en jij kiest er voor om dat niet te doen. Ga mensen dan niet oordelen daarop. En ieder mens zijn leven is anders, sommigen krijgen niet te maken met sterkte tegenslagen en vinden kleine dingen daarom al snel erg.


    Hier ben ik het geheel mee eens! Van tegenslagen en problemen moet je leren, maar niet iedereen krijgt daar de kans voor en iedereen heeft het recht zo'n topic te openen.


    Happy Birthday my Potter!

    Als je je oma toch niet aardig vindt, is het dan zo erg dat ze niet komt? Of snap ik het nou niet? ><'
    Maar, even serieus, zég dan tegen je oma dat je het jammer vindt, en of die gast met de honden niet iemand anders kan vinden. Als je er alleen maar over blijft zeuren verandert er helemaal niets.


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Ik vind het heel leuk om mijn verjaardag te vieren, maar ik verwacht van niemand dat ze komen. Ik weet wie er van mij houdt en van wie ik hou, en als iemand niet op mijn verjaardag komt, maakt dat het niet meer of minder. Ik heb ook wel eens ergens geen zin in.
    Ze mag het zeker lullig vinden, maar ik vind zoals jij ook zegt, haten een erg overdreven woord.

    ja oke daar heb je een punt.


    Life is a beautiful struggle

    DEREK schreef:
    (...)
    Misschien moet jij wat aardiger doen tegen je medemens. En wat jij doet dat maakt mij toch niets uit, of jij topics wil openen ergens over of niet. Als je niets positiefs kan zeggen hou dan gewoon je mond.


    Het kwam er gewoon op neer dat je erg overdrijft --''
    En het is gewoon een waarschuwing hoor :|

    Mensen moet het leven is wat meer gaan waarderen zeg.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    DEREK schreef:
    (...)
    Nou zo arrogant is dat niet hoor, ik zie mn oma al nauwelijks en ze is al niet heel erg aardig.

    Ja nou en. :'D
    Het is ook maar een mens, en als ze misschien niet door had dat jij op die dag jarig was toen ze zei dat ze wel op die honden zou passen; Ik weet ook niet iedereen zijn verjaardag uit mijn hoofd hoor.
    En zoals ik al zei: De hele wereld draait niet om jou, en al helemaal niet om je verjaardag.
    Niet aanvallend bedoeld ofzo, maar ik kan me best boos maken om dit soort dingen. Je moet gewoon respect hebben voor je familie, en als ze niet op je verjaardag komen betekent dat niet dat ze niet van je houden hoor, en het zou al helemáál niet moeten betekenen dat jij niet meer van ze houdt.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik begrijp dat je dat niet leuk vindt.
    Moesten mijn grootouders dat doen, zou ik me ook niet gelukkig voelen


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    x7UP schreef:
    (...)

    Het kwam er gewoon op neer dat je erg overdrijft --''
    En het is gewoon een waarschuwing hoor :|

    Mensen moet het leven is wat meer gaan waarderen zeg.

    Ik waardeer het leven heel erg hoor, jij kent mij niet eens serieus en je valt me helemaal aan terwijl je niet eens weet hoe ik ben. En daardoor lul je van die domme dingen die helemaal niet waar zijn!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ILOVERUBEN schreef:
    ik heb daar nooit last van. o:
    maar ik snap dat je het niet leuk vind D:


    T O K I O H O T E L < 3

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Ja nou en. :'D
    Het is ook maar een mens, en als ze misschien niet door had dat jij op die dag jarig was toen ze zei dat ze wel op die honden zou passen; Ik weet ook niet iedereen zijn verjaardag uit mijn hoofd hoor.
    En zoals ik al zei: De hele wereld draait niet om jou, en al helemaal niet om je verjaardag.
    Niet aanvallend bedoeld ofzo, maar ik kan me best boos maken om dit soort dingen. Je moet gewoon respect hebben voor je familie, en als ze niet op je verjaardag komen betekent dat niet dat ze niet van je houden hoor, en het zou al helemáál niet moeten betekenen dat jij niet meer van ze houdt.

    Nou je weet niet wat mijn oma mij en mijn familie nog meer geflikt heeft dus seriously ik zou je mond er maar over houden.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mijn oma kwam het laatste jaar ook niet meer naar mijn b-day, maar dat was omdat ze ziek was ;x

    Als je wilt dat dat duidelijk is moet je dat uitleggen :ll

    vertel het hele verhaal of zeg gewoon niks --''

    En klopt ik ken je niet en ik had het over 'mensen' in het algemeen
    en ik val je niet aan ik zeg alleen dat je overdrijft, ikgeef mijn
    mening.

    Misschien moet je eens luisteren naar wat anderen hier zeggen
    i.p.v. vna 'houd je mond/bek' te zeggen, misschien steek je
    er dan nog wat an op.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb mijn grootouders nooit gekend. Dus ik vind altij heel erg irritant als mensen over hun klagen. Zij hebben tenminste een opa of oma. Ik weet niet eens hoe de mijne waren.
    Mijn familie is verder precies hetzelfde. Boeit hun wat dat ik jarig ben. Maar als ik niet bij hun op visite kom. Oeh, dan ben ik opeens de ongeintresseerde trut. Die altijd alleen maar aan zichzelf denkt, en blablabla. En aan de andere kant verplichten ze me om hard te studeren, en later heel goed beroep te hebben.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Geloof me, mijn familie kan erger zijn. :x


    walking get's too boring, when you learn how to fly..