• De stelling van vandaag luidt:
    Mensen met piercings en tatoeages zouden overal moeten kunnen werken

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mee Eens!!!


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    Ja. Mensen moeten gewoon leren dat niet iedereen zin heeft om er het zelfde bij te lopen als 3 kwart van het land, klaar.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Oneens. Als advocaat of zakenman ziet het er gewoon niet netjes uit als je allemaal gaten in je lichaam heb en een kale kop met tattoo's erop.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    Oneens. Als advocaat of zakenman ziet het er gewoon niet netjes uit als je allemaal gaten in je lichaam heb en een kale kop met tattoo's erop.


    maar het gaat niet over allemaal gaten en tattoo's
    plus, een advocaat/zakenman loopt in een pak en kan letterlijk zijn nek tot zijn tenen verbergen dus die vrij weinig problemen. Kijk eens naar de meeste Japanse zakenmannen, zonder hun driedelige pak zitten die er ook letterlijk onder van nek tot voeten.

    Ik vind dat het wel moet kunnen, ook al gebeurd het helaas niet.

    Eens, eigenlijk vind ik hetzelfde als Joy.
    Mensen moeten niet bevooroordeeld worden door hun uiterlijk.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Helemaal mee eens!


    Numbers.

    Pickwick schreef:
    Eens, eigenlijk vind ik hetzelfde als Joy.
    Mensen moeten niet bevooroordeeld worden door hun uiterlijk.


    Moet niet, maar gebeurt wel. Face it, soms moet je als werknemer representatief zijn voor een bedrijf, en als serieus advocatenkantoor wil je niet dat je werknemers een zichtbare tattoo hebben, of travestiet zijn for that matter.

    Iedereen oordeelt op uiterlijk en dat weet iedereen, waarom zou je anders make-up dragen?

    Ik ben het dus oneens met de stelling, ik zou niet verdedigd willen worden door een advocaat met 3 piercings door zn lip.

    FACEPLANT schreef:
    Ja. Mensen moeten gewoon leren dat niet iedereen zin heeft om er het zelfde bij te lopen als 3 kwart van het land, klaar.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    shadowsalyer schreef:
    (...)

    Moet niet, maar gebeurt wel. Face it, soms moet je als werknemer representatief zijn voor een bedrijf, en als serieus advocatenkantoor wil je niet dat je werknemers een zichtbare tattoo hebben, of travestiet zijn for that matter.

    Iedereen oordeelt op uiterlijk en dat weet iedereen, waarom zou je anders make-up dragen?

    Ik ben het dus oneens met de stelling, ik zou niet verdedigd willen worden door een advocaat met 3 piercings door zn lip.


    Ik wel, zolang hij me maar goed kan verdedigen.
    Als ik kan kiezen tussen een 'nette' advocaat die half werk levert, of één waarvan de piercings zichtbaar zijn of een deel van een tattoo for the matter die zijn werk goed verricht en mij goed verdedigt ... Dan kies ik voor het laatste.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    shadowsalyer schreef:
    (...)

    Moet niet, maar gebeurt wel. Face it, soms moet je als werknemer representatief zijn voor een bedrijf, en als serieus advocatenkantoor wil je niet dat je werknemers een zichtbare tattoo hebben, of travestiet zijn for that matter.

    Iedereen oordeelt op uiterlijk en dat weet iedereen, waarom zou je anders make-up dragen?

    Ik ben het dus oneens met de stelling, ik zou niet verdedigd willen worden door een advocaat met 3 piercings door zn lip.
    Ik snap érgens je punt wel, máár omdat die meneer drie gaten in zijn lip is wil jij niet door hem vertegenwoordigd worden, terwijl hij misschien wel de beste advocaat van de wereld is? Das zegmaar best wel hypocriet. En inderdaad, veel mensen oordelen op uiterlijk en dat weet iedereen idd. Maar waarom doet niemand er dan iets mee? Ik heb geleerd dat ik niet meer op uiterlijk mag oordelen, omdat dat mij geen stap verder zet. Misschien als anderen mensen dat ook eens doet,.. toch?


    I am your Ignis Fatuus - I don't speak human.

    ligt er aan wat voor baan.. :')


    Life is a beautiful struggle

    nee, als ik zo'n agent tegenover me heb staan met allemaal piercings en tatoes vind ik dat neit echt fijn.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Oneens, bij bijvoorbeeld ambtenaar in functie vind ik het niet echt kunnen, want dat kan mensen afschrikken.

    Somethnholic schreef:
    Helemaal mee eens!


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Oneens eigenlijk


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right