• De stelling van vandaag luidt:
    Mensen met piercings en tatoeages zouden overal moeten kunnen werken

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    TheReaper schreef:
    Mee Eens!!!


    (Be)lieve in (you)rself

    eens!


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Eens!

    [ bericht aangepast op 10 jan 2011 - 17:45 ]


    You can't fly unless you let yourself fall.

    In bepaalde functies zoals in een levensmiddelenfabriek mag het niet. Je wilt toch niet iemands piercing tegenkomen in je zak snoep? Voor de rest vind ik dat het moet kunnen...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Eens , eigenlijk toch best oneerlijk(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Eens, mensen zouden is een keer niet het slechtste van mensen met tatoeages en/of piercings moeten denken. Het is belachelijk hoe sommige mensen afgeschrikt worden door tatoeages en/of piercings. Het zijn nog steeds mensen met een karakter. Als er dan een keer een moordernaar met piercings en/of tatoeages op de voorpagina staat is elk persoon met piercings en/of tatoeages een moordernaar. Doe toch even normaal.

    Eens. Mensen niet toelaten met als reden hun uiterlijk is naar mijn mening ook een vorm van discriminatie. Wanneer de veiligheid in gevaar word gebracht zoals bij een gymdocent is het natuurlijk wat anders. Maar ik snap niet waarom iemand zijn/haar beroep minder goed zou kunnen uitoefenen als diegene tatoeages/piercings heeft.
    (Promotiewerk met een neuspiercing(ring)gaat me ook gewoon goed af)
    mensen moeten gewoon niet zo zeuren


    pliep

    FACEPLANT schreef:
    Ja. Mensen moeten gewoon leren dat niet iedereen zin heeft om er het zelfde bij te lopen als 3 kwart van het land, klaar.


    effort never betrays you

    Ja, want anders is het pure discriminatie.


    Our perspective only changes when we change our position.

    Eens, als het maar niet te erg is. Ik zou niet opgepakt willen worden door een agent die zijn kop onder de tattoo's heeft zitten of een dokter die zijn hele oren vol heeft zitten met ringetjes enzo. Dat is inderdaad bevooroordeeld, dat weet ik heel goed, maar ik ben opgegroeid met het gevoel van wantrouwen bij mensen die er qua uiterlijk uitzien zoals hierboven genoemd.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Oneens.


    Those who don't believe in magic will never find it.

    Ik weet niet. Ik bedoel, als advocaat of een anders 'netjes' vak vind ik piercings niet passen. Mja, da's mijn mening. :]

    Setsuna schreef:
    Oneens, bij bijvoorbeeld ambtenaar in functie vind ik het niet echt kunnen, want dat kan mensen afschrikken.


    One Day you'll remember me...

    Mee eens

    Mensen moeten elkaar maar acspeteren hoe ze zijn;)


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    Alissaatje schreef:
    Mee eens

    Mensen moeten elkaar maar acsepteren hoe ze zijn;)


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)