• De stelling van vandaag luidt:
    Mensen met piercings en tatoeages zouden overal moeten kunnen werken

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eens, het is toch belachelijk dat we mensen met een andere huidskleur accepteren, maar mensen met een plaatje of diamantje op hun lichaam niet?

    Dit kan racistisch overkomen, maar zo bedoel ik het niet.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Het valt te zien, als je er zo 1 of 2 hebt vind ik het nog oké. Maar niet als je helemaal vol zit fso.


    make a change.

    mee eens ik vind dat ze niet alleen maar in rock cafe's of tattoo shops hoeven te werken laat ze leraar zijn ofzo dan hebben de leerlingen wat meer respect en zijn de leraren teminste ook wat cooler!@!


    I rather be a freak than a follower like you! SHINee saranghae fighting!!!

    Pagan schreef:
    (...)
    Ik snap érgens je punt wel, máár omdat die meneer drie gaten in zijn lip is wil jij niet door hem vertegenwoordigd worden, terwijl hij misschien wel de beste advocaat van de wereld is? Das zegmaar best wel hypocriet. En inderdaad, veel mensen oordelen op uiterlijk en dat weet iedereen idd. Maar waarom doet niemand er dan iets mee? Ik heb geleerd dat ik niet meer op uiterlijk mag oordelen, omdat dat mij geen stap verder zet. Misschien als anderen mensen dat ook eens doet,.. toch?


    Maar je weet van tevoren dus niet hoe goed die is, en aangezien mensen met piercings toch een soort aura hebben van 'I don't give a shit', heb ik liever een net persoon waarbij ik meer vertrouwen heb dat hij heeft opgelet tijdens zijn studie. En ik zeg niet dat dat zo is, maar het is een bepaald vertrouwen dat je uitstraalt.

    Nu ik er zo over nadenk zou het mij ook niet uitmaken, maar voor veel andere mensen wel, en dat is belangrijk gegeven voor mensen die representatief moeten zijn, ik mag ook geen wijde broeken met kettingen aan naar me werk, omdat me werk graag wil dat ik representatief ben als winkelmedewerker.

    Eens.


    Pluk de dag, alsof het je laatste dag is .

    Eens, je moet gewoon kunne laten zien wie je bent en het gaat in t werk om wat je kunt en niet om hoe je eruit ziet...


    when you lost it all, thats when you finally realise that life is beautiful,,,#nikkisixx

    Oneens. In de kinderopvang zouden de kinderen diegene eng gaan vinden en zich niet veilig voelen dan.


    -

    Eens.
    Wat is het probleem zolang mensen hun werk goed verrichten?
    Dit is weer zo'n ouderwets stereotype.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Eens, die twee gaatjes in mijn oren veranderen echt niets aan mijn verstand!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Genius schreef:
    Oneens. In de kinderopvang zouden de kinderen diegene eng gaan vinden en zich niet veilig voelen dan.


    Tenzij ze van jongs af aan leren dat het helemaal niet eng en vreemd is, dan maakt het kinderen ook helemaal niks uit. Kinderen kunnen vaak meer hebben dan volwassenen, alleen kunnen dat niet laten zien omdat volwassenen graag alles beslissen voor ze.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Mistress schreef:
    (...)

    Tenzij ze van jongs af aan leren dat het helemaal niet eng en vreemd is, dan maakt het kinderen ook helemaal niks uit. Kinderen kunnen vaak meer hebben dan volwassenen, alleen kunnen dat niet laten zien omdat volwassenen graag alles beslissen voor ze.


    Dat is waar.
    Mijn broertje, die bijna een jaar is, vind de piercings van mij en mijn vriend helemaal geweldig.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Hmm, was deze stelling er al eens niet eerder?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Hmm, lastig. Als je in een chique restaurant werkt, vind ik het niet kunnen dat je helemaal volzit met tatoeages en piercings. Maar ach, die mensen moeten het vooral zelf mooi vinden.


    It's time to be happy again.

    mee eens!


    Kill them with kindness.

    Aan de ene kant kunnen we wel allemaal gaan zeggen dat we het er mee eens zijn, maar aan de andere kant zou volgens mij bijna niemand hier behandelt willen worden door een dokter met overal tatoeages en piercings?


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.