• De stelling van vandaag luidt:
    Mensen met piercings en tatoeages zouden overal moeten kunnen werken

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    eens(A)


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Hoe graag ik ook zou willen dat dat kon, gaat het gewoon niet. De eerste indruk wat mensen van ons krijgen als ze ons zien hangt allemaal af van ons uiterlijk. Helaas, het is hoe het is.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Oneens, voor sommige jobs moet je er gewoon deftig uit zien, en een piercing of tattoe in het zicht wordt meestal niet als deftig gezien. Maar als je gewoon de hele dag achter een bureau moet zitten of in een fabriek werken ofzo en je geen belangerijke klanten ofzo moet ontvangen vind ik dat er geen probleem moet gemaakt worden over een tattoe of piercing.


    When I was born the devil said damn competition >.<

    ligt eraan! als je gewoon een kleine tattoo heb en een piercing in je tong ofzo dan vind ik van wel, maar als je helemaal onder zit met tattoos en piercings dan niet


    i have a busy life

    Somethnholic schreef:
    Helemaal mee eens!

    Helemaal mee eens!!
    xx


    Only those who listen can hear

    Enerzijds wel, maar anderzijds heb ik ook mijn vooroordelen bij een filiaalmanger die onder de piercings zit, ook al zou ik 't 't liefst ontkennen. Het zit er gewoon ingebakken.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik vind dat je dan best aangenomen mag worden, maar als het een sjiek beroep is, dat je ze wel verbergt


    Fus Ro Dah!

    MENSEN DIE HET ONEENS ZIJN FUCK YOU !
    ik heb massas piercings en tattoo's en ben ik daardoor minderwaardig dan jullie? Ik ben boekhouder van beroep nu al een half jaar, ik loop ook rond ik een costum, maar mijn piercings en tattoo's zijn zichtbaar, en trekt iemand zich dat aan? neen, want ik ben wie ik ben en ik doe mijn job goed, ik heb er even hard als anderen voor gestudeert en ik ben even eerlijk en goed in mijn werk net als een ander of mss zelfs beter. IK vind het zielig van jullie dat jullie mensen als on beoordelen over een vorm van kunst die wij mooi vinden. Mss moeten jullie je maar eens in onze plaats stellen als ik jullie discrimineer om dat jullie er niet als ons uitzien. Mischien moet ik als jullie binnen 5 jaar als ik mijn eigen bedrijf heb, jullie beginnen te discrimineren en jullie niet aan te nemen omdat jullie geen tattoo's en piercings hebben! Het is dus te zien dat merendeels van de jeugd van tegenwoordig vrij zielig is en kinderachtig en ferm dom is door zo te doen! trouwens, bende kinders da denken dat wij eng of raar of wij gwn er zo niet horen uit te zien, piercings en tattoo's bestaan al zo lang dat de mens bestaat, mensen zonder piercings zijn dus abnormaal, en indien je in discussie wil gaan, controleer alvorens eerst eens wikipedia, en vraag het desnoods is aan je geschiedenisleerkracht :) Bende laaggevallen mensen.

    Mensen daarintegen met piercings en tattoo's laat je niet doen, laat ze niet verwijderen omdat je niet aanvaard wordt in de maatschappij. Doe ik ook niet en ik zal veeel gelukkiger leven als hen die niet met ons kunnen leven.

    Ik ben het dus met de stelling eens !

    Eens,

    HellChoseMe schreef:
    MENSEN DIE HET ONEENS ZIJN FUCK YOU !
    ik heb massas piercings en tattoo's en ben ik daardoor minderwaardig dan jullie? Ik ben boekhouder van beroep nu al een half jaar, ik loop ook rond ik een costum, maar mijn piercings en tattoo's zijn zichtbaar, en trekt iemand zich dat aan? neen, want ik ben wie ik ben en ik doe mijn job goed, ik heb er even hard als anderen voor gestudeert en ik ben even eerlijk en goed in mijn werk net als een ander of mss zelfs beter. IK vind het zielig van jullie dat jullie mensen als on beoordelen over een vorm van kunst die wij mooi vinden. Mss moeten jullie je maar eens in onze plaats stellen als ik jullie discrimineer om dat jullie er niet als ons uitzien. Mischien moet ik als jullie binnen 5 jaar als ik mijn eigen bedrijf heb, jullie beginnen te discrimineren en jullie niet aan te nemen omdat jullie geen tattoo's en piercings hebben! Het is dus te zien dat merendeels van de jeugd van tegenwoordig vrij zielig is en kinderachtig en ferm dom is door zo te doen! trouwens, bende kinders da denken dat wij eng of raar of wij gwn er zo niet horen uit te zien, piercings en tattoo's bestaan al zo lang dat de mens bestaat, mensen zonder piercings zijn dus abnormaal, en indien je in discussie wil gaan, controleer alvorens eerst eens wikipedia, en vraag het desnoods is aan je geschiedenisleerkracht :) Bende laaggevallen mensen.

    Mensen daarintegen met piercings en tattoo's laat je niet doen, laat ze niet verwijderen omdat je niet aanvaard wordt in de maatschappij. Doe ik ook niet en ik zal veeel gelukkiger leven als hen die niet met ons kunnen leven.

    Ik ben het dus met de stelling eens !


    Doe eens even normaal, als je goed leest vindt niemand je minderwaardig. Wat ik bedoelde te zeggen was dat de meeste bedrijven graag representatieve mensen willen, en negen van de tien keer zijn piercings/tattoos dat niet. In deze wereld geldt (helaas) dat de eerste indruk telt, en dat verander jij noch ik.
    Als allerlaatst wil ik nog even kwijt dat je dit én te persoonlijk neemt, én dat je toch beter je best had moeten doen bij tekstverklaren Nederlands/vlaams. Niemand vind je minderwaardig, is nooit gezegd, wij snappen alleen hoe de wereld in elkaar zit. Ik vind het goed van jou en het bedrijf waar je werkt dat je daar kan werken, maar dat het jou overkomt wil nog niet zeggen dat het een algemeenheid is.

    eens


    the end of the world in the night

    eens en oneens.

    het zou natuurlijk niet zo extreem moeten worden verboden. Ik snap niet dat als men een piercing in het gezicht heeft, dat dit moet worden uitgedaan. evenals tatoeages, als je armen volstaan, doe een blouse aan met lange mouwen & niemand, zelfs de klanten zullen het niet zien. & dan nog, als klanten er iets op tegen hebben, winkel dan niet in die zaak, je betreed de winkel voor de items die je wilt kopen, niet voor het personeel. je koopt de spullen, niet de verkoopster of eender wie er werkt. Zelf expressie zou in de maatschappij meer moeten worden toegejuicht. Het is leuker om ergens te winkelen, dat je naar een persoon kan kijken die een leuke stijl heeft, dan om daar iemand te staan met een kapsel zonder model, amper make-up, de doorsnee kleding en dergelijke. Dan wordt het maar saai in de wereld

    maar natuurlijk, als je gehele gezicht volstaat met piercings, dan is het denk ik meer dan gerecht om dergelijke mensen te ontzeggen van werk. Je kan piercings zetten, maar ergens moet je een limiet stellen. en die grens dan niet overschrijden. In Hasselt in de H&M werkt een vriend van me, hij heeft 32 piercings waarvan 16 in zijn gezicht, zijn stijl is enorm opvallend als je naar de andere verkopers kijkt, op zich is daar niets mis mee, maar .. als je werkt zou je je niet te extreem moeten .. 'uitdrukken' denk ik.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 0:03 ]


    It's not because I choose to avoid people, that I'm anti-social.

    Alleen als ze het kunnen bedekken als dat nodig is.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    eens, ik vind dat je gewoon moet kunnen doen wat je wilt, ongeacht je uiterlijk. Helaas denken heel veel mensen hier anders over.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2011 - 18:03 ]


    Death is a promise, and your live is a fucking lie.