• Slotje: niemand doet nog mee :)

    Halloooo,
    we gaan beginnen! Als je nog info wilt over het verhaal kan je hier en hier terecht

    Regels Hou je hier aan! Dat maakt het makkelijker voor iedereen!
    - Je schrijft boven elk stukje de naam van je personage in bold
    - Je schrijft in verleden tijd
    - Je schrijft in hij/zij-vorm
    - Je schrijft niet in iemand anders zijn persoon
    - We leven in België en Nederland dus alle namen van al bekende personen in het Nederlands
    - Leerkrachten en niet ingevulde rollen mag je zelf bespreken maar ga geen gesprek beginnen van een uur met een onbekende leerling zodat je alles zelf moet typen
    - wat niet met het verhaal te maken heeft, zoals mag ik nog een rol, is het goed als die en die dat doen, ik moet van dan tot dan weg, ... zet je in het rood, dan valt het op. Zet er ook bij welke personages er dan niet zijn.
    vb:

    Ik moet van 7-9 weg dus dan zijn Lily en James niet beschikbaar
    James
    James liep de het lokaal in. Daar zag hij professor Lubbermans zitten. Hij liep naar hem toe. 'Zou u het huiswerk kunnen herhalen?' vroeg hij. Professor Lubbermans zuchte. 'Ja, je moet een opstel van minimum 30 cm maken over de voeding van de vleesetende plant.' 'Oke, dankje professor.' Antwoord James vriendelijk en hij verliet het lokaal.


    PersonagesPersonage door , leeftijd, jaar, afdeling
    James Sirius Potter door Amused, 18, 7, Griffoendor
    Albus Severus Potter door Elements, 17, 7, griffoendor
    Lily Loena Potter door Amused, 16, 6, Griffoendor
    Roos Wemel door Quarterback, 17, 7, Griffoendor
    Hugo Wemel door Unrealistic, 15, 6, Griffoendor
    Roxanne Wemel door Wbitch, 15, 5, griffoendor
    Scorpius Hyperion Malfidus door Jipster, 17, 7, Zwadderich
    Riven Renaldson door Elements, 16, 6, Griffoendor
    Wraith Kingston door HolyDiver, 17, 7, Zwadderich
    June May April Lubbermans door xSnoepjex, 16, 6, Ravenklauw
    Daphne Harriette Duffeling door Phone, 15 , 5, Ravenklauw
    Abigail Wood door [url=lhttp://www.quizlet.nl/users/x7UP]x7UP[/url], 17, 7, Ravenklauw


    Belangrijk
    Omdat ik het in een story ga schrijven werken we in hoofdstukken, ik zet in het groot en groen de titel van een hoofdstuk en hou je daar dan een beetje aan. als het hoofdstuk halloween is dan vieren ze geen kerstmis oke?

    Veel plezier!

    EDIT: de rol van Scorpius komt terug vrij, Jipster heeft niet genoeg tijd en daarom geeft ze haar rol af. Wie wil de rol, lees even de beschrijving van Scorpius want die blijft hetzelfde
    Nieuwe regel: omdat we allemaal onze nachtrust nodig hebben zou ik willen zeggen dat ik 1 of 2 hoofdstukken per dag doe en dat we 9 om stoppen, dan kunnen we nog afronden tot half 10 uur ongeveer (liefst vroeger) want dan kan ik daarna nog snel het hoofdstuk in elkaar proberen te steken (ik plak iedereen zijn tekst in word document en zet het dan om in een verhaal) en dan gaan slapen! goed?



    Hoofdstuk 1 is afgelopen, zie pagina 15.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 22:30 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Abigail
    Ze wist niet goed wat ze moest doen of zeggen, ze keek de coupe rond en zag Albus naar buiten kyken. ,,Waar dnek je aan?'' vroeg ze nieuwsgierig, aangezzien hij zo afwezig leek.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2011 - 19:53 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Taylor
    Taylor omhelsde Roos.
    'Ik weet zeker dat er veel leukere jongens bestaan,' fluisterde ze in Roos oren.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hugo
    "Oh, dus die Scorpius speelt het spelletje zó! Lief tegen jou én Lily, als ik die gast te pakken krijg, écht.."


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Roos
    Roos grinnikte zachtjes naar Taylor. ''Dankje.'' zei ze liefelijk, zo lief zoals niemand haar in de trein nog niet had gehoord. ''En ik maar denk dat hij mij ook leuk vond, stomme Roos.''


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ik ben d'r niet meeeer


    Me so good.

    Roxanne
    Roxanne legte een hand op Hugo's schouder.
    'Jij gaat Scorpius niks doen,' zei ze zacht.


    "Ignite, my love. Ignite."

    @Elements; Iedereen zit nog gewoon in dezelfde coupe
    en Roos die is dronken ofzo xD


    Abigail
    Ze wist niet goed wat ze moest doen of zeggen, ze keek de coupe rond en zag Albus naar buiten kyken. ,,Waar dnek je aan?'' vroeg ze nieuwsgierig, aangezzien hij zo afwezig leek.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Roos
    Roos keek op van Taylor en ze keek naar haar hand. ''Hugo is toch wel sterker?'' grinnikte ze zachtjes. Daarna bedacht ze zich. Tuurlijk was hij niet sterker!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hugo
    "Nah, misschien,Ik zie wel of ik zin heb..." lachte hij. "En zus, laat hem met z'n stomme praatjes!" sputterde Hugo, terwijl hij terug door de ramen keek.


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Taylor

    Taylor zag dat Roos loog maar ze wilde ook niet dat Hugo er voor ging zorgen dat hij van school geflikkert zou worden


    "Ignite, my love. Ignite."

    Albus
    Albus keek op naar Abigail en haalde zijn schouders op. "Niks belangrijks" zei hij afwezig. In werkelijkheid dacht hij aan een meisje weet nog niet wie. Maar dat ging hij natuurlijk nooit toegeven.

    Riven
    Riven was dus bij de rest komen zitten. "Jeetje Hugo, zo erg is hij nou ook weer niet." zei ze. "Scorpius is gewoon een normale jongen."


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Roos
    Roos grinnikte zachtjes en ze gaf Taylor een knuffel. ''Misschien kunnen wij, de leuke mensen snap je, wel wat bij Scorpius doen. Vanwege zijn irritante gedrag?''


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Abigail
    ,,Hmm, jaja.'' zei ze plagerig en grinnikte zachtjes. Abigail keek nu ook naar buiten, hopelijk zou de reis niet lang meer duren, ze was het zitten nu al zat.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Taylor

    Taylor lachte en keek even naar Albus. Hij zag er afwezig uit. Maar Roos had haar nu iets harder nodig. Ze keek naar Riven.
    'Ze heeft gelijk Hugo. Als hij jou iets doet waardoor je hem haat mag je hem zo hard slaan als je wilt. Maar nu niet,' zei ze.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Roos

    Roos zuchtte zachtjes. ''Misschien denken wij verkeerd?'' vroeg ze zachtjes. Ze durfde het eigenlijk niet eens te vragen, maar toch deed ze het.


    Big girls cry when their hearts are breaking