• Slotje: niemand doet nog mee :)

    Halloooo,
    we gaan beginnen! Als je nog info wilt over het verhaal kan je hier en hier terecht

    Regels Hou je hier aan! Dat maakt het makkelijker voor iedereen!
    - Je schrijft boven elk stukje de naam van je personage in bold
    - Je schrijft in verleden tijd
    - Je schrijft in hij/zij-vorm
    - Je schrijft niet in iemand anders zijn persoon
    - We leven in België en Nederland dus alle namen van al bekende personen in het Nederlands
    - Leerkrachten en niet ingevulde rollen mag je zelf bespreken maar ga geen gesprek beginnen van een uur met een onbekende leerling zodat je alles zelf moet typen
    - wat niet met het verhaal te maken heeft, zoals mag ik nog een rol, is het goed als die en die dat doen, ik moet van dan tot dan weg, ... zet je in het rood, dan valt het op. Zet er ook bij welke personages er dan niet zijn.
    vb:

    Ik moet van 7-9 weg dus dan zijn Lily en James niet beschikbaar
    James
    James liep de het lokaal in. Daar zag hij professor Lubbermans zitten. Hij liep naar hem toe. 'Zou u het huiswerk kunnen herhalen?' vroeg hij. Professor Lubbermans zuchte. 'Ja, je moet een opstel van minimum 30 cm maken over de voeding van de vleesetende plant.' 'Oke, dankje professor.' Antwoord James vriendelijk en hij verliet het lokaal.


    PersonagesPersonage door , leeftijd, jaar, afdeling
    James Sirius Potter door Amused, 18, 7, Griffoendor
    Albus Severus Potter door Elements, 17, 7, griffoendor
    Lily Loena Potter door Amused, 16, 6, Griffoendor
    Roos Wemel door Quarterback, 17, 7, Griffoendor
    Hugo Wemel door Unrealistic, 15, 6, Griffoendor
    Roxanne Wemel door Wbitch, 15, 5, griffoendor
    Scorpius Hyperion Malfidus door Jipster, 17, 7, Zwadderich
    Riven Renaldson door Elements, 16, 6, Griffoendor
    Wraith Kingston door HolyDiver, 17, 7, Zwadderich
    June May April Lubbermans door xSnoepjex, 16, 6, Ravenklauw
    Daphne Harriette Duffeling door Phone, 15 , 5, Ravenklauw
    Abigail Wood door [url=lhttp://www.quizlet.nl/users/x7UP]x7UP[/url], 17, 7, Ravenklauw


    Belangrijk
    Omdat ik het in een story ga schrijven werken we in hoofdstukken, ik zet in het groot en groen de titel van een hoofdstuk en hou je daar dan een beetje aan. als het hoofdstuk halloween is dan vieren ze geen kerstmis oke?

    Veel plezier!

    EDIT: de rol van Scorpius komt terug vrij, Jipster heeft niet genoeg tijd en daarom geeft ze haar rol af. Wie wil de rol, lees even de beschrijving van Scorpius want die blijft hetzelfde
    Nieuwe regel: omdat we allemaal onze nachtrust nodig hebben zou ik willen zeggen dat ik 1 of 2 hoofdstukken per dag doe en dat we 9 om stoppen, dan kunnen we nog afronden tot half 10 uur ongeveer (liefst vroeger) want dan kan ik daarna nog snel het hoofdstuk in elkaar proberen te steken (ik plak iedereen zijn tekst in word document en zet het dan om in een verhaal) en dan gaan slapen! goed?



    Hoofdstuk 1 is afgelopen, zie pagina 15.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 22:30 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Roos
    Roos schreeuwde hard en ze draaide wild rond. ''Ik zag Lily met Scorpius. Ze leken té blij! Dat mag niet!''


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Taylor

    Taylor keek Roos aan.
    'Gaat het wel goed met haar?' vroeg ze aan Hugo.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Abigail
    ,,Dat vroeg ik em dus ook al af.'' zei ze toen Taylor aan Hugo vroeg of 't wel goed ging emt ROos.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hugo
    "Teveel Jillz gedronken volgens mij en misschien een beetje jaloers op Lily?" antwoorde hij, en daarna keek hij grijnsend naar Roos

    [ bericht aangepast op 10 jan 2011 - 19:42 ]


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Roos
    Roos viel dramatisch neer op de bank en ze staarde met tranen in haar ogen dood naar buiten.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Taylor

    'Oke,' zei Taylor. 'Misschien naar de E.H.B.O.? Of chocola voor de liefdes verdriet?'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hugo
    Hugo zag dat Roos lag te huilen en snelde naar haar toe. "Zus, dat was m'n bedoeling niet" zei hij troostend


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Abigail.
    ,,Chocolade lijkt me geen goed idee, dan wordt ze nóg drukker ;p'' ze grinnikte en keek naar Roos en Hugo.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2011 - 19:44 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Roxanne
    Roxanne keek vol medelijden naar haar nichtje.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Roos
    ''Maar het gaat niet om jou.'' zei ze huilend. Ze legde haar hoofd tegen Hugo's borst en ze snikte zachtjes. ''Waarom gaat Lily met Scorpius, is ze blind?''


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Taylor

    Taylor ging naast Rose en Hugo zitten.
    'Scorpius is heus niet zo leuk als hij lijkt hoor,' loog ze om Roos op te vrolijken. Oke, ze zou nooit op Scorpius verlieft worden. Maar hij was ook zeker niet lelijk.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hugo
    Hugo knikte en vervolgens zei hij,
    "Luister, dat is haar keus en als ze samen gelukkig zijn dan kunnen we niet anders dan het te accepteren, ben je er dan nog niet over en eigenlijk vraag ik me af waarom je je er zo druk om maakt?" hij zuchtte, zelf was hij er ook tegen, maar wie was hij om Lily te vertellen wat ze moest doen en niet?

    [ bericht aangepast op 10 jan 2011 - 19:48 ]


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Wat is er gebeurt?


    Riven
    Riven was in slaap gevallen. Dat was ook niet gek aangezien ze zo weinig 's nachts sliep vanwege haar vader. Na een tijdje schrok ze wakker en zag ze dat ze helemaal alleen zat. Dus ze stond op en ging kijken in andere coupé's kijken. Ze keek naar binnen en zag uiteindelijk. Hugo, Roos, June etc zitten. "Hej" zei ze glimlachend. "Is er nog plek?!"

    Albus
    Albus zat al in de coupé met de rest maar was heel stil geweest en totaal niet betrokken. Hij staarde afwezig uit het raam naar de landschappen die voorbij raasde.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Roxanne

    Roxannen keek naar June. Ze wist me merlijns baard niet wat ze moest doen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Roos

    ''Dat is heel lief, Taylor,'' begon ze trillerig, ''maar je hoeft niet te liegen voor me hoor.'' Daarna grinnikte ze even en ze maakte met haar mouw haar wangen droog. ''Hij is leuk en ook lief tegen me.''


    Big girls cry when their hearts are breaking