• Ja ik kom even een klacht indienen. Niet over Quizlet zelf maar over sommige users.
    Want als je een topic open maakt: Wie vind jij nou populair?
    Dan gaat iedereen scheinheilig doen: Niemand is populair.
    Maar als je kijkt bij mijn rara welke user spel, dan zeggen sommmige opeens: Ja er komen alleen maar populaire users in voor of Alleen populaire users om te raden, dan doe ik niet meer hoor.

    Dan denk ik zo van: Jullie vinden niemand populair, nou ga dan ook niet zo dom reageren. Want echt hier erger ik me aan! Iedereen is populair bij zijn eigen vrienden. En sommige mensen zijn gewoon bekend. Volgens mij zijn sommige (DUS ZEKER NIET IEDEREEN!) jalours op Gaby, Sem of Jac! Bijna iedereen kent hun dus? Dan ben je bekend, en niet gelijk populair.
    Dus alsjeblieft zeg, hou alsjeblieft op met iemand anders af te kraken omdat ze nou eenmaal bekend zijn.
    En dit topic is niet om ruzie te maken ofzo! Gewoon even mijn mening te uiten! En dit gaat ook niet over iedereen hoor met de meeste hier op Q heb ik geen last!

    Ruzie maken doe je maar ergens anders!
    IK HAD DUIDELIJK GEZEGD: RUZIE MAKEN DOE JE MAAR ERGENS ANDERS. KUN JE NU OOK NOOIT EENS EEN TOPIC MAKEN MET JE MENING ER IN ZONDER RUZIE? sorry voor hoofdletters maar dit moest even anders luisteren ze niet.(nu denk ik ook niet)

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 21:04 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    _O_
    Wat bedoelde je eigenlijk met 'nee vast niet'?

    Oh dat je zei dat het niet specifiek op iemand bedoeld is. Is niet aanvallend bedoeld verder, maar de meeste users hier hebben wel iemand in hun hoofd aan wie ze zich dood ergeren en dan zulke dingen zeggen met diegene stiekem in hun hoofd :'D


    -

    Tanzdiktator schreef:
    (...)
    Tenzij je Esmee Denters heet (baby)

    Of Justin Bieber. HAHAHAH


    *insert philosophical cringe expression here*

    Tanzdiktator schreef:
    (...)
    Tenzij je Esmee Denters heet (baby)


    Je hebt nog gelijk ook lol


    There are several things that I have been doing wrong.

    Mij boeit het niet wie hier nu zogenaamd 'populair' is. ;x


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Wat is dit een gezellig topic. (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    SEMISLEKKER schreef:
    Ik voorspel ruzie binnen 3...2....1...
    BINGO, u heeft gewonnen! U wint een romantische reis voor 2 naar de mooie canarische eilanden.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 21:03 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    target schreef:
    dit gaat een ruzié worden -mhehe

    lol, idd =P
    Maar dat is altijd met topics waarin "alleen maar een mening wordt gegeven en er dus niks wordt uitgelokt" =P


    ars moriendi

    Waar zien jullie hier ruzie, even serieus (krul)


    -

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Ehm Tja, het is nogal leuk om Berichtjes van jou te krijgen waarin je zechtdat ik 'Gefaalt ben in het leven.'
    Ik Praat hier niet, en ehm, ik doe niks vóór jou.

    En nu nog de ballen hebben om zo wijsneuzerig te gaan doen waar niet de hele site het kan zien en je je vriendjes erbij kan halen (heb je die eigenlijk wel?), meid.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Jovi schreef:
    (...)
    Tis gewoon zo.
    Gaan ze met zijn allen weer vanaf dat quizletchat ding weer massaal "woef" zeggen, zodat alleen hun clubje het snapt.
    Of als er over iemand iets word gezegd die in dat clubje zit, heb je meteen die hele bende over je heen.

    Dat bedoelde ik er mee.

    Dude, stel je voor, iemand op Quizlet heeft een teringpesthekel aan een vriendin van jou op Q. Ze probeert haar helemaal op de kast te krijgen enalles. Zou jij dan niet je vriendin verdedigen?


    *insert philosophical cringe expression here*

    target schreef:
    dit gaat een ruzié worden -mhehe


    out-


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    FACEPLANT schreef:
    Weet je wat sommige mensen fout doen?
    Mensen die op wanhopige manieren aandacht zoeken op een forum en vervolgens met iedereen ruzie krijgen en op zo'n manier bekend worden, verwarren met populaire mensen.
    Dit is op niemand specifiek gericht, though.


    Hope goes lost but never dies.

    Jovi schreef:
    (...)
    Tis gewoon zo.
    Gaan ze met zijn allen weer vanaf dat quizletchat ding weer massaal "woef" zeggen, zodat alleen hun clubje het snapt.
    Of als er over iemand iets word gezegd die in dat clubje zit, heb je meteen die hele bende over je heen.

    Dat bedoelde ik er mee.


    Precies!
    Amen to that! _O__O_

    Kikkeli schreef:
    (...)BINGO, u heeft gewonnen! U wint een romantische reis voor 2 naar de mooie canarische eilanden.

    Wil jij dan met mij gaan? ;$


    *insert philosophical cringe expression here*

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    Dude, stel je voor, iemand op Quizlet heeft een teringpesthekel aan een vriendin van jou op Q. Ze probeert haar helemaal op de kast te krijgen enalles. Zou jij dan niet je vriendin verdedigen?

    Nou, zo ver komt het vaak nieteens. Mensen nemen internet hier zo f. serieus -,- ..


    ars moriendi