• Ja ik kom even een klacht indienen. Niet over Quizlet zelf maar over sommige users.
    Want als je een topic open maakt: Wie vind jij nou populair?
    Dan gaat iedereen scheinheilig doen: Niemand is populair.
    Maar als je kijkt bij mijn rara welke user spel, dan zeggen sommmige opeens: Ja er komen alleen maar populaire users in voor of Alleen populaire users om te raden, dan doe ik niet meer hoor.

    Dan denk ik zo van: Jullie vinden niemand populair, nou ga dan ook niet zo dom reageren. Want echt hier erger ik me aan! Iedereen is populair bij zijn eigen vrienden. En sommige mensen zijn gewoon bekend. Volgens mij zijn sommige (DUS ZEKER NIET IEDEREEN!) jalours op Gaby, Sem of Jac! Bijna iedereen kent hun dus? Dan ben je bekend, en niet gelijk populair.
    Dus alsjeblieft zeg, hou alsjeblieft op met iemand anders af te kraken omdat ze nou eenmaal bekend zijn.
    En dit topic is niet om ruzie te maken ofzo! Gewoon even mijn mening te uiten! En dit gaat ook niet over iedereen hoor met de meeste hier op Q heb ik geen last!

    Ruzie maken doe je maar ergens anders!
    IK HAD DUIDELIJK GEZEGD: RUZIE MAKEN DOE JE MAAR ERGENS ANDERS. KUN JE NU OOK NOOIT EENS EEN TOPIC MAKEN MET JE MENING ER IN ZONDER RUZIE? sorry voor hoofdletters maar dit moest even anders luisteren ze niet.(nu denk ik ook niet)

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 21:04 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    @Genius
    ONder je(cat)

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 21:06 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    Of Justin Bieber. HAHAHAH

    Hij Die Niet Genoemd Mag Worden D: -emohoofd-

    Oke Sam, niet meer offtopic gaan.


    No growth of the heart is ever a waste

    Genius schreef:
    Waar zien jullie hier ruzie, even serieus (krul)
    Not yet. Maar zulke posts lijden vaak naar ruzies/grote discussies. Vooral met dat pleurisbek :3


    I live for the applause, you will die for it.

    Jovi schreef:
    (...)
    lol, idd =P
    Maar dat is altijd met topics waarin "alleen maar een mening wordt gegeven en er dus niks wordt uitgelokt" =P

    ách ja, ik blijf maar even buiten de lijn staan en kijk wat er gebeurt. :]


    They fell in love, didn't they?

    FACEPLANT schreef:
    Weet je wat sommige mensen fout doen?
    Mensen die op wanhopige manieren aandacht zoeken op een forum en vervolgens met iedereen ruzie krijgen en op zo'n manier bekend worden, verwarren met populaire mensen.
    Dit is op niemand specifiek gericht, though.


    effort never betrays you

    Genius schreef:
    (...)
    Oh dat je zei dat het niet specifiek op iemand bedoeld is. Is niet aanvallend bedoeld verder, maar de meeste users hier hebben wel iemand in hun hoofd aan wie ze zich dood ergeren en dan zulke dingen zeggen met diegene stiekem in hun hoofd :'D

    Klopt, maar vrij weinig mensen kunnen hier tegen kritiek, dus ik ga gewoon verder mijn mond houden (:
    @Iedereen die zegt dat dit ruzie wordt:
    Jullie hebben geen idee van wat er zich voor dit topic heeft afgespeeld, dus snaveltjes toe n___n
    Ik ga zowiezo niet het topic van VIPpas verneuken.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Kikkeli schreef:
    (...)Not yet. Maar zulke posts lijden vaak naar ruzies/grote discussies. Vooral met dat pleurisbek :3

    Op zulke topics komen de grootste ruzie makers op af he (krul)


    -

    target schreef:
    (...)
    ách ja, ik blijf maar even buiten de lijn staan en kijk wat er gebeurt. :]

    denk dat ik dat ook maar eens ga doen, heb nog zat schoolwerk te maken :'P


    ars moriendi

    'Lief zijn voor elkaar :3'

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 21:06 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Genius schreef:
    (...)
    Op zulke topics komen de grootste ruzie makers op af he (krul)
    LOL idd

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 21:07 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Genius schreef:
    (...)
    Op zulke topics komen de grootste ruzie makers op af he (krul)


    Ik wilde heel even mijn mening uiten. Maar blijkbaar kan dat niet meer op Q ):


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jovi schreef:
    (...)
    Nou, zo ver komt het vaak nieteens. Mensen nemen internet hier zo f. serieus -,- ..

    Er zijn mensen die dat inderdaad doen. Die echt via internet een status proberen op te bouwen, omdat ze die in het echte leven niet hebben. Maar er zijn genoeg mensen die gewoon vaak wél reageren zoals ze dat altijd zouden doen.


    *insert philosophical cringe expression here*

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Klopt, maar vrij weinig mensen kunnen hier tegen kritiek, dus ik ga gewoon verder mijn mond houden (:
    @Iedereen die zegt dat dit ruzie wordt:
    Jullie hebben geen idee van wat er zich voor dit topic heeft afgespeeld, dus snaveltjes toe n___n
    Ik ga zowiezo niet het topic van VIPpas verneuken.

    Haal het dan ook niet naar dit topic toe, als je wilt dat de rest zich er buiten houd. en doe dit lekker via pb [a]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Kikkeli schreef:
    (...)LOL idd

    Maar ik ben braaf! (cat)


    -

    Tuurlijk mag je je mening plaatsen, kijk gewoon over de ruziezoekers heen, en discussieer verder met de serieuze mensen. :]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.