• Ja ik kom even een klacht indienen. Niet over Quizlet zelf maar over sommige users.
    Want als je een topic open maakt: Wie vind jij nou populair?
    Dan gaat iedereen scheinheilig doen: Niemand is populair.
    Maar als je kijkt bij mijn rara welke user spel, dan zeggen sommmige opeens: Ja er komen alleen maar populaire users in voor of Alleen populaire users om te raden, dan doe ik niet meer hoor.

    Dan denk ik zo van: Jullie vinden niemand populair, nou ga dan ook niet zo dom reageren. Want echt hier erger ik me aan! Iedereen is populair bij zijn eigen vrienden. En sommige mensen zijn gewoon bekend. Volgens mij zijn sommige (DUS ZEKER NIET IEDEREEN!) jalours op Gaby, Sem of Jac! Bijna iedereen kent hun dus? Dan ben je bekend, en niet gelijk populair.
    Dus alsjeblieft zeg, hou alsjeblieft op met iemand anders af te kraken omdat ze nou eenmaal bekend zijn.
    En dit topic is niet om ruzie te maken ofzo! Gewoon even mijn mening te uiten! En dit gaat ook niet over iedereen hoor met de meeste hier op Q heb ik geen last!

    Ruzie maken doe je maar ergens anders!
    IK HAD DUIDELIJK GEZEGD: RUZIE MAKEN DOE JE MAAR ERGENS ANDERS. KUN JE NU OOK NOOIT EENS EEN TOPIC MAKEN MET JE MENING ER IN ZONDER RUZIE? sorry voor hoofdletters maar dit moest even anders luisteren ze niet.(nu denk ik ook niet)

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 21:04 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jovi schreef:
    (...)
    Tis gewoon zo.
    Gaan ze met zijn allen weer vanaf dat quizletchat ding weer massaal "woef" zeggen, zodat alleen hun clubje het snapt.
    Of als er over iemand iets word gezegd die in dat clubje zit, heb je meteen die hele bende over je heen.

    Dat bedoelde ik er mee.
    Dat doet zowat iedereen joh. Kom jij dan niet op voor je vrienden?


    I live for the applause, you will die for it.

    VIPpas schreef:
    (...)

    Ik wilde heel even mijn mening uiten. Maar blijkbaar kan dat niet meer op Q ):

    Lieve schat, dat was allang duidelijk haha :'D


    -

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    En nu nog de ballen hebben om zo wijsneuzerig te gaan doen waar niet de hele site het kan zien en je je vriendjes erbij kan halen (heb je die eigenlijk wel?), meid.


    Ehm ja, de 'ballen' heb ik niet nodig, haha. Kom me in het echt zien, i'll show you my friends :'] Opzich wel grappig, dat jij dgene bent die altijd ruzie zoekt.

    Genius schreef:
    (...)
    Op zulke topics komen de grootste ruzie makers op af he (krul)

    Put your hands up put your hands up put your hands up for Detroit.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Als je zo'n topic aanmaakt, dan weet je toch ook dat je ruzie kunt verwachten? :-) Dat je sommige users hier hoger had ingeschat. ;-)


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Genius schreef:
    (...)
    Maar ik ben braaf! (cat)
    yes you are. koetjiekoetjie :3


    I live for the applause, you will die for it.

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    Er zijn mensen die dat inderdaad doen. Die echt via internet een status proberen op te bouwen, omdat ze die in het echte leven niet hebben. Maar er zijn genoeg mensen die gewoon vaak wél reageren zoals ze dat altijd zouden doen.

    Like me (krul)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Lieve schat, dat was allang duidelijk haha :'D


    het lijkt net school, daar wordt je bijdehand genoemt als je je mening geeft en hier komt er gelijk een quizlet oorlog


    "Ignite, my love. Ignite."

    -danst wil-geen-ruzie dansje-

    -rent terug naar zij lijn.


    They fell in love, didn't they?

    Jabberwocky schreef:
    'Lief zijn voor elkaar :3'

    Jij bent de Lama's aant kijken, of niet? :'D


    ars moriendi

    Kikkeli schreef:
    (...)yes you are. koetjiekoetjie :3

    -kwijlt- :9~
    Ja ik weet ook niet waarom haha.

    @Jo; pfff mij kan je heus wel hoog inschatten. kijk hoe ik me gedraag ! :'D


    -

    Jovi schreef:
    (...)
    Jij bent de Lama's aant kijken, of niet? :'D

    Is dat op tv?(cat)


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    JoJudicious schreef:
    Als je zo'n topic aanmaakt, dan weet je toch ook dat je ruzie kunt verwachten? :-) Dat je sommige users hier hoger had ingeschat. ;-)


    Ja. Blijkbaar zijn sommige mensen nog zieliger dan ik dacht. :-)


    "Ignite, my love. Ignite."

    wel ja oké, als dit de middelbare school zou zijn zou ik mensen die ''een status hebben'' en er een beetje ''tuttig'' uitzien vermijden. Zo ben ik gewoon :') Maar eigenlijk vind ik iedereen gewoon aardig 8D Dus mij maakt het niet uit wie populair is of niet, als ik ze niet moet merken ze dat vanzelf wel 8D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    On-topic, anders word dit topic gesloten, reageer niet meer op ruziezoekers, maar alleen op de serieuze reageerders.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.