• Vandaag was de intro avond van dat uitwisselingproject naar Belgie, morgen weet ik dus of ik mee mag of niet, maarja.
    We beginnen met de heenweg: Mama zat aan het stuur, en we reden zo naar school voor die introductie avond. Onderweg roept me moeder zo: 'Je mag hier 70 rijden hoor!' Even kijkt ze beter. 'Oja! Is het nog zo'n Belg ook!' Ik ging echt helenmaal plat!

    Naja we zijn in de zaal. Blijkt de Sint-Jozefschool in Mere, maar 400 leerlingen te tellen! En op onze school? Het Willen II college telt er 1800! Die kinderen krijgen een hartaanval! Hahahaha!
    Volgende: Het fietsen. We zitten verspreid over heel Noord Brabant met alle kinderen op de school. Bijna iedereen fietst! Blijken Belgen bijna nooit te fietsen! Haha! Moeten ze ineens een half uur tot anderhalf uur op de fiets, of langer! Vraagt daar zo'n vrouw in de zaal: 'Kunnen ze wel fietsen?' Ze maakte geen grap ofzo, ze dacht écht dat ze niet konden fietsen. Heel die zaal rolde over de grond van het lachen! Vertelt die man, dat zijn collega uit Belgie die mee ging, 300 meter moest fietsen. Dat is écht heel weinig voor wat de leerlingen gewend zijn. Écht heel weinig! Bleek die man zó bang te zijn, dat ie is gaan lopen! -Out-

    Zo waren er nog meer van dat soort gevalletjes! Het was écht hilarisch!
    Naja morgen horen jullie wel of ik mee mag.
    Maar zijn er nog last minute dingetjes die ik moet weten? 8D

    IK MAG MEE NAAR BELGIE! 8D

    Edit: Lieve mensjes, ik weet dat Beglie ook grotere scholen heeft -Ik wist dat jullie me dom vonden, maar nu voel ik me beledigt (cat)- maar dit schooltje vind ik toch wel grappig 8D Vooral als je het vergelijkt met Willem II College 8D

    [ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 19:11 ]

    Ahhh wat zielig xD


    26 - 02 - '16

    als ja naar belgië mag, moet je misschien proberen een klein beetje aan je dialect werken, als je niet uitgelachen wilt worden natuurlijk. niet aanvallend,grof of whatever bedoeld


    Change, the only good thing in this world.

    JaJa. Lach maar met ons (cat)

    Naar waar in België ga je precies -als je mag-?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Haha, inderdaad arme Belgen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Lach ons maar uit ja. :Y)

    Belgen kunnen wel fietsen hoor, niet alle scholen zijn zoals die school. (huil)

    Wat een mongolen. Ik had toch gezegd dat Antwerpen te goed was voor jullie, daarom worden jullie in die debielenschool gezet. :Y)

    [ bericht aangepast op 12 jan 2011 - 20:31 ]


    Only losers can act the way you do

    Prodigy schreef:
    Lach ons maar uit ja. :Y)

    Belgen kunnen wel fietsen hoor, niet alle scholen zijn zoals die school. (huil)

    Precies (:


    effort never betrays you

    Het is van 8 Feb tot 12 feb 8D

    *Belgje*
    1800 leerlingen? *valt dood*
    Vorig jaar zaten er bij ons ook 400/500. Nu zullen dat er wel meer zijn, al weet ik dat niet zeker.

    En ik ga niet met de fiets naar school, maar ik ben wel een van de weinigen. Wij hebben een vreselijk grote fietsenstalling die constant volstaat tot vanachter. Jij had waarschijnlijk juist de foute school voor je. :'D


    Let the Night embrace you

    Nou om duidelijk te zijn.
    Dat aantal leerlingen hangt gewoon af van school tot school, in Nederland heb je ook kleine scholen.
    Dat fietsen, als je nu heel ver van school woont, is het dan niet logisch dat je niet met de fiets gaat? >.<


    Has no one told you she's not breathing?

    PurpleCow schreef:
    Nou om duidelijk te zijn.
    Dat aantal leerlingen hangt gewoon af van school tot school, in Nederland heb je ook kleine scholen.
    Dat fietsen, als je nu heel ver van school woont, is het dan niet logisch dat je niet met de fiets gaat? >.<

    Voor ons niet, bijna iedereen fietst, van Moergestel tot Tilburg en Breda, fietsen zullen we

    Kijk: ga nou geen stereotypes maken aan de hand van die school, want dan zijn alle Belgen mongolen?


    Only losers can act the way you do

    Ja laat ons klinken alsof we randdebielen zijn. (krul)

    Ok, ja, het is ergens ook wel grappig. :'D

    SHARONxLOVER schreef:
    (...)
    Voor ons niet, bijna iedereen fietst, van Moergestel tot Tilburg en Breda, fietsen zullen we


    En van Valkenswaard naar Eindhoven -Woensel- ook! :Y) haha


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Muha, ik herken het minder fietsen er wel in, maar zelf fiets ik wel altijd en een groot deel van mijn klas ook, alleen neemt ongeveer de helft ook wel de bus. En van school, ik kan me een school waar maar 400 leerlingen zitten echt niet voorstellen? Bij ons is het 1500 of zo, ik weet het niet precies, maar dat is dus absoluut niet iets wat in heel belgië zo is.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.