• Hallo dudies,

    Ik heb bedacht dat ik ook een RPG wil gaan doen, want ik vond dat stiekem wel heel leuk. Het wordt een ''meespeelverhaal'' over Harry Potter, want dat vind ik nog leuker. Ik ga er geen story van maken, want dat vind ik zelf heel erg irritant, en alles komt in een RPG topic waar we het dus ook gaan doen.

    Voor de mensen die graag mee willen doen, heb ik wat extra informatie zodat je je aan kan passen en ik wil vragen om je er aan te houden, want anders wordt het zo lastig om alles makkelijk bij te houden.

    THA RULES
    * We schrijven in verleden tijd, omdat mooier is en voor de meesten handiger
    * We gebruiken de Engelse namen, omdat ik die mooier en handiger vind. Als je de namen niet kent moet je dat even aangeven, dan zal ik je een lijstje geven met de Engelse namen die het meeste van pas komen! Hiermee worden alleen de namen gebruikt, zoals Ron Weasley, Hermione Granger, maar niet de woorden als: Wand en Spell, dat wordt té veel van het goeie.
    * We schrijven in de derde persoon, hij/zij vorm dus. Het is zo makkelijk om om te slaan naar een ander personage, omdat je twee personages krijgt.
    * De ''rollen'' die niet ingevuld zijn mogen er in voor komen, maar de gesprekken die jouw personage er mee heeft, moet je zelf beschrijven.
    * Als er dingen zijn die je wilt zeggen, moet je ze in een

    Quote
    zetten, zodat het opvalt.
    Als je je niet aan de regels houdt is dat niet erg, maar probeer het wel, anders is het zo irritant. (:

    ROLLENVERDELING
    JumbieBill > Yocey Luna & Luna Lovegood
    x7UP > Pixie Moore & Ginny Weasley
    Rugzak > Purslane Noway & Harry Potter
    Zorro > Kyra Hastings & Hermione Granger
    Nice > Alice Moors & Ron Weasley
    Quarterback > Mada Lopez & Draco Malfoy
    Er mogen nog meer rollen worden ingevuld in dit topic.


    Ik zet telkens een hoofdstuk neer wáár de personen zich bevinden bijvoorbeeld, houd je hier aan. Er worden geen personen gedood of vermoord, omdat dat niet leuk is.
    Houd het leuk voor elkaar en veel plezier!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 17:02 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Kyra
    'Expelliarmus,' mompelde Kyra verveeld. En stopte haar toverstok weg, toen het gevaar van Mada's toverstok geweken was. Langzaam liep ze naar haar toe. 'Luister Lopez, ik wil je geen pijn doen, maar je snapt vast dat je me het erg moeilijk maakt. Dus ik vraag het nog een keer, wat wil je, dat ik heb? Waarom jij je zo naïef opoffert.' Ze wachtte een moment om haar woorden door te laten dringen. 'Is het Draco?'


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Oh, thank god, alles is er nog. _O_.
    Ik wacht. (krul)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Mada
    ''Nee, het is niet Draco!'' zei Mda meteen ontschuldig terug. Ze zette zichzelf in de verdediging en sloeg haar armen over elkaar, ookal wist ze dat Kyra het nep zou vinden. ''Er is niks, helemaal niks!''


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Kyra
    'Okay, als jij het zegt.' Kyra stak haar handen in de lucht. En begon richting de deur van de meisjes wc te lopen. 'Oh, Mada, als je je toch bedenkt. Ik ben in de leerlingenkamer. Dat vreemde schilderij wat er voor hangt, helpt je toch wel.' Nu liep ze wel weg, de gangen door. Mada was wel erg snel geweest met het ontkennen dat het om Draco ging, bedacht ze, maar ze moest het ook zelf maar weten. Het was nu eerst zaak dat ze Orion vond en Draco over hun "plan" sprak. En ze moest nog steeds uitvinden waarom Draco haar wilde, of misschien was ze wel gewoon een makkelijk slachtoffer. Aan de andere kant viel dat moeilijk te geloven, gezien haar geschiedenis.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Alice Moors
    Samen met Yocey liepen ze de zaal uit richting de leerlingen kamer van Ravenclaw. Alice voelde even in haar zakken en haar ogen werden groter. "Ik ben Jumper kwijt!" Riep Alice geschrokken uit en zonder nog wat te zeggen liep ze terug richting de zaal.


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Hermione
    Opeens zag Hermione een vaag bekende rat door het gangpad rennen. Rustig pakte ze hem op, het was natuurlijk niet die van Ron. Die was op de vlucht geslagen, nadat zij erachter waren gekomen dat hij eigenlijk gewoon een mens was. Hermione keek zoekend om haar heen, maar zag nog niemand die het beestje kwijt leek te zijn.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Alice Moors
    Snel liep Alice de zaal weer in en begon onder de tafels te zoeken. "Jumper?" Fluisterde. Na een lange tijd zoeken en niks gevonden te hebben gaf ze het op. Ze liep de zaal weer uit en botste tegen een persoon op.

    Iemand die vrijwillig wil botsen?


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Jahoor, ik bots wel vrijwillig. ;p Vergeet niet dat Hermione Alice der rat heeft.


    Hermione
    Ze stond even stil, omdat er een paar mensen langskwamen en direct voelde ze iemand tegen haar opbotsen. Bezorgd keek ze om. 'Gaat het?'


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Alice Moors

    Alice keek op en zag Hermoine staan. "Ja hoor. En gaat het met jou?" Vroeg Alice terwijl ze weer gewoon ging staan en haar uniform recht strekte.


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Hermione
    'Oh, ik ben oké, geen zorgen. Ik ben Hermione, trouwens.' Hermione keek het meisje even aan en herinnerde zich toen dat ze nog steeds het baasje van de rat zocht.
    'Hey, weet jij misschien van wie hij is?' vroeg Hermione en knikte naar beneden, naar het dier.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Alice Moors
    Alice keek naar beneden en er verscheen een brede glimlach op haar gezicht. "Dat is mijn rat, Jumper." Zei Alice en ze pakte Jumper op en knuffelde hem even. "Waar heb je hem gevonden?" Vroeg Alice vervolgens bewonderend.


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Hermione
    'Hij kwam de grote zaal ingerend. Opeens.' Hermione lachte beleefd. 'Maar ik moet nu door, mijn rooster halen.'


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Alice Moors
    "Oke, nog bedankt he." Zei Alice beleefd en de 2 meiden namen afscheid van elkaar. Alice liep nu rustig met Jumper naar de leerlingen kamer van Ravenclaw.


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Hermione
    Ze zei gedag tegen Alice en begon ook naar haar eigen leerlingenkamer te lopen. Gelukkig kon ze nog net stoppen voordat ze weer in een botsing betrokken raakte.

    Kyra.
    'Granger,' zei ze koud. En liep toen snel weer door. Ze had geen zin om zo weer in een overvolle Slytherin leerlingenkamer te komen. Snel nam ze een snellere route. En stopte voor de ingang.
    'Ey, Tony!' De man op het schilderij keek op, eigenlijk wist Kyra helemaal niet hoe hij heette, ze noemde hem gewoon Tony. 'Als Malfoy zo langskomt, zeg dan even tegen hem dat er iemand met hem wil praten en op hem wacht in de torenkamer.' Toen ze ervoor had gezorgd dat "Tony" het niet zou vergeten, ging ze de kamer binnen, na het wachtwoord te hebben gefluisterd.
    Ze vond Orion vrij snel, op haar bed. 'Blijf maar liggen vriend, ik handel dit wel alleen af. Ik ben boven als je me zoekt,' fluisterde ze, snel keek Kyra om haar heen om te kijken of iemand het had gehoord, maar dat was niet zo.

    Rustig liep ze de trap op, naar de torenkamer. Er kwam daar eigenlijk nooit iemand, behalve Kyra zelf. Iedereen dacht dat het er spookte of dat het er behekst was. Kyra verdacht Draco er echter van er wel eens gebruik van te maken, met zijn scharrels. Als ze geen andere ruimte konden vinden.
    Ze sloot de deur achter zich en werkte zich eerst uit haar cape en hoed. Ook haar trui en sokken belanden op een bankje, haar schoenen er choatisch naast. Haar stropdas moest er ook aan geloven.
    Snel gooide ze het raam open, de zachte nazomerwind en de geur van bloemen overspoelde haar. Rustig maakte ze de bovenste knoopjes van de blouse los, zodat hij niet bijna tot haar keel vastzat. Daarom haatte ze het ding ook. Meestal droeg ze dan ook een variatie op haar uniform. Tevreden leunde ze naar voren, op het raamkozijn. Als er nu iemand binnenkwam zou ze dat waarschijnlijk niet horen. Maar de enige die hier binnen zou komen, was toch Draco.

    Oké, jongens, sorry voor het mega stuk. Iemand nog iets leuks voor Hermione?

    [ bericht aangepast op 18 jan 2011 - 22:09 ]


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Wosh, doodheid heerst.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.