• Hallo dudies,

    Ik heb bedacht dat ik ook een RPG wil gaan doen, want ik vond dat stiekem wel heel leuk. Het wordt een ''meespeelverhaal'' over Harry Potter, want dat vind ik nog leuker. Ik ga er geen story van maken, want dat vind ik zelf heel erg irritant, en alles komt in een RPG topic waar we het dus ook gaan doen.

    Voor de mensen die graag mee willen doen, heb ik wat extra informatie zodat je je aan kan passen en ik wil vragen om je er aan te houden, want anders wordt het zo lastig om alles makkelijk bij te houden.

    THA RULES
    * We schrijven in verleden tijd, omdat mooier is en voor de meesten handiger
    * We gebruiken de Engelse namen, omdat ik die mooier en handiger vind. Als je de namen niet kent moet je dat even aangeven, dan zal ik je een lijstje geven met de Engelse namen die het meeste van pas komen! Hiermee worden alleen de namen gebruikt, zoals Ron Weasley, Hermione Granger, maar niet de woorden als: Wand en Spell, dat wordt té veel van het goeie.
    * We schrijven in de derde persoon, hij/zij vorm dus. Het is zo makkelijk om om te slaan naar een ander personage, omdat je twee personages krijgt.
    * De ''rollen'' die niet ingevuld zijn mogen er in voor komen, maar de gesprekken die jouw personage er mee heeft, moet je zelf beschrijven.
    * Als er dingen zijn die je wilt zeggen, moet je ze in een

    Quote
    zetten, zodat het opvalt.
    Als je je niet aan de regels houdt is dat niet erg, maar probeer het wel, anders is het zo irritant. (:

    ROLLENVERDELING
    JumbieBill > Yocey Luna & Luna Lovegood
    x7UP > Pixie Moore & Ginny Weasley
    Rugzak > Purslane Noway & Harry Potter
    Zorro > Kyra Hastings & Hermione Granger
    Nice > Alice Moors & Ron Weasley
    Quarterback > Mada Lopez & Draco Malfoy
    Er mogen nog meer rollen worden ingevuld in dit topic.


    Ik zet telkens een hoofdstuk neer wáár de personen zich bevinden bijvoorbeeld, houd je hier aan. Er worden geen personen gedood of vermoord, omdat dat niet leuk is.
    Houd het leuk voor elkaar en veel plezier!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 17:02 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Kyra.
    'Ook hallo,' zei Kyra geamuseerd tegen Draco en zuchtte toen ze doorkreeg dat hij zijn aandacht alweer op Mada gericht had. 'Waarom deed je er zolang over om die trein in te komen?' vroeg ze plotseling, terwijl ze Grabbe doodsbang naar Orion zag kijken. God, ze was zeker alweer vergeten hoe er hier aan toe ging. Maar goed, dit was haar een na laatste jaar, het moest maar weer.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Draco
    'Ik nam gewoon de tijd, toch jongens?'' vroeg Draco, terwijl Grabbe en Goyale dufjes knikten. ''Dus, wat gaan we nu in de tussentijd doen?'' vroeg Draco grijnzend. Hij had zijn blik gericht op Mada, omdat hij al honderden plannen had bedacht om haar het leven zuur te maken.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Kyra.
    Ze keek even met een zachte glimlach opzij, naar Draco. Blaise keek haar afwachtend aan. 'We gaan met Mada praten, normaal praten.' Tevreden grijnsde ze. Haar lichtblauwe ogen twinkelden even.
    'Dus, Mada, hoe was je vakantie?'

    Hermione
    Ze stapte bij Ron en Harry en de rest in de koets. Ze vond het eigenlijk ook nog steeds doodeng dat ze niet kon zien wie, of wat de koets trok. Al is het beter dan op iets rijden wat je niet kan zien. Rustig komt de koets in beweging.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2011 - 14:47 ]


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Mada
    Mada keek op, terwijl ze nog steeds Drizzle aaide. ''Goed, de jouwe?'' vroeg ze verbaasd. Ze had niet gedacht dat Kyra tegen haar zou praten. Draco en Blaise zeiden dan ook niets tegen haar, maar dat maakte haar niets uit.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Kyra.
    Nog steeds met een tevreden glimlach op haar gezicht praatte Kyra verder. "Goed, alleen raak ik er wel heel snel aan gewend, die vakantie. Kan ik tenminste doen wat ik zelf wil." Kyra stal een blik van Draco en keek hem even schattend aan, zou hij dit toelaten? Het leek er op, maar het klonk niet als hem.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Draco
    ''Natuurlijk ben ik met mijn vader dingen gaan doen, die jij..'' Hij richtte een blik op Mada, ''Niet zou kunnen doen.''
    Draco praatte zo trots, dat Mada er misselij kvan werd

    Mada
    ''Is dat zo?''


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Kyra
    'Ja,' antwoordde voor Draco, 'blijkbaar zijn wij vrouwen niet sterk genoeg. Hè Draco?' vroeg ze poeslief. Oké, stop, Kyra, niet doen, dacht ze. Ze hoopte dat Draco haar na al die tijd goed genoeg kende om te weten dat ze er niets mee bedoelde, dat ze hem alleen maar pestte. Maar om nou vijanden te worden met Draco, nee, daar zag ze nou ook niet veel in. Kyra liet haar blik over de bomen dwalen waar de koets langskwam, de terzielers briesten. 'Nog even,' fluisterde ze onhoorbaar naar Orion.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2011 - 15:29 ]


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Mada
    Mada knikte kort en ze keek naar waar Kyra keek. ''Het komt goed, Drizzle.'' fluisterde ze zachtjes naar Drizzle. Drizzle was ondertussen onrustig geworden van Orion en Draco.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Kyra.
    Even wierp ze een blik op Mada. Die haar kat probeerde gerust te stellen. Ze hoorde Orion wat sissen en zag zijn kop wat bewegen. 'Ach man, hou je gedeisd,' zei ze in verstaanbare mensentaal. Hij had iets tegen katten ofzo, dacht ze, maar ze snapte niet waarom. 'Hoe lang nog?' vroeg ze, terwijl ze naar Blaise keek, die op zijn beurt naar Draco keek. Ze moest echt even haar bekenden terugzien. Al haar echt goede vrienden en vriendinnen, zaten echter op ander scholen, of waren er vanaf gekickt. Maar ze kon het met de meeste Slytherins wel goed vinden.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2011 - 15:43 ]


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Mada
    ''We zijn eral.'' zei ze. Ze had niet eens gekeken naar Kyra of uberhaupt naar iemand, ze wierp haar blik alleen maar op haar kat. In de verte verscheen daadwerkelijk het grote kasteel.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Kyra
    Met een schokje kwam de koets tot stilstand. Fijn dat nog iemand de moeite had genomen haar te antwoorden. Jup, Draco was vast boos, of geïrriteerd. Ik moet ook altijd wat fout doen, dacht Kyra, het komt wel weer goed.
    Soepel sprong ze uit de koets, ze had ook even de behoefte om alleen te zijn, nog een reden dat ze hier misschien wel niet paste. Met haar blik strak vooruit gericht begon ze te lopen.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2011 - 16:12 ]


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Oke. Dan doe ik Hermione nog wel even ;p.


    Hermione
    Hermione keek even naar voren. Waar ze zag dat de koets met Malfoy en zijn volgertjes ook al gestopt was. Blijkbaar was de sfeer niet zo goed, maar dat kon haar vrij weinig schelen. Misschien als ze onderlinge problemen hadden, lieten ze hun een keer met rust. 'Komen jullie jongens?' vroeg ze en stapte daarna uit de koets om haar weg naar de ingang van het kasteel te vervolgen.

    Kyra
    Pas toen ze goed en wel door de eerste poort was en op het terrein stond, keek ze om. Ze zou het later wel goedmaken met hem, dacht ze bij zichzelf. Kyra bleef even staan en nam het bekende kasteel in haar op, terwijl ze nadacht over de benadering van haar plan.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Harry Potter

    Terwijl Harry, ron gelijk had gegeven en ze eindelijk echt bij de school aanwaren, kreeg Harry kriebels in zijn buik. Eindelijk echt thuis. dacht hij. en klom achter hermelien, de koets uit.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Hermione
    Ze keek even glimlachend naar Harry die naar achter haar de koets uit kwam. 'Het wordt vast een leuk jaar, denk je niet?' Ja, het was goed om terug te zijn, dacht ze.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ik doe even niet mee, want ik ga even schrijven. 8D


    Big girls cry when their hearts are breaking