• Hallo dudies,

    Ik heb bedacht dat ik ook een RPG wil gaan doen, want ik vond dat stiekem wel heel leuk. Het wordt een ''meespeelverhaal'' over Harry Potter, want dat vind ik nog leuker. Ik ga er geen story van maken, want dat vind ik zelf heel erg irritant, en alles komt in een RPG topic waar we het dus ook gaan doen.

    Voor de mensen die graag mee willen doen, heb ik wat extra informatie zodat je je aan kan passen en ik wil vragen om je er aan te houden, want anders wordt het zo lastig om alles makkelijk bij te houden.

    THA RULES
    * We schrijven in verleden tijd, omdat mooier is en voor de meesten handiger
    * We gebruiken de Engelse namen, omdat ik die mooier en handiger vind. Als je de namen niet kent moet je dat even aangeven, dan zal ik je een lijstje geven met de Engelse namen die het meeste van pas komen! Hiermee worden alleen de namen gebruikt, zoals Ron Weasley, Hermione Granger, maar niet de woorden als: Wand en Spell, dat wordt té veel van het goeie.
    * We schrijven in de derde persoon, hij/zij vorm dus. Het is zo makkelijk om om te slaan naar een ander personage, omdat je twee personages krijgt.
    * De ''rollen'' die niet ingevuld zijn mogen er in voor komen, maar de gesprekken die jouw personage er mee heeft, moet je zelf beschrijven.
    * Als er dingen zijn die je wilt zeggen, moet je ze in een

    Quote
    zetten, zodat het opvalt.
    Als je je niet aan de regels houdt is dat niet erg, maar probeer het wel, anders is het zo irritant. (:

    ROLLENVERDELING
    JumbieBill > Yocey Luna & Luna Lovegood
    x7UP > Pixie Moore & Ginny Weasley
    Rugzak > Purslane Noway & Harry Potter
    Zorro > Kyra Hastings & Hermione Granger
    Nice > Alice Moors & Ron Weasley
    Quarterback > Mada Lopez & Draco Malfoy
    Er mogen nog meer rollen worden ingevuld in dit topic.


    Ik zet telkens een hoofdstuk neer wáár de personen zich bevinden bijvoorbeeld, houd je hier aan. Er worden geen personen gedood of vermoord, omdat dat niet leuk is.
    Houd het leuk voor elkaar en veel plezier!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 17:02 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Luna Lovegood
    Luna zat bij haar vrienden aan de tafel van Griffoendor.Ze keek de eerste jaars aan die nerveus naar de sorteer hoed zaten te kijken


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Wow, het is hier best dood.


    Kyra
    Verveeld keek ze naar de bange eerste jaars. Lise's gepraat verstomde naast haar, toen Dumbledore zijn welbekende preek begon de geven. "Kom niet in het verboden woud" "'s Avond niet over de gangen rennen" enzovoort. Kyra keek rustig om haar heen en glimlachte bij het zien van alle bekende gezichten.

    Hermione
    Geboeid luisterde Hermione naar de woorden van Dumbledore. Ze had echt diep respect voor hem en de manier waarop hij hen toesprak. Snel zouden alle avonturen weer beginnen, en zouden de nieuwe eerstejaars Gryffindors hun ogen uitkijken als ze de bewegende trappen zagen.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Alice Moors

    Dumbledore begon de eerste leerlingen naar de sorteerhoed te roepen. De kinderen wisten niet waar ze moesten kijken en Alice glimlachte even. Zo ben ik ook geweest, dacht ze bij zichzelf.


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Hermione
    De ene na de andere naam werd opgelezen. Tot nu toe ging het vrijwel gelijk op. Dan weer een naar Ravenclaw, dan weer een naar Gryffindor, dan Slytherin en Hufflepuff ook nog eentje. Er leek bijna een patroon in te zitten. Hermione wachtte ristig af tot de laatste leerling op de kruk ging zitten en de sorteerhoed op zijn hoofd kreeg.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Mada
    ''Dat is mijn zusje.'' mompelde Mada zachtjes. Ze had nog niet echt naar haar zusje gekeken, maar ze kon vanuit haar ooghoeken zien dat zij het was. ''Een Gryffindor, zeker te weten!''


    Draco
    Draco ging naast Kyra zitten en hij glimlachtte kort. ''Hoi!'' zei hij grijnzend, alsof hij iets van haar nodig had.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hermione
    'Gefeliciteerd,' riep ze naar Mada. Wachtend op wat komen ging, keek Hermione naar de eerste jaars, die met een grote glimlach aan de Gryffindor tafel zaten. Natuurlijk waren ze blij, ze zaten in ieder geval niet bij Slytherin.

    Kyra
    'Draco,' zei Kyra met een halve glimlach. Natuurlijk, ze kende dit wel. Maar ze vergat haar plan niet, ze moest weer even in zijn gratie komen. Want Draco's gratie betekende dat ze vrijwel alles kon uithalen wat ze wilde.

    Edit; Sorry, Kyra vergeten.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2011 - 9:56 ]


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Mada
    Mada knikte ongeïntereseerd terug en toen ze hoorde dat het zusje bij Gryffindor werd ingedeeld, keek ze even kort op. Vervolgens keek ze om en zag ze Draco zitten. Ze wist niet wat het was, maar die jongen trok altijd haar aandacht.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hermione
    Ze volgde kort Mada's blik. Maar liet hem gaan toen ze Malfoy en Hastings aan de andere kant zag.

    Kyra zit dus nog in de vorige post. :')


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Draco
    ''Kan ik wat geld van je lenen?'' vroeg Draco, recht door zee. Hij had een weddenschap verloren van Blaise, waar hij flink voor moest dokken.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Kyra
    Verrast keek Kyra opzij, recht in Draco's ogen. 'Is dat alles?' zei ze met een glimlach. Dit leek makkelijker te zijn dan ze had gedacht.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Draco
    ''Nee, eigelijk niet.'' zei Draco grinnikend. Hij wist niet zo goed hoe hij het moest zeggen, dus fluisterde hij het in Kyra's oor. ''De weddenschap was dat ik een meisje moest zoenen, maar aangezien ik jou al heb gezoend, mag ik jou niet meer kiezen. Dus, moet ik een soort van een ander meisje zoeken. GEEN PANSY!'' ''Ik heb je hulp nodig, en ik geef je er alles voor, maar ik wil niet dat Blaise wint!''


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Kyra
    Ze dacht terug, had hij haar gezoend? O ja, jaren geleden, in het tweede jaar of zoiets. Had ze er spijt van? Nee, maar ze had eigenlijk ook niet gedacht dat hij dat zich nog zou herinneren. 'Ik had niet gedacht dat jij zoveel moeite zou hebben een meisje te vinden, de halve school is verliefd op je, als ik het me goed herinner,' zei Kyra gedempt. Ze bracht haar lippen naar zijn oor. 'Maar ik denk niet dat Blaise zich dat van ons nog herinnert en anders heb ik nog wel een ander plannetje.' Ah, hoe ze hier van hield.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Draco
    Draco keek grijnzend terug en hij ademde wat zwaarder, omdat hij haar adem kon voelen. ''Dat bevalt me wel, dus hebben we een deal?'' grijnste hij, ''En bedankt voor het compliment, ookal wist ik dat allang.''


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Kyra.
    'Waarom ik, Draco, waarom wil je mij zo graag voor dit klusje?' fluisterde ze in zijn oor, niet echt een antwoord gevend op zijn vraag. Kyra draaide zich terug naar de tafel, waar inmiddels eten was verschenen en begon rustig wat dingen op te scheppen. Ze liet nog één zijdelingse blik op hem vallen en zag zijn grijnzende gezicht, zelf kon ze een grijns ook niet onderdrukken. Ja, ze hadden een deal, maar ze liet hem er nog maar even naar vissen.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ron Weasley

    Gretig begon Ron te eten en van alles op te scheppen. Af en toe zei hij wat tegen Harry of Hermoine maar hij at vooral stug door.

    Alice Moors

    Alice en Yocey praatte de hele tijd over van alles en nog wat door. Alice zat zich ook te bedenken waarom ze Yocey nog nooit eerder gezien had. Maar eigenlijk wist ze het wel. Ze bracht altijd alle tijd die ze had met Annabelle door. Haar beste vriendin. Maar dit jaar kon dat niet meer. Annabelle zat nu op beauxbatons en Alice voelde zich behoorlijk in de steek gelaten.


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na