• Hallo dudies,

    Ik heb bedacht dat ik ook een RPG wil gaan doen, want ik vond dat stiekem wel heel leuk. Het wordt een ''meespeelverhaal'' over Harry Potter, want dat vind ik nog leuker. Ik ga er geen story van maken, want dat vind ik zelf heel erg irritant, en alles komt in een RPG topic waar we het dus ook gaan doen.

    Voor de mensen die graag mee willen doen, heb ik wat extra informatie zodat je je aan kan passen en ik wil vragen om je er aan te houden, want anders wordt het zo lastig om alles makkelijk bij te houden.

    THA RULES
    * We schrijven in verleden tijd, omdat mooier is en voor de meesten handiger
    * We gebruiken de Engelse namen, omdat ik die mooier en handiger vind. Als je de namen niet kent moet je dat even aangeven, dan zal ik je een lijstje geven met de Engelse namen die het meeste van pas komen! Hiermee worden alleen de namen gebruikt, zoals Ron Weasley, Hermione Granger, maar niet de woorden als: Wand en Spell, dat wordt té veel van het goeie.
    * We schrijven in de derde persoon, hij/zij vorm dus. Het is zo makkelijk om om te slaan naar een ander personage, omdat je twee personages krijgt.
    * De ''rollen'' die niet ingevuld zijn mogen er in voor komen, maar de gesprekken die jouw personage er mee heeft, moet je zelf beschrijven.
    * Als er dingen zijn die je wilt zeggen, moet je ze in een

    Quote
    zetten, zodat het opvalt.
    Als je je niet aan de regels houdt is dat niet erg, maar probeer het wel, anders is het zo irritant. (:

    ROLLENVERDELING
    JumbieBill > Yocey Luna & Luna Lovegood
    x7UP > Pixie Moore & Ginny Weasley
    Rugzak > Purslane Noway & Harry Potter
    Zorro > Kyra Hastings & Hermione Granger
    Nice > Alice Moors & Ron Weasley
    Quarterback > Mada Lopez & Draco Malfoy
    Er mogen nog meer rollen worden ingevuld in dit topic.


    Ik zet telkens een hoofdstuk neer wáár de personen zich bevinden bijvoorbeeld, houd je hier aan. Er worden geen personen gedood of vermoord, omdat dat niet leuk is.
    Houd het leuk voor elkaar en veel plezier!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 17:02 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Harry Potter
    'Ja enorm!' Glimlachde hij breed.
    Hij was nergens liefer, dan op Hogwarts


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ron Weasley

    "Als dit jaar nou een keer normaal wordt." Zei Ron en hij liep zijn vrienden achterna het kasteel in.

    Alice Moors

    Alice en Yocey stapte de koets uit en liep achter de vele leerlingen het kasteel in richting de grote hal.


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Hermione
    'Laten we dat hopen, maar met al die slechte tovenaars en Malfoy, weinig kans,' zei Hermione, opgelucht dat ze vrij op tijd waren. Maar ze zouden er waarschijnlijk toch het beste van maken.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Harry Potter
    'Ik denk niet dat Draco ons enige probleem is.' Mompelde Harry, terwijl ze het kasteel inliepen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Yocey Luna
    Yocey glimlachte bij het aanzien van haar klasgenoten terwijl ze naast alice liep. De grote grote hal was al snel gevuld met leerlingen terwijl iedereen ging zitten aan hun tafel


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Ron Weasley

    "Wat bedoel je Harry? Is er nog iets waar we bang voor moeten zijn? Niet dat ik bang ben voor Malfoy!" Zei Ron dat laatste er snel achteraan en ze gingen aan hun tafel zitten

    Alice Moors

    Alice ging naast Yocey bij de tafel van Racenclaw zitten en praatte met wat mensen aan de overkant van de tafel. Het vrij rumoerig in de grote hal maar daar trok Alice zich niks van aan


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Hermione
    Hermione lachtte bij de opmerking van Ron, en herinnerde zich gelijk zijn gezicht bij het horen van Malfoy's stem op het perron. 'Maar ik denk wel dat Harry gelijk heeft,' zei ze zuchtend.

    Kyra
    Met Orion om mijn schouders hangend liep Kyra de Grote Zaal binnen. Zelfverzekerd en met een halve grijns. Ze voelde dat ze werd opgemerkt. De Slytherins riepen haar allerlei begrotingen toe, terwijl een paar Hufflepuffs haar vanuit hun ooghoeken bijna bang aankeken. Kyra onderdrukte de neiging om met haar ogen te rollen. Snel zochten haar ogen te tafel af, maar toen ze ene welbekend groepje personen er niet zag zitten, besloot ze maar bij Lise en haar vriendinnen te gaan zitten.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    wow wtf, kan iemand evne samenvatten ofzo? :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ze zijn nu allemaal in de Great Hall, de ceremonie gaat beginnen!


    Het avondeten en de verdelingsceremonie


    Big girls cry when their hearts are breaking

    [url]Aahw oaky, springt weer wat makkelijker in :'D[/url]

    Pixie Moore.
    Ze zat aan de tafel van Gryffindor, terwijlz e wachtte keek ze een beetje rond. Haar blik bleef hangen bij de 1e jaars die er nerveus uitzagen.

    Ginny Weasley.
    Ze zat bij de rest van ahar afdeling aan de tafel en kletste wat met mensen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mada
    Mada keek naar haar kleine zusje die tussen de eerste jaars stond. Ze wist zeker dat zij ook ingedeeld zou worden bij Gryffindor, net zoals hun hele familie. ''Wanneer gaat dit nou beginnen?'' bromde ze geïrriteerd.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Yocey Luna
    Yocey volgde met haar ogen de nieuwelingen die heel nerveus leken. Maar ze waren allemaal zo geweest. Yocey herkende haar neefje , Jason, tussen al de nieuwelingen.


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Mag je ook schrijven wat Dumbledore zegt of niet?


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    @Nice.
    Ja. "* De ''rollen'' die niet ingevuld zijn mogen er in voor komen, maar de gesprekken die jouw personage er mee heeft, moet je zelf beschrijven." -kijk maar bij regels.


    Hermione
    Gespannen keek ze de tafel rond, en toen naar de nieuwe leerlingen. Ze kon zich hun eerste jaar nog heel goed herinneren. 'Ik denk dat het gaat beginnen,' fluisterde ze.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ron Weasley

    Ron keek Hermoine blij aan. "Eindelijk, hopelijk krijgen we weer veel eerste jaars erbij." Zei Ron gemeend en keek naar voren en wachtte op wat er ging gebeuren.


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na