• ik ben niet echt een type die hakken zou dragen(omdat het niet echt bij mijn kledingstijl past) dacht ik maar toen ik een keer (best hoge) hakken kocht kon ik ze bijna niet meer uittrekken ik voelde me aantrekkelijker met hakken aan en groter (ik voel me altijd heel klein tussen al mijn grotere vrienden) hebben jullie dat ook? of is het raar dat ik hakken lekkerder vind lopen dan uggs en dat soort dingen(ik hou zoizo niet van uggs..) nu draag ik mijn super leuke hakken bijna elke dag.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 20:14 ]


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Ik draag hakken, because im awesome hhaha no just kidding, ik draag zwarte stoere hakken, (draag alleen maar zwart lol) Ben meestal 1,70 maar met hakken 1,80 .. bijna groter dan mijn vriend.. das wel een nadeel maarjah


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    Ik zeker niet. Ik ga dóod door die dingen. Maar ze laten me wel super vrouwelijk voelen, maar ik kies voor niet-doodgaan en platte schoenen dan wel doodgaan en vrouwelijk zijn :3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik ben 1m74 en kan op de meeste verschrikkelijke hoge hakken lopen omdat ik me dan véél slanker voel aangezien ik geen goed zelfbeeld van mezelf heb en heb dan meer het gevoel dat jongens me na kijken en bovendien is het mooi.(cat)


    all I want is the taste that your lips allow

    same here.
    ach het staat leuk, ik kan er op lopen, ik ben langer dus waarom niet?:P


    It's not what you say, it's about the way you say it.

    Ik voel me dan altijd zo lang en dat is niet wie ik ben.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Nee, ik struin lekker rond op mijn all starretjes en vans 8D

    Ik draag in de zomer vaak sleehakken maar verder niet echt :')


    Your call, Detective Shinypants.

    Ik vind hakken alleen leuk voor speciale gelegenheden, verder niet (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nee.. niet echt..

    ik draag heeeeeeel af en toe hakken. maar ik ben behoorlijk lang, dus ik kijk op iedereens kop. :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ivan schreef:
    Ik moest van mijn moeder schoenen met hakken aan naar het gala. Heb ze daarna misschien nog een keer gedragen :'] Ik vind hakken dragen een onnodige vorm van automutilatie, maar daar zijn meer vormen van.


    oke is het raar dat ik niet weet wat automultilatie is? kan iemand het uitleggen?:X


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Ik vind ze leuk :'D Maar na 2,5 uur doet het wel pijn aan je poten :'DD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik! Ik hou er van. En hoe hoger, hoe liever : D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ezdepiggy schreef:
    (...)

    oke is het raar dat ik niet weet wat automultilatie is? kan iemand het uitleggen?:X

    Zelfverminking (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Highmore schreef:
    Ik loop dolgraag op hakken, altijd wel, eigenlijk ^^ Minimaal 5 cm, maximaal 14, haha.


    La credenza è una medicina contro il timore