• ik ben niet echt een type die hakken zou dragen(omdat het niet echt bij mijn kledingstijl past) dacht ik maar toen ik een keer (best hoge) hakken kocht kon ik ze bijna niet meer uittrekken ik voelde me aantrekkelijker met hakken aan en groter (ik voel me altijd heel klein tussen al mijn grotere vrienden) hebben jullie dat ook? of is het raar dat ik hakken lekkerder vind lopen dan uggs en dat soort dingen(ik hou zoizo niet van uggs..) nu draag ik mijn super leuke hakken bijna elke dag.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 20:14 ]


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    TheBoss schreef:
    Ik moest van mijn moeder schoenen met hakken aan naar het gala. Heb ze daarna misschien nog een keer gedragen :'] Ik vind hakken dragen een onnodige vorm van automutilatie, maar daar zijn meer vormen van.


    Ik heb geen idee wat automulatie is, maar je verhaal klinkt heel geloofwaardig.. Ik draag trouwens nooit hakken, nooit, nooit, nooit. (:


    It ain't broke, so don't fix it.

    O nee, alsjeblieft niet.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    fataal schreef:
    (...)

    Ik heb geen idee wat automulatie is, maar je verhaal klinkt heel geloofwaardig.. Ik draag trouwens nooit hakken, nooit, nooit, nooit. (:

    automulatie ->> jezelf pijn doen

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 14:52 ]


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Jaa, ik voel me ook altijd zo klein tussen mijn vriendinnen en dan is het wel fijner om hakken te dragen (:
    Maar ik heb alleen sleehakken, want op gewone kan ik niet lopen xd. Op sleehakken eerst ook niet maar na heel veel oefenen wel ;p.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb wel hakken, maar ik zou me god niet weten waar ze liggen :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Soms.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik voel me ook aantrekkelijker met hakken aan hahah. Maar ik kan er niet elke keer op lopen zeg maar, dus draag ik hakken en ook platte schoenen :')


    As travars

    Ik kan echt NIET op hakken lopen :'D


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Never :')


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Wanderer schreef:
    (...)
    automulatie ->> jezelf pijn doen


    Oh ja, lampje gaat aan (:


    It ain't broke, so don't fix it.

    Ik draag nóóit hakken. Ik vind altijd dat ik gewoon goed moet kunnen bewegen, en aangezien ik soms nogal rare sprongen maak en tegen dingen aan loop, kan ik echt beter geen hakken dragen want ik heb niet zo'n geweldig evenwicht daar op...
    En daarbij ben ik niet echt klein ofzo.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik heb wel laarzen met hoge hakken en pumps, maar ik draag ze eigenlijk alleen bij speciale gelegenheden.
    Ik heb 17 paar schoenen, dus ik heb eigenlijk nooit dezelfde aan.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik niet.. Het past niet bij mij en ik kan er absoluut niet op lopen :')


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik, af en toe maar ben 1.85 en 13 jaar dusja. Dat ziet er ook best wel gek uit.


    hey kijk ik weet niks!

    Ik. ;D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker