• ik ben niet echt een type die hakken zou dragen(omdat het niet echt bij mijn kledingstijl past) dacht ik maar toen ik een keer (best hoge) hakken kocht kon ik ze bijna niet meer uittrekken ik voelde me aantrekkelijker met hakken aan en groter (ik voel me altijd heel klein tussen al mijn grotere vrienden) hebben jullie dat ook? of is het raar dat ik hakken lekkerder vind lopen dan uggs en dat soort dingen(ik hou zoizo niet van uggs..) nu draag ik mijn super leuke hakken bijna elke dag.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 20:14 ]


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Ik loop ook heel erg graag op hakken, maar door het feit dat ik zwakke botten en spieren heb kan ik er geen hele dag op lopen. (':


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Nep, ik krijg over pijn als ik op hakken loop. En niet alleen in mijn voeten.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Soms, maar alleen in de zomer&lente/met feesten.
    In de winter/herfst, wanneer het nat en glad is loop ik liever niet op hakken.
    (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik draag af en toe hakken, maar dat komt omdat de enigste paar hakken die ik heb ook echt super gaaf zijn, maar ik krijg al snel pijn aan mijn voeten haha XD

    Ik draag graag hakken, ik ben anders echt klein :)

    Ik draag op zich best graag mijn hakken (:
    maar meestal moet ik wat haasten en dan kies ik altijd mijn platte schoenen omdat ik daar sneller op kan lopen :')

    [ bericht aangepast op 14 jan 2011 - 12:14 ]


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Als het niet sneeuwt vind je me wel bijna altijd op hakken.


    Your make-up is terrible

    Ik doe niets anders dan op hakken lopen van minstens 11 centimeter. Probleem is wel dat ik nu verkeerd loop op platte schoenen, dan ga ik op de zijkant van mijn voeten lopen.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2011 - 12:43 ]


    Bored.


    Ik heb korte bruine laarsjes met bont, met sleehak. En ik ben niet zo lang, dus het valt toch niet op. Ik draag gewoon afgewisseld.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik loop graag op hakken alleen het stomme is dat ik al heel lang ben, dus met hakken van 5centimeter ben ik al snel 1.80.


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    Ik niet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik loop er constant op.


    Your make-up is terrible

    ik heb grijze enkellaarsjes met hakken en een paar pumps en ze zijn echt verslavend mooi ;D


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik vind hakken mooi, maar ik draag dat niet zo vaak.
    Anders heloo blaren op mijn voeten:Y)


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Tsja, niet enorm graag. Ik loop er liever alleen op op korte dagen :Y)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind