• ik ben niet echt een type die hakken zou dragen(omdat het niet echt bij mijn kledingstijl past) dacht ik maar toen ik een keer (best hoge) hakken kocht kon ik ze bijna niet meer uittrekken ik voelde me aantrekkelijker met hakken aan en groter (ik voel me altijd heel klein tussen al mijn grotere vrienden) hebben jullie dat ook? of is het raar dat ik hakken lekkerder vind lopen dan uggs en dat soort dingen(ik hou zoizo niet van uggs..) nu draag ik mijn super leuke hakken bijna elke dag.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 20:14 ]


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Af en toe.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Leuk om aan te zien maar ben zelf niet een type dat op hakken loopt.
    Als ik de kans zou krijgen om er lessen in te nemen zou ik dat wel zeker doen (:


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Serophina schreef:
    Moi =)
    Soms draag ik dat maar niet altijd maar ik draag ze wel graag


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ik draag ze heel vaak.
    Dan ben ik een stukje langer.
    Heb zelf eigenlijks alleen maar schoenen en pumps met hoge hak.
    En één paar nike's. ^^


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ik kan goed lopen op hakken, maar ik ben al lang en dan ook nog eens hakken is te veel ik draag ze meestal gewoon op feestjes en niet op school ofso?


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Ik draag niet erg graag hakken. Geef mij maar All-stars ofso. ;)
    Ik ben nog 14, en niet echt lang. Ik denk ook niet dat ik nog veel langer zal worden, dus ik ga het later waarschijnlijk wel dragen. (;


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Ik vind het wel leuk om hakken te dragen, maar aan het einde van de dag zijn m'n voeten echt dood :'D
    Ik snap niet hoe mensen elke dag hakken kunnen dragen :')


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik loop graag op hakken,allereerst omdat ik niet echt van de grootsten ben,ookal zijn mijn vrienden klein,ik platte schoenen gewoon niet lekker vind lopen behalve ballerina's,het leuk tikt op de grond en tja. Ik vind ze gewoon mooi,ze zitten me goed,ze staan me goed,etc... Heb gewoon een voorliefde(H)


    Words can change the world when the world takes the efford to listen

    Ik draag soms hakken, ik vind het wel leuk omdat ik dan groter ben, maar ik vind gympen gewoon makkelijker lopen.


    Even a white rose has a black shadow.

    Jaaaaa ik ook :)
    Ik vind ze écht lekker lopen, maar niet te hoog. Hoeft ook niet, dan steek ik zo'n eind boven al m'n vriendinnen uit. En van mezelf ben ik maar 1,69 ;P
    Het voelt wel sexier en het maakt m'n houding ook beter, dus alleen maar voordelen (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    ik heb bijna elke dag hakken aan
    das gewoon super om op te lopen!!

    Ja ik, ik vind ze wel lekker lopen :)


    Life is hard and then we die

    love it maar ik ben pas bijna 14 dus ik mag er nog nie mee rond lopen van me moeder ;_; maar ja ik zit nog in de groei dus het is ook wel slecht:)


    Shoganai i ne~

    ik! alleen op stilleto's kan ik nog niet zo goed, maar het komt!
    verder hou ik van zulke elegante 5 cm hakjes, of hoge, cute, sleehakken, en mijn cowboyboots ofcourse _O_

    maar ik kan ook niet zonder me converse en me ballerina's xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    ik vind hakken egt mega mooi
    maar ik kan er ni op stape jmr gng xD


    Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts. Winston Churchill