• Meestal op Tumblr of op blogs wordt er wel eens gevraagd om vijf feitjes over jezelf te vertellen die bijna niemand weet. Dus nu vraag ik aan jullie allemaal om vijf leuke/verassende/onverwachte etc. feiten te vertellen.
    Zo komen we weer eens wat over de ander te weten.
    Mijn feiten:

    1. Ik ben rechtshandig, maar schrijf met links
    2. Ik ben nog nooit buiten Europa geweest
    3. Ik houd van kipnuggets, maar kan helemaal niet tegen kip zelf
    4. Ik heb hoogtevrees, maar woon in een flat
    5. Wiskunde is mijn slechtste vak en ik heb geen gevoel voor getallen


    Today will be Girl's Day party with you~

    1. Ik heb mijn telefoon kapot gemaakt omdat ik muziek luisterde onder de douche.
    2. Ik heb eigenlijk meer vrienden via internet dan in het echt.
    3. Ik doe alsof ik sommige mensen mag, maar eigenlijk haat ik ze.
    4. De slimste jongen uit mijn klas en ik maken onderling altijd ruzie over wie het hoogste cijfer heeft.
    5. Als ik Olivia Wilde zou kennen, zou ik waarschijnlijk lesbisch of bi voor haar gaan.


    Your call, Detective Shinypants.

    1. Ik wil stoppen met paardrijden omdat ik heel druk ben, maar ik durf het niet tegen me vader te zeggen.
    2. Ik heb mezelf een kado beloofd als ik 68 weeg, en krijg een nieuwe outfit van me ouders als ik 65 weeg.
    3. Ik doe alsof woorden me nooit raken, maar ergens diep van binnen raakt het me.
    4. Ik zou het liefst in mijn eigen sprookjeswereld leven.
    5. Ik verschijn nooit in een trainingsbroek/make-uploos in het openbaar.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    1. Ik krijg een mini-hartaanval als ik mijn mobiel niet meteen in mijn zak voel, ook al zit hij er stiekem wel in.
    2. Ik neem mijn iPod Touch letterlijk overal mee naar toe, alleen voor de muziek.
    3. Ik ben verslaafd aan het smurfenspel op mijn iPod Touch, ik speel het zowat bijna dag en nacht, om mijn stad beter te krijgen!
    4. Ik lees iedere dag, standaard, meestal als ik in bed lig, maar ik lees wel iedere dag.
    5. Ik heb twee denkbeeldige schildpadden; Franklin en Barry.
    Franklin is de opa van Barry en ze zijn beide ontzettend schattig.:3


    everything, in time

    1. Ik deed vroeger (en nu nog steeds) alles met links en toen ik leerde schrijven deed ik dat met rechts.
    2. Doordat ik bijna niets durf te zeggen tegen vreemden ben ik met niemand in de klas bevriend geraakt.
    3. Ik luister vooral naar rock muziek (en dat bijna niemand dat weet geld vooral voor real).
    4. Eigenlijk ben ik een echte angsthaas en daarom ga ik moeilijk vooruit met voltige (waarbij je juist heel veel enge dingen moet doen) en dat vind ik altijd ontzettend irritant aan mezelf en soms word ik echt boos op mezelf.
    5. Ik praat weleens tegen mijn posters en in moeilijke tijden hebben de posters en muziek waarin ik mezelf kon vinden me geholpen om erdoorheen te komen zonder dat ik het aan iemand hoefde te vertellen. Daardoor beschouw ik mijn kamer als mijn veilige haven waarin ik alles kwijt kan.


    To live would be an awfully big adventure

    1. Ik kan dom overkomen
    2. Heb veel bijnamen
    3. Ben te brutaal
    4. Ben bang voor vuur
    5. Ik ben links en rechts handig


    "Ignite, my love. Ignite."

    1. Ik rook als een gek de hele dag door.
    2. Ik reis veel rond.
    3. Ik kom nooit de deur uit zonder make up en leuke kleding aan.
    4. Ik heb Insomnia.
    5. Ik schrijf mijn eigen boek.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    1) ik kan NIET zonder mijn gsm of mp3, als ik ze niet bijheb, word ik gek
    2) iedere keer ik Kellan Lutz zie, krijg ik een mini-hartaanval
    3) ik ben pokémon verslaafd, ben nu pokémon leafgreen aant spele (nerd)
    4) ik heb haat aan ijdeltuiten, maar ik heb zelf mega veel verzorgingsspullen
    5) ik vind het raar om mooi te zijn/poging tot mooi te zijn, daarom doe ik bijna nooit kleedjes aan, omdat ik niet zoveel van dat soort aandacht houd, terwijl ik wél van jurkjes hou.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    1. Ik maak en heb veel vrienden op het internet, veel meer dan in het echt.
    2. Ik wil minder zwaar zijn, ookal heb ik een normaal gewicht en zit ik zelfs iets aan de lage kant.
    3. Ik wil heel graag leren gitaar te spelen
    4. Ik voel me vaak down en huil mezelf in slaap terwijl mijn leven eigenlijk heel goed is. (Lieve vriendinnen, goede cijfers, leuk broertje, ouders nog bijelkaar, bijna nooit ruzie)
    5. Ik heb op allemaal sites accounts en tegen mn vriendinnen zeg ik dan dat ik die site niet ken, omdat ik dan gewoon helemaal mezelf kan zijn op internet.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    1. Iedereen denkt dat ik zo zelfverzekerd ben omdat ik altijd mijn woordje klaar heb, integendeel zelfs, ik ben zo onzeker als de pest.
    2. Ik heb mijn Ipod altijd bij me en luister er dan ook altijd naar.
    3. Ik ben stiekem toch wel fan van Justin Bieber ookal haat iedereen hem in mijn omgeving.
    4. Ik slaap nog met een knuffeltje, zonder kan ik niet slapen.
    5. Ik ben misschien wel een heel klein beetje verslaafd aan mijn laptop & PS3.
    Natuurlijk weten mijn vrienden hier wel van, maar oke.. je hebt geen geheimen voor je vrienden, haha.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2011 - 12:21 ]

    Infinitum schreef:
    1. Ik deed vroeger (en nu nog steeds) alles met links en toen ik leerde schrijven deed ik dat met rechts.
    2. Doordat ik bijna niets durf te zeggen tegen vreemden ben ik met niemand in de klas bevriend geraakt.
    3. Ik luister vooral naar rock muziek (en dat bijna niemand dat weet geld vooral voor real).
    4. Eigenlijk ben ik een echte angsthaas en daarom ga ik moeilijk vooruit met voltige (waarbij je juist heel veel enge dingen moet doen) en dat vind ik altijd ontzettend irritant aan mezelf en soms word ik echt boos op mezelf.
    5. Ik praat weleens tegen mijn posters en in moeilijke tijden hebben de posters en muziek waarin ik mezelf kon vinden me geholpen om erdoorheen te komen zonder dat ik het aan iemand hoefde te vertellen. Daardoor beschouw ik mijn kamer als mijn veilige haven waarin ik alles kwijt kan.


    ik praat ook tegen mijn posters :) en ik zit altijd thuis in mijn kamer, omdat dat mijn plek is waar mijn regels gelden en niemand me iets kan verbieden of kan lastigvallen. daarom heb ik niet graag familie in mijn kamer


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    1. Ik had de snoepkast en koekjeskast geplunderd
    2. Ik fantaseer en dagdroom erg vaak
    3. Ik kan goed liegen en anderen de schuld geven..
    4. Ik ben NIET arrogant, maar gewoon zelfverzekerd
    5. Niemand weet dat ik verhalen schrijf, niemand weet dat ik op Q zit, dat houd ik liever zo

    [ bericht aangepast op 23 jan 2011 - 12:23 ]


    Me so good.

    1. Ik ben al vijf keer naar huis gelopen omdat ik dacht dat ik mijn fietsleuteltje kwijt was, terwijl het gewoon in mijn tas zat.
    2. Ik kan niet tegen te zelfzekere mensen, daar word ik onzeker van.
    3. Ik wil Portugees kunnen spreken.
    4. Stiekem ben ik verschrikkelijk lui, zo erg dat ik mezelf soms ga verwaarlozen qua kleding en zo.
    5. Ik kijk bijna nooit tv.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    1. Ik heb 23 andere persoonlijkheden waaronder sinterklaas.
    2. Ik eet alles wat ik niet lekker vind met een enorme klodder appelmoes. Denk aan spruiten, spinazie, boerenkool en dat soort shit.
    3. Ik ben elke maand minstens twee dagen thuis omdat ik dan ziek ben.
    4. Ik schrijf met rechts maar stiekem ben ik linkshandig x)
    5. Als ik me verveel ga ik een snor op de binnenkant van mijn wijsvinger tekenen en dan de hele tijd met mijn wijsvinger op mijn bovenlip lopen.

    Zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan x)


    #WWED - What Would Emma Do?

    1. Omdat ik zo erg verlegen ben, ben ik met bijna niemand uit mijn klas bevriend.
    2. Ik ben erg lui. Té lui.
    3. Ik draag bijna nooit make-up. Alleen lipgloss draag ik.
    4. Vaak pak ik een haarborstel, zet ik mijn mp3-speler aan en playback ik voor de spiegel.
    5. Ik heb een huge celebrity crush op Dianna Agron.


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    1. Ik ben al meer dan twee jaar verliefd op een jongen die me niet ziet staan.
    2. Ik haat het als iemand hogere cijfers heeft dan mij.
    3. Ik ben heel verlegen, maar mijn ouders denken dat ik het sociaalste wezen ben die rondloopt op aarde.
    4. Ik haat een 'vriendin' van me, omdat ze altijd en overal aandacht nodig heeft.
    5. Ik wil een vriendje :')


    Never run out of reasons to smile...