• Meestal op Tumblr of op blogs wordt er wel eens gevraagd om vijf feitjes over jezelf te vertellen die bijna niemand weet. Dus nu vraag ik aan jullie allemaal om vijf leuke/verassende/onverwachte etc. feiten te vertellen.
    Zo komen we weer eens wat over de ander te weten.
    Mijn feiten:

    1. Ik ben rechtshandig, maar schrijf met links
    2. Ik ben nog nooit buiten Europa geweest
    3. Ik houd van kipnuggets, maar kan helemaal niet tegen kip zelf
    4. Ik heb hoogtevrees, maar woon in een flat
    5. Wiskunde is mijn slechtste vak en ik heb geen gevoel voor getallen


    Today will be Girl's Day party with you~

    1. Ik ben veel te lui dan goed voor je is.
    2. Ik heb een hekel aan mijn vader, en dan ook echt.
    3. Ik heb last van ontzettend erge faalangst en heb al veel hulp ervoor gekregen maar niks helpt.
    4. Ik hou van de aandacht van jongens ghehe
    5. Ik ben bang dat ik mijn beide broers kwijt raak


    -

    1. ik ben nog nooit buiten Europa geweest.
    2. In mijn vrienden groep praat ik aan een stuk door. maar als ik bij een vreemde ben dan durf ik niks te zeggen. alleen ja en nee.xD
    3. Ik hb nog nooit een vriendj gehad of gezoend.
    4. Ik ben altijd te laat. en daardoor kan ik ook bijna nooit make-up op doen.. of dan ben ik op tijd. ga ik make up op doen, ben ik nog te laat.xD
    5. Ik zit op het Atheneum, maar ik heb altijd de domste opmerkingen ooit. (ik kan alleen goed leren)


    every little thing is gonna be alright.

    1. Mijn naam is Stephanie. (nerd)
    2. Ik ben morgen jarig.
    3. Ik heb een lief vriendje :3
    4. Die zit nu naast me.
    5. Ik ben traag van begrip.


    your eyes are like stars in the night.

    1. Ik ben al anderhalf jaar verliefd op dezelfde persoon, maar het levert helaas niet veel op.
    2. Ik kan uren naar een spiegel staren, en niet vanuit ijdelheid zoals mijn ouders denken. Ik heb gewoon iets met spiegels :')
    3. Iedereen denkt dat ik heel weinig eet, maar als ik alleen ben heb ik vreetbuien.
    4. Ik gedraag me dom en onnozel tegenover anderen terwijl ik (te) vaak het antwoord wel weet.
    5. Veel meisjes die ik ken zitten op Q maar ik ben blij dat ze niet op het forum zitten, want dan zou ik me echt doodschamen o.O


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Arrow schreef:
    1. Ik ben al anderhalf jaar verliefd op dezelfde persoon, maar het levert helaas niet veel op.
    2. Ik kan uren naar een spiegel staren, en niet vanuit ijdelheid zoals mijn ouders denken. Ik heb gewoon iets met spiegels :')
    3. Iedereen denkt dat ik heel weinig eet, maar als ik alleen ben heb ik vreetbuien.
    4. Ik gedraag me dom en onnozel tegenover anderen terwijl ik (te) vaak het antwoord wel weet.
    5. Veel meisjes die ik ken zitten op Q maar ik ben blij dat ze niet op het forum zitten, want dan zou ik me echt doodschamen o.O


    Ik heb juist het tegenovergestelde met spiegels. Ik háát ze. Ik heb teveel geestenverhalen gehoord over ze :')


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    1) Ik ga dood als ik mijn mp3 speler niet bij me heb, dat ding is mijn alles
    2) ongelovelijk K-pop verslaafd, Echt Koreanen FTW <3
    3) Als ik uit ga, ga ik ook echt helemaal los, sta op de bar te swingen hehexD
    4) Wil ooit nog eens een keer naar het verre oosten <3
    5) Loves Asian food <3


    I solemny swear i am up to no good

    1. Ik heb mijn haar 7 jaar lang met henna geverfd, mijn geheim is dan ook dat ik stiekem lichtblond haar heb van mezelf.
    2. Ik heb een zwak voor mensen met lange (blonde/rode) haren.
    3. Mij kun je iedere zomer op Castlefest vinden.
    4. 'Als ik later groot ben' ga ik emigreren naar Duitsland.
    5. Ik heb in de afgelopen 2 jaar meer dan 40 concerten en festivals bezocht. [/heeft geen leven]


    Wie du mir, so ich dir.

    1. Ik irriteer me altijd aan jongens omdat ze totaal tactloos zijn maar daar eigenlijk niks aan kunnen doen.
    2. Ik kan met links en met rechts schrijven.
    3. Ik draag sommige van mijn kettingen als haarband.
    4. Ik ga dit jaar mijn verjaardag in Rome vieren
    5. Het leukste aan verjaardagen en oud en nieuw vind ik dat je dan van alle jongens die je tegenkomt drie zoenen kan vragen (nerd)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    - Ik kan 60 seconde mijn adem in houden
    - Ik kan in spiegelbeeld schrijven
    - Ik moet altijd huiswerk overschrijven omdat ik het vaak vergeet
    - In mijn agenda staat bijna geen huiswerk maar veel qoutes van o.a liedjes
    - Met de 4 bovenstaande ben ik op school bezig. 8)

    1. Ik haat het als mensen doen alsof ze iets goed weten maar het hele antwoord fout hebben.
    2. Ik haat het als mensen iets faken aan zichzelf, (dronken zijn, accent ect)
    3. Ik vind dat ik teveel make-up heb, maar ik kan het niet laten om me 's ochtends minder op te maken.
    4. Niemand in mijn directe omgeving weet van dít Q account.
    5. Ik ben tweehandig.


    Don't dream your life, but live your dream!

    1: Ik ben Sam.
    2: Ik ben trots op mijn eigen gemaakte nummer bestaande uit allerlei samples maar wat toch cool klinkt.
    3: Ik moet eigenlijk m'n Photoshopontwerpen afmaken.
    4: Ik ben moe.
    5: Ik ben single & ik haat dat.

    Voila!


    No growth of the heart is ever a waste

    1. ik zing heel vaak alleen op me kamer of onder de douche en vind het super leuk ,maar bij anderen zeg ik dat ik zingen haat omdat ik het gewoon niet kan;)
    2. bij vreemden ben ik vaak zo rustig mogelijk, zodat ik niet opval en ik veel te graag wil weten wat anderen bezig houdt dus ik luister vaak mee.
    3. in de les als ik alles al snap, klets ik vaak maar als er niets te keltsen valt slaap ik vaak en wordt ik net op tijd wakker zodat alleen degene naast me het merkt.
    4. ik ben verslaafd aan me eigen verzonnen bourbonnetjes ( met een mes in de boter en dan met dat mes in de hagelslag en dan op eten natuurlijk echt heerlijk is dat!)
    5. ik ben een soort van panisch voor voeten zelfs me eigen voeten raak ik liever niet aan....


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    1. Ik vergeet mijn schooltas heel vaak mee naar school te nemen.
    2. Ik ben vreselijk lui.
    3. Het liefst wil ik Spaans leren spreken.
    4. Ik word gek als ik mijn mobiel niet in mijn broekzak voel en dat hij dan stiekem in de andere broekzak zit.
    5. Ik vind het vreselijk als iemand anders een hoger cijfer heeft voor Engels als mij.

    Oja, ik heb ook een andere,

    6. Niemand weet dat ik op Q zit in mijn omgeving.
    7. Niemand weet dat ik dol ben op het schrijven van verhalen.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2011 - 15:52 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    1. Ik lust geen kauwgom
    2. Ik drink geen cola
    3. In mijn klas kennen ze me niet als wie ik echt ben
    4. Eigenlijk begin ik mijn 'beste' vriendin te haten omdat ze alles kopieert van wat ik doe (ze heeft haar bruin gekleurd en ze heeft nu plotseling ook een BlackBerry!)
    5. Ik mis mijn echt vriendinnen ='(


    But love's a malady without cure

    1. Ik ben nog steeds verliefd op mijn ex, ook al zijn we nu al 7 maanden uit elkaar. Ik mis hem nog elke dag, hij was heel bijzonder voor me.
    2. Als ik ouder ben, wil ik emigreren naar Duitsland of naar Londen.
    3. Ik heb geen vrienden in mijn klas meer, omdat ik dat niet durf. Ik had ze wel, maar ik heb ze allemaal langzaam afgestoten. Daardoor vindt de hele school me arrogant, maar het komt juist omdat ik niet wil dat mensen hun tijd verspillen aan zo'n mislukkeling als mij.
    4. Ik heb NAO, dat is een eetstoornis. Ook heb ik PDD-NOS en is mijn sociale vaardigheid ongeveer net zo ver ontwikkeld als die van een kindje van 5.
    5. Ik ben weggelopen uit een crisisopvang omdat ik het er niet naar mijn zin had en Bureau Jeugdzorg weet op dit moment nog steeds niet waar ik verblijf.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'