• Ik heb een hele goede vriendin van Quizlet, die zo ongeveer nu mijn hartsvriendin is geworden. Helaaas woont ze in Zeeland en ik in Limburg. Waarom ik deze topic post, is omdat ik jullie iets wil vragen;
    1. Geloven jullie dat internetvriendschappen stand houden?
    2. Zouden jullie een internetvriendin in werkelijkheid willen ontmoeten?


    Simple, but effective.

    1. Ik geloof in internet vriendschap. Ik heb er zelf al best veel

    2. Ik heb er een paar van al een keer ontmoet

    [ bericht aangepast op 23 jan 2011 - 18:32 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    1. Tuurlijk wel, waarom niet.
    2. Alleen als het een hele goede is.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ja & Ja


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ja & Ja


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    1. Ja hoor. Als je ook msn of hyves uitwisselt hou je sowieso ook contact na Quizlet als je dat wilt. Je moet dan alleen wel zorgen dat het contact niet verwatert, dat zou zonde zijn.
    2. Eigenlijk niet nee. Ik vind het gewoon wel gezellig via internet. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    1. Hangt er van af. Maar als je dat wilt, dan lukt dat sowieso wel. Maar ligt er ook aan hoe je als persoon bent en dat graag wilt onderhouden enzo.
    2. Bijna alle mensen die ik heel graag mag en via het internet heb leren kennen heb ik eigenlijk wel al ontmoet in het echt.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2011 - 18:35 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    1) Ja, heb er zelf best wel wat. =)
    2) Ja.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    1. Ja.
    2. Ik heb het nog niet gedaan, maar ik wil het wel. Helaas werken mijn ouders niet zo goed mee (;


    Alleen maar tranen van geluk

    Ja, en ja.

    PUKKELxDING schreef:
    Ja & Ja

    Ik geloof zeker dat het stand kan houden. Heb via Q 1 goeie vriendin leren kennen en heb haar ook al 2x ontmoet (krul) En er komen zeker nog veel meer afspraken want het is altijd heel gezellig _O_


    -

    1. Tuurlijk houden ze stand! Zeker die van ons. :'D
    2. Ja, en dat gaat ook gebeuren. No matter what. Whatever happens.


    Noch 1000 mal durch die Unendlichkeit dann sind wir endlich frei.

    1. Geloven jullie dat internetvriendschappen stand houden?
    Jup dat geloof ik echt wel in ;)
    2. Zouden jullie een internetvriendin in werkelijkheid willen ontmoeten? .
    Jaaa eigenlijk wel, maar eentje woont beetje te ver weg.. xD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Als je dat wilt lukt het echt :'D. Afhankelijk van persoon toch denk ik. Ikzelf heb het daar heel moeilijk mee, 'k kan mijn vriendschappen niet goed onderhouden, en al zeker niet via internet. Ik moet mijn vriendinnen kunnen zien want ik weet dat ik wel eens denk van 'ik antwoord daar een andere keer op' en dat dan vergeet, waardoor ik die internetvriendin eigenlijk gewoon laat zitten =/.
    Daarom dat ik eigenlijk nu ook geen internetvrienden maak, omdat ik weet dat ik ze vast toch zou kwetsen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Als je dat wilt lukt het echt :'D. Afhankelijk van persoon toch denk ik. Ikzelf heb het daar heel moeilijk mee, 'k kan mijn vriendschappen niet goed onderhouden, en al zeker niet via internet. Ik moet mijn vriendinnen kunnen zien want ik weet dat ik wel eens denk van 'ik antwoord daar een andere keer op' en dat dan vergeet, waardoor ik die internetvriendin eigenlijk gewoon laat zitten =/.
    Daarom dat ik eigenlijk nu ook geen internetvrienden maak, omdat ik weet dat ik ze vast toch zou kwetsen.

    Ik weet zeker dat als je het zou uitleggen dat ze er wel begrip voor zouden hebben (:


    -