• Ik heb een hele goede vriendin van Quizlet, die zo ongeveer nu mijn hartsvriendin is geworden. Helaaas woont ze in Zeeland en ik in Limburg. Waarom ik deze topic post, is omdat ik jullie iets wil vragen;
    1. Geloven jullie dat internetvriendschappen stand houden?
    2. Zouden jullie een internetvriendin in werkelijkheid willen ontmoeten?


    Simple, but effective.

    Hé, k woon ook in Limburg ^^
    @ topic,
    Ja. K heb zelf n Q-vriendin uit Friesland, nog verder weg x'] Mr we zijn&blijven wel gwoon vrienden, en hebbe elkaar zelfs al n paar keer ontmoet (:

    Als het een echte vriendschap is, die van jullie allebei af komt, houdt t wel stand, of je nou ver weg woont of niet =]


    Inspiration can hit you any time

    1. Ik geloof er wel in, ik heb er zelf twee.
    2. Ik zou diegen van Q wel willen ontmoeten en de andere weet ik niet, want die is bulgaars en je weet nooit of diegenen de waarheid spreken ookal ken ik haar al een jaar.


    Don't dream your life, but live your dream!

    PUKKELx DING schreef:
    Ja & Ja


    I'm in love with you and all your little things

    Ja, ik geloof daarin. Twee vriendinnen van me heb ik hier leren kennen en ondertussen al 5x ofzo gezien en er zullen nog vele keren volgen en het is altijd heel gezellig en ik zou niet meer zonder ze kunnen. (krul)

    Adele schreef:
    1. Ja.
    2. Ik heb het nog niet gedaan, maar ik wil het wel. Helaas werken mijn ouders niet zo goed mee (;


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    1. Niet echt, het enige waarmee je contact heb is msn/sites of weet ik veel wat en dan kan het heel makkelijk verwateren
    2. Hm, ik heb zelf geen internetvriendin meer, dus nee :')

    [ bericht aangepast op 23 jan 2011 - 19:59 ]


    As travars

    1. Geloven jullie dat internetvriendschappen stand houden?
    - Ja. Een paar mensen hier van Q zijn betere vrienden dan mijn gewone op sommige moment, en ik weet zeker dat ik later ook gewoon normaal vrienden met internetvrienden kan worden.
    2. Zouden jullie een internetvriendin in werkelijkheid willen ontmoeten?
    - Ja, dit heb ik ook al vaak gedaan en gaat zeker nog vaker voorkomen.


    Hope goes lost but never dies.

    PUKKELxDING schreef:
    Ja & Ja


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    1.
    Ja ik geloof dat internetvriendschappen stand houden. Maar niet met iedereen. Alleen als je een echte goede band met iemand hebt opgebouwd.

    2.
    Jah en nee. Een paar mensen met wie ik omga vind ik het alleen leuk om met ze op Q om te gaan. Maar in het echt hoef ik ze niet te ontmoeten want ik denk dat dat tegen zal vallen.
    Maar er zijn ook een aantal personen die ik graag in het echt zou willen ontmoeten omdat ze gewoon awesome zijn!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Obliviate schreef:
    Ja, ik geloof daarin. Twee vriendinnen van me heb ik hier leren kennen en ondertussen al 5x ofzo gezien en er zullen nog vele keren volgen en het is altijd heel gezellig en ik zou niet meer zonder ze kunnen. (krul)

    Echt? Wie dan?

    1. Ja
    2. Dat heb ik al gedaan, heb laatst met iemand gemeet die ik via hyves dan ken. Maar het was echt super! Ik praat sowieso elke dag met haar (of iig we proberen het) en nou ja, nu heb ik haar eindelijk in het echt gezien. Over een paar weken gaan we elkaar weer meeten (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    2x ja!


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    h8lyfe schreef:
    (...)
    Echt? Wie dan?

    Nana en die ander weet ik niet meer hoe die noemt. :9~

    Obliviate schreef:
    (...)
    Nana en die ander weet ik niet meer hoe die noemt. :9~

    't Zal wel een teut zijn.

    Vroeger had ik veel internetvriendinnen, in de tijd dat ik op gosupermodel zat, maar uiteindelijk hield er maar één van die vriendschappen stand. Met haar ben ik nu al zo'n 2 en half jaar bevriend, en het voelt echt alsof zij één van mijn twee beste vriendinnen is, ik vertrouw haar meer dan ik veel vriendinnen in real vertrouw.
    En ja, ik zou haar heel graag eens ontmoeten, maar zowel mijn als haar ouders zijn daartegen. Ik durf het niet eens aan mijn ouders te vragen, ik weet zeker dat als ik ze vertel dat ik zo omga met iemand die ik (volgens heb) niet ken, ze me internetverbod geven tot ik 18 ben. Vooral mijn moeder is nogal paranoïde qua internet, ook al zijn ze in de rest veel minder streng dan de meeste ouders. Vind ik toch.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.