• Ik heb een hele goede vriendin van Quizlet, die zo ongeveer nu mijn hartsvriendin is geworden. Helaaas woont ze in Zeeland en ik in Limburg. Waarom ik deze topic post, is omdat ik jullie iets wil vragen;
    1. Geloven jullie dat internetvriendschappen stand houden?
    2. Zouden jullie een internetvriendin in werkelijkheid willen ontmoeten?


    Simple, but effective.

    1. Nee, geloof ik niet in.
    2. Ligt eraan, het liefst wel


    Today will be Girl's Day party with you~

    1. Geloven jullie dat internetvriendschappen stand houden?
    Zeker! Sommige mensen die ik via internet heb ontmoet, zijn betere vrienden dan vrienden die ik persoonlijk ken.

    2. Zouden jullie een internetvriendin in werkelijkheid willen ontmoeten?
    Pas 2, al zou ik er meer willen ontmoeten.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb al 3 jaar een beste vriendin via internet, ook op Q ontmoet, en nu mailen we nog wekelijks en ze weet alles van mij, dus ja, ik geloof dat het kan blijven (:


    Never run out of reasons to smile...

    1. Ja, dat geloof ik wel. Maar je moet er wel iets aan doen om dat stand te houden uiteraard, net zoals in Real Life.
    2. Ja (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    PUKKELxDING schreef:
    Ja & Ja


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    1. Ja
    2. Ja, maar ik denk niet dat dat gaat gebeuren (';


    Me so good.

    Twee keer ja.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ja en Ja.
    Dat laatste ook al vaker gedaan en dat bevalt goed.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    PUKKELxDING schreef:
    Ja & Ja


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    nee ik denk dat internetvrienden niet altijd even goede vrienden blijven, ;3
    uit persoonlijke ervaring dan..;x
    met de meeste had ik een paar jaar geleden erg vast contact en nu.. valt het wel mee..
    dus nee ik denk van niet ;x

    en ja ik zou ze heel graag willen ontmoeten, alleen denk ik bij sommige die ik heeelemaal niet meer spreek, dat die mij niet willen meeten, maarja ;3

    Whipple schreef:
    nee ik denk dat internetvrienden niet altijd even goede vrienden blijven, ;3
    uit persoonlijke ervaring dan..;x
    met de meeste had ik een paar jaar geleden erg vast contact en nu.. valt het wel mee..
    dus nee ik denk van niet ;x

    en ja ik zou ze heel graag willen ontmoeten, alleen denk ik bij sommige die ik heeelemaal niet meer spreek, dat die mij niet willen meeten, maarja ;3

    Awh miertje ;$ Ik zou je nog altijd wel willen meeten hoor ;o


    -

    1; Ja, ik vind die vriendschappen hechter dan de vrienden die ik in het dagelijks leven soms heb.
    2; Ja, maar dat zal niet gemakkelijk gaan. Ik woon relatief ver voor mijn internetvrienden en daarnaast zouden mijn ouders het nooit tolereren.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Genius schreef:
    (...)
    Awh miertje ;$ Ik zou je nog altijd wel willen meeten hoor ;o

    ik jou ook :3
    maar eigenlijk heb ik het ook over anderen, *van daar boven* alleen ik vind het lullig om hier namen neer te zetten, want het zijn gewoon aardige mensen :3
    alleen het is gewoon kut, omdat het was zeg maar anders als bij 'ons' weetjewel ;3
    (wij spraken elkaar gewoon eens in de 3 maanden met geluk ofzo haha, maar zij daar had ik eerst suuuper vast contact mee, vorig jaar nog, en nu.. niets meer.. en ook als ik een poging waag tot : "hee, hoe gaat het?" krijg ik met geluk iets terug van: "ja goed." dus ik vind het klote..;x
    maarja, zo zie je maar dat niet iedereen hetzelfde blijft.

    Whipple schreef:
    (...)
    ik jou ook :3
    maar eigenlijk heb ik het ook over anderen, *van daar boven* alleen ik vind het lullig om hier namen neer te zetten, want het zijn gewoon aardige mensen :3
    alleen het is gewoon kut, omdat het was zeg maar anders als bij 'ons' weetjewel ;3
    (wij spraken elkaar gewoon eens in de 3 maanden met geluk ofzo haha, maar zij daar had ik eerst suuuper vast contact mee, vorig jaar nog, en nu.. niets meer.. en ook als ik een poging waag tot : "hee, hoe gaat het?" krijg ik met geluk iets terug van: "ja goed." dus ik vind het klote..;x
    maarja, zo zie je maar dat niet iedereen hetzelfde blijft.

    Oh okee.. ja mensen veranderen soms. Kan je niks tegen doen natuurlijk.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Oh okee.. ja mensen veranderen soms. Kan je niks tegen doen natuurlijk.

    nee daarom :3
    maar ik wil jullie eigenlijk wel meeten :3
    heel graag zelfs;3