• Het verhaal: In ik-vorm verleden tijd.
    Een aantal jongeren worden op onbekende manier door een vortex naar een andere dimensie gezogen. Deze dimensie staat gelijk aan die van ons, behalve dan dat er geen mensen meer wonen. De kleine planeet lijkt totaal verlaten en vervallen. Maar er wonen nog wel andere dingen. De jongeren noemen ze 'de schaduwen', omdat je alleen hun schaduw ziet bewegen. Dan weet je dat je weg moet wezen. Maar er zijn ook enkele goede schaduwen die de jongeren terug willen helpen naar hun eigen dimensie. De jongeren komen niet allemaal tegelijk in de andere dimensie aan en ze kennen elkaar nog niet. Het zijn willekeurige jongeren uit willekeurige steden/plaatsen. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat ze er toevallig met z'n tweeen tegelijk zijn gekomen terwijl ze elkaar wel kennen =3 Maar zet het er dan ook even bij.

    Informatie over de Schaduwen:
    Ze lijken op mensen, ze zijn alleen langer en dunner. In het donker van de schaduwen zie je ze niet, maar in het licht hebben ze een witte, wasachtige huid. Ze zijn snel en dodelijk, leven van vlees. De Schaduwen bevolkten deze dimensie ooit.

    Rollen:
    Goede schaduwen: Aimée Fay Moore
    Slechte schaduwen: Darko, Vivian
    Jongeren: Ann Sully, Alice May Moors, Adam Nathaniel Serano, Sarita Tricia Schneider, Silver Joselyne Ford


    Nog mensen gezocht! Je kan makkelijk overal erin springen (:

    RPG begint echt op pagina 3.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 11:39 ]


    Your make-up is terrible

    Ann Sully, een van de jongeren

    Voorzichtig sloop ik door het bos, takken opzijduwend. Het ging al bijna schemeren, ik moest opschieten. Ik had totaal geen richtingsgevoel en verdwaalde af en toe ook hulpeloos. Maar meestal kwam ik wel weer op tijd terecht bij mijn zelfgemaakte schuilplaats.


    Your make-up is terrible

    Naam: Sarita Tricia Schneider
    Leeftijd: 15
    Rol: Jongeren
    Uiterlijk: Sarita heeft lang blond haar, meestal los, ze is klein voor haar leeftijd, ze heeft ogen die van kleur veranderen.
    Extra: Sarita is nogal bijdehand. Is bijna nergens bang voor en brutaal. Sarita heeft verschillende bijname zoals: Sar, Sarita


    "Ignite, my love. Ignite."

    Naam: Dark-ooooh
    Leeftijd: Onbekend
    Rol: Slechte Schaduw
    Uiterlijk: Schaduw
    Extra: Een schaduw die houdt van langzaam en pijnlijk.

    I'm watching you.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 22:28 ]


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Naam: Onbekend
    Leeftijd: Onbekend
    Rol: Slechte Schaduw
    Uiterlijk: Schaduw
    Extra: Een schaduw die houdt van langzaam en pijnlijk.

    I'm watching you.


    Oh gemenerd (cat) Je moet wel een naam kiezen. Kies Spike, die is evil.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Oh gemenerd (cat) Je moet wel een naam kiezen. Kies Spike, die is evil.


    Of Damon


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kennen ze elkaar al?


    "Ignite, my love. Ignite."

    VIPpas schreef:
    Kennen ze elkaar al?


    Nee, het zijn willekeurige jongeren uit verschillende plaatsen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee, het zijn willekeurige jongeren uit verschillende plaatsen.


    Oke maar uiteindelijk komen ze elkaar wel tegen? of zit ik er helemaal naast


    "Ignite, my love. Ignite."

    VIPpas schreef:
    (...)

    Oke maar uiteindelijk komen ze elkaar wel tegen? of zit ik er helemaal naast


    Nee, je hebt het bij het juiste eind!


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee, je hebt het bij het juiste eind!


    Yeah Oke ik ga ook maar even een stukje plaatsen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sarita Tricia Schneider een van de jongeren
    Ik liep door de verlaten stad. Het was een spookstad dat wist ik wel. Maar ik moest hier wel door anders moest ik een eind om lopen. Ik liep recht door de stad door maar wel op mijn hoede. Ik keek schichtig om me heen en rende uiteindelijk naar een beekje met daarom heen bomen. Ik keek om me heen en zag dat er niemand was. Toen liet ik me vallen in mijn ondergrondse schuilplaats


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ann Sully, een van de jongeren

    Plotseling kwam ik aan de rand van het bos. "Godver." Vloekte ik in mezelf. Weer de verkeerde kant opgelopen. Ik moest echt aan een kompas ofzo zien te komen want dit werkte ook niet echt. Eigenlijk moest ik gewoon de tegengestelde richting van mijn gevoel oplopen. Zuchtend draaide ik me om, om op een snel tempo terug het bos in te gaan, maar ik hoorde ineens het gekrabbel van een klein beekje. En dat betekende water!


    Your make-up is terrible

    Sarita Tricia Schneider, een van de jongeren
    Ik pakte mijn lantaarn en deed hij aan.
    Wat had ik vandaag met de jacht gevonden. Ik keek naar mijn buit. Best veel dit keer, hier kon ik twee dagen van leven.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ann Sully, een van de jongeren

    Ik hurkte neer bij het kleine beekje. Een bekende lucht kriebelde mijn neus. Was dat nou een brandlucht? De geur van vuur? Ik bleef doodstil zitten. Dit was een onbekende situatie voor me, schaduwen gebruikten geen vuur. Ik stond langzaam op en keek om me heen, waarna ik zo langzaam mogelijk achteruit liep en ineens naar beneden viel met een gedempte gil.


    Your make-up is terrible

    Sarita Tricia Schneider, een van de jongeren
    Ik schrok van de gil. Ik pakte mijn pijl en boog en richte een pijl op de plek waar de bonk vandaan kwam.


    "Ignite, my love. Ignite."