• Het verhaal: In ik-vorm verleden tijd.
    Een aantal jongeren worden op onbekende manier door een vortex naar een andere dimensie gezogen. Deze dimensie staat gelijk aan die van ons, behalve dan dat er geen mensen meer wonen. De kleine planeet lijkt totaal verlaten en vervallen. Maar er wonen nog wel andere dingen. De jongeren noemen ze 'de schaduwen', omdat je alleen hun schaduw ziet bewegen. Dan weet je dat je weg moet wezen. Maar er zijn ook enkele goede schaduwen die de jongeren terug willen helpen naar hun eigen dimensie. De jongeren komen niet allemaal tegelijk in de andere dimensie aan en ze kennen elkaar nog niet. Het zijn willekeurige jongeren uit willekeurige steden/plaatsen. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat ze er toevallig met z'n tweeen tegelijk zijn gekomen terwijl ze elkaar wel kennen =3 Maar zet het er dan ook even bij.

    Informatie over de Schaduwen:
    Ze lijken op mensen, ze zijn alleen langer en dunner. In het donker van de schaduwen zie je ze niet, maar in het licht hebben ze een witte, wasachtige huid. Ze zijn snel en dodelijk, leven van vlees. De Schaduwen bevolkten deze dimensie ooit.

    Rollen:
    Goede schaduwen: Aimée Fay Moore
    Slechte schaduwen: Darko, Vivian
    Jongeren: Ann Sully, Alice May Moors, Adam Nathaniel Serano, Sarita Tricia Schneider, Silver Joselyne Ford


    Nog mensen gezocht! Je kan makkelijk overal erin springen (:

    RPG begint echt op pagina 3.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 11:39 ]


    Your make-up is terrible

    Sarita Tricia Schneider
    'Kom we gooien eest het beest naar binnen. Ik spring er dan gelijk achterna en dan kom jij,' zei ik. IK schoof het beest naar binnen en viel er gelijk achter na. 'Tada! Ons eten.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ann Sully

    Ik gilde even, mijn aandacht op de ingang was verslapt geweest. "Podver, Sarita, ik kreeg bijna een hartaanval!" Schold ik.


    Your make-up is terrible

    Sarita Tricia Schneider
    'Sorry,' zei ik. 'Maar mag ik het mes. Zo kan ik het hier niet laten liggen.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ann Sully

    Ik schoof het mes met het lemmet naar haar toe. "Ga je dat echt binnen doen?" Vroeg ik bezorgd.


    Your make-up is terrible

    Adam
    Plotseling werd er een dood beest naar binnen gegooid, gevolgd door Sarita. Ah, dus dat aten ze hier. Interessant. Ik moest er aan wennen. Ik richtte me weer tot Ann. Zou ik het vragen? Ach, schijt, ik moest het toch een keer weten. "Waar zijn we?" vroeg ik zachtjes.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Sarita Tricia Schneider
    'Buiten is het te onveilig,' zei ik.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ann Sully

    Sarita had gelijk, buiten was het inderdaad gevaarlijk. Ook al waren er overdag veel minder Schaduwen, ze waren er nog steeds. Ik keek naar Adam, hij verstoorde me even uit mijn gedachtes. "Uh, in een grot." Antwoordde ik verstrooid.


    Your make-up is terrible

    Sarita Tricia Schneider
    Ik pakte mijn mes en begon het gewij er af te snijden. Dat was altijd heel moeilijk werk. Toen dat gedaan was keek ik naar Ann.
    'Misschien kun je nu beter niet kijken?'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ann Sully

    "Ik probeer wel een gesprek te voeren met Adam, ofzo. Misschien leid het me een beetje af." Hoopte ik in ieder geval.


    Your make-up is terrible

    Sarita Tricia Schneider
    Ik knikte en begon het beest te ontleden. Dit vond ik altijd het vieste. Toen dat eindelijk gedaan was ruimde ik netjes mijn rommel op en deed het vlees in mijn namaak kast. Toen keek ik naar Adam. Als hij zich beter ging voelen liet ik de rest van de grot zien.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Adam.
    "Laat maar," zei ik hopeloos. Ik keek geïnteresseerd toe hoe Sarita begon met het hert, dacht ik dat het was en plotseling overspoelde me een gevoel van waardeloosheid. Wat moest ik hier nou? Het enige waar ik goed in was, waren sporten en talen. Ik wist niet waar ik was, ik wist niet hoe het hier was. Ik wist dat het niet veilig was, maar wat kan er nou helemaal zijn, vroeg ik mezelf af.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ann Sully

    "Vlees stinkt." Zei ik met mijn gezicht nog naar Adam. "Dus, waar kom jij vandaan?"


    Your make-up is terrible

    Adam.
    Ik dacht terug aan mijn familie. Thuis. Oké, jezus, Adam, sprak ik mezelf toe, ga nou niet gelijk het watje uithangen. Ik denk dat de crisis moest worden uitgeroepen in mijn hoofd. "San Francisco, jij?" zei ik met een flauwe glimlach. Daar was het in ieder geval warmer dan hier.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ann Sully

    "LA." Antwoordde ik. "Daar was het beter dan hier. Misschien is het overal beter dan hier." Ik kuchte even.


    Your make-up is terrible

    Sarita Tricia Schneider
    'Het is overal beter,' verzekerde ik haar.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "Ignite, my love. Ignite."