• Het verhaal: In ik-vorm verleden tijd.
    Een aantal jongeren worden op onbekende manier door een vortex naar een andere dimensie gezogen. Deze dimensie staat gelijk aan die van ons, behalve dan dat er geen mensen meer wonen. De kleine planeet lijkt totaal verlaten en vervallen. Maar er wonen nog wel andere dingen. De jongeren noemen ze 'de schaduwen', omdat je alleen hun schaduw ziet bewegen. Dan weet je dat je weg moet wezen. Maar er zijn ook enkele goede schaduwen die de jongeren terug willen helpen naar hun eigen dimensie. De jongeren komen niet allemaal tegelijk in de andere dimensie aan en ze kennen elkaar nog niet. Het zijn willekeurige jongeren uit willekeurige steden/plaatsen. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat ze er toevallig met z'n tweeen tegelijk zijn gekomen terwijl ze elkaar wel kennen =3 Maar zet het er dan ook even bij.

    Informatie over de Schaduwen:
    Ze lijken op mensen, ze zijn alleen langer en dunner. In het donker van de schaduwen zie je ze niet, maar in het licht hebben ze een witte, wasachtige huid. Ze zijn snel en dodelijk, leven van vlees. De Schaduwen bevolkten deze dimensie ooit.

    Rollen:
    Goede schaduwen: Aimée Fay Moore
    Slechte schaduwen: Darko, Vivian
    Jongeren: Ann Sully, Alice May Moors, Adam Nathaniel Serano, Sarita Tricia Schneider, Silver Joselyne Ford


    Nog mensen gezocht! Je kan makkelijk overal erin springen (:

    RPG begint echt op pagina 3.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 11:39 ]


    Your make-up is terrible

    Yeuy, komtie!
    Volgens mij is Darko een man, dus neem ik een vrouw :'D

    Mijn karakter.
    Naam: Vivian.
    Leeftijd: 20.
    Rol: Slechte schaduw.
    Uiterlijk: Lang, gitzwart krullend haar. Ijsblauwe ogen, een geweldig lijf. Slank, maar erg sterk. Ze draagt een lange felrode jas waar je haar aan kan herkennen.
    Extra: karakterbeschrijving.
    Vivian is 'cold as ice,' een femme fatale. Ze kent geen medeleven voor wie dan ook. Ze heeft van het doden een sport gemaakt en is daar ook heel bedreven in. Ze is erg zwijgzaam en oogt kalm. Ze is echter als de dood voor vuur.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 11:38 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ann Sully, een van de jongeren

    "Nu niet meer." Het vlees begon lekker te ruiken en mijn maag knorde nu luid. "Waarmee moet ik de tafel dekken?"


    Your make-up is terrible

    Sarita Tricia Schneider, een van de jongeren

    'Daar zo,' zei ik terwijl ik naar het eten keek. Ik wees naar de hoek waar de tafel staat. 'En daarzo liggen de borden.' Ik wees naar een soort van kast.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Is het nu dag of nacht :P?


    Life is hard and then we die

    Avond I think


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ooooh, Sam, zullen wij een setje vormen :D?


    Life is hard and then we die

    Vivian - Slechte schaduw.

    Ik wierp een blik op mijn armzalige soep. Ik had land en zee doorkruist om ervoor te zorgen dat het nog iets aan voedingsstoffen bevatte. Uiteraard had ik mijn maaltijd iets royaler ingeschat, maar vanwege de schaarste aan mensen moest ik het hiermee doen. Het was alweer een akelig lange tijd geleden dat ik de laatste mens naar binnen werkte en daarom verlangde alles in mij naar een hapje vlees. Maar ik wist dat ik concurrentie had. Ik was niet de enige die zo wanhopig was naar vers mensenvlees. Terwijl ik de soep naar binnen werkte gleed mijn blik naar de riante collectie sportapparatuur. Tsja, je moest toch je conditie op peil houden mocht er zo'n zalig stukje vlees voorbij wandelen.


    No growth of the heart is ever a waste

    PUKKELxDING schreef:
    Ooooh, Sam, zullen wij een setje vormen :D?

    Hahahaha :'D Je bedoelt -kuch- een stel? Omfg, Bonnie & Clyde :o

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 11:49 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    (...)
    Hahahaha :'D Je bedoelt -kuch- een stel?
    Oh yeah. Volgens mij is schaduwseks best awesome.


    Life is hard and then we die

    I'm in! Kunnen we eindelijk de batsmaatjes uithangen. ha!


    No growth of the heart is ever a waste

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Oh yeah. Volgens mij is schaduwseks best awesome.


    Haha Annick, jij wilt altijd sex he!


    Your make-up is terrible

    Ann Sully, een van de jongeren

    "Oh." Ik begon de tafel te dekken en wachtte ondertussen ongeduldig op het eten. Ik had al in geen tijden meer vlees gegeten.


    Your make-up is terrible

    Darko - Evil Shadow (6)
    Had ik maar, had ik maar...
    Ooit heb ik de kans gehad te kiezen tussen dood of quasi-dood. Mij werd het echter voorgelogen. Ze zeiden leven of dood. Wist ik veel dat ik zo verder zou leven. Mijn lichaam verdween. Alles wat ik nog van mezelf zag was een schaduw. Een schim.
    Mijn lichaam was er nog wel, maar niemand kon het zien. Onbegrijpelijk. Na al de verstreken tijd was ik nog steeds niet gewend aan dit vreemde lichaam. De woede die in mij zat, vanwege die vreemde leven, uitte zich op een dwaze manier. Iedereen die wel een lichaam bezat moest dood, simpel. Ik wist tegenwoordig dat ik hunkerde naar mensenvlees. Des te meer reden om het te doen.
    Dat zal ze leren om wel fijn te kunnen leven, en niet gevangen te zitten in een schaduw.


    Life is hard and then we die

    Assassin schreef:
    (...)

    Haha Annick, jij wilt altijd sex he!
    Addicted (A)


    Life is hard and then we die

    Sarita Tricia Schneider, een van de jongeren
    'Eten is klaar,' zei ik. Ik zette een schaal neer en ging tegen over Ann zitten.


    "Ignite, my love. Ignite."