• Het verhaal: In ik-vorm verleden tijd.
    Een aantal jongeren worden op onbekende manier door een vortex naar een andere dimensie gezogen. Deze dimensie staat gelijk aan die van ons, behalve dan dat er geen mensen meer wonen. De kleine planeet lijkt totaal verlaten en vervallen. Maar er wonen nog wel andere dingen. De jongeren noemen ze 'de schaduwen', omdat je alleen hun schaduw ziet bewegen. Dan weet je dat je weg moet wezen. Maar er zijn ook enkele goede schaduwen die de jongeren terug willen helpen naar hun eigen dimensie. De jongeren komen niet allemaal tegelijk in de andere dimensie aan en ze kennen elkaar nog niet. Het zijn willekeurige jongeren uit willekeurige steden/plaatsen. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat ze er toevallig met z'n tweeen tegelijk zijn gekomen terwijl ze elkaar wel kennen =3 Maar zet het er dan ook even bij.

    Informatie over de Schaduwen:
    Ze lijken op mensen, ze zijn alleen langer en dunner. In het donker van de schaduwen zie je ze niet, maar in het licht hebben ze een witte, wasachtige huid. Ze zijn snel en dodelijk, leven van vlees. De Schaduwen bevolkten deze dimensie ooit.

    Rollen:
    Goede schaduwen: Aimée Fay Moore
    Slechte schaduwen: Darko, Vivian
    Jongeren: Ann Sully, Alice May Moors, Adam Nathaniel Serano, Sarita Tricia Schneider, Silver Joselyne Ford


    Nog mensen gezocht! Je kan makkelijk overal erin springen (:

    RPG begint echt op pagina 3.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 11:39 ]


    Your make-up is terrible

    Alice May Moors, een van de jongeren

    Ik haalde een lok haar uit mijn gezicht en ik keek nog eens goed. Waar ben ik? Ik stond in het midden van een grote berg. Één seconde geleden liep ik nog gewoon de deur naar de badkamer in en nu ben ik in... Dit!


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Sarita Tricia Schneider, een van de jongeren
    'Geeft niks,' zei ik. 'Anders zou ik hier eenzaam zitten.' Ik zuchte en dacht aan mijn vader en moeder. Elke dag begon ik ze erger te missen. Zouden ze nog aan mij denken?
    'Wat wil je eten?' vroeg ik. 'Ik heb wat broodjes, een stel appels, en nog een eend en een konijn.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ann Sully, een van de jongeren

    "Pfoeh, wat een keuze!" Ik lachte wat ongemakkelijk. "Ik neem wel wat er overblijft." Bood ik aan. Het verbaaste me dat ik zelfs in deze omstandigheden zo beleefd en beschaafd kon blijven.


    Your make-up is terrible

    Sarita Tricia Schneider, een van de jongeren
    'Nee,' zei ik. 'We maken gewoon iets klaar en wat er over blijft dat eten we morgen op.' Ik glimlachte vriendelijk.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik wil ook meedoen:
    Mijn karakter:
    Naam: Silver Joselyne Ford
    Leeftijd: 18
    Rol: Jongeren
    Uiterlijk: Lang zwart haar met een pony, helblauwe ogen.
    Extra: Is pas een paar dagen in de andere dimensie.


    Silver Joselyne Ford, een van de jongeren
    Ik zat stil in een hoekje van een verlaten huis. Onder de deur door zag ik wat schaduwen aan het huis voorbij trekken. Ik probeerde mijn adem in te houden, als ze me maar niet horen... Gelukkig gebeurde dat niet. Maar toch durfde ik nog niet in beweging te komen, de kust is nooit veilig hier.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 12:21 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ann Sully, een van de jongeren

    "Okay." Ik knikte even in mezelf. Mijn maag knorde zacht. "Wat het snelst klaar is dan."


    Your make-up is terrible

    Mag ik joinen met een slechterik? (baby)


    No growth of the heart is ever a waste

    Sarita Tricia Schneider, een van de jongeren
    'Ik maak wel konijn klaar, eend blijft langer goed,' zei ik. Ik ging naar mijn vuurtje en legde er een pannetje op.
    'Wil jij de tafel dekken?'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ivan schreef:
    Mag ik joinen met een slechterik? (baby)


    Natuurlijk. Jij bent goed in slechterikken.


    Your make-up is terrible

    Ann Sully, een van de jongeren

    "Heb je een tafel dan?" Ik keek nu pas goed om me heen en zag dat dit wel een verschil was met mijn armmoedige opgezette schuiplaats van omgevallen bomen en bladeren. Dit leven was eigenlijk niets voor mij.


    Your make-up is terrible

    Sarita Tricia Schneider
    'Ja,' zei ik trots. 'Zelf gemaakt. Ik heb ook twee bedden.' Ik pakte een mes en begon het vlees van de botten af te snijden. Het vlees gooide ik in de pan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ann Sully, een van de jongeren

    "Gaaf." Zei ik verwonderd. "Maar je zit hier ook al wat langer." Even was het stil. "Ben jij nooit gepakt door zo'n schaduw-achtig monster?"


    Your make-up is terrible

    Sarita Tricia Schneider
    Ik schudde mijn hoofd.
    'Nee gelukkig niet,' zei ik/


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ann Sully, een van de jongeren

    "Gelukkig." Ik trok mijn shirt omhoog en liet een snee zien. "Ik wel, bijna."


    Your make-up is terrible

    Sarita Tricia Schneider, een van de jongeren
    'Owh,' zei ik. 'Zit er niet goed uit. Doet het nog pijn?'


    "Ignite, my love. Ignite."