• Het verhaal: In ik-vorm verleden tijd.
    Een aantal jongeren worden op onbekende manier door een vortex naar een andere dimensie gezogen. Deze dimensie staat gelijk aan die van ons, behalve dan dat er geen mensen meer wonen. De kleine planeet lijkt totaal verlaten en vervallen. Maar er wonen nog wel andere dingen. De jongeren noemen ze 'de schaduwen', omdat je alleen hun schaduw ziet bewegen. Dan weet je dat je weg moet wezen. Maar er zijn ook enkele goede schaduwen die de jongeren terug willen helpen naar hun eigen dimensie. De jongeren komen niet allemaal tegelijk in de andere dimensie aan en ze kennen elkaar nog niet. Het zijn willekeurige jongeren uit willekeurige steden/plaatsen. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat ze er toevallig met z'n tweeen tegelijk zijn gekomen terwijl ze elkaar wel kennen =3 Maar zet het er dan ook even bij.

    Informatie over de Schaduwen:
    Ze lijken op mensen, ze zijn alleen langer en dunner. In het donker van de schaduwen zie je ze niet, maar in het licht hebben ze een witte, wasachtige huid. Ze zijn snel en dodelijk, leven van vlees. De Schaduwen bevolkten deze dimensie ooit.

    Rollen:
    Goede schaduwen: Aimée Fay Moore
    Slechte schaduwen: Darko, Vivian
    Jongeren: Ann Sully, Alice May Moors, Adam Nathaniel Serano, Sarita Tricia Schneider, Silver Joselyne Ford


    Nog mensen gezocht! Je kan makkelijk overal erin springen (:

    RPG begint echt op pagina 3.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 11:39 ]


    Your make-up is terrible

    Ann Sully, een van de jongeren

    "Ruikt verukkelijk." Lachte ik naar haar, terwijl ik een stuk vlees pakte.


    Your make-up is terrible

    Hahahahaha bilnaadpiraat vlak voor m'n raam :'D
    Kuch, back to business.

    Vivian - Slechte schaduw.

    'Het is alles wat we hebben,' zei ik en bood Darko een kom soep aan. Ik wist dat hij er niet blij mee was als ik hem uit zijn gedachten haalde maar voor hij wat kon zeggen aaide ik zacht langs zijn brede schouder en nam naast hem plaats. Met tegenzin nam ik een slok soep en hoopte van binnen vurig dat er vroeg of laat weer een prooi voorbij kwam lopen. Het liefst een menselijke prooi.


    No growth of the heart is ever a waste

    Sarita Tricia Schneider
    Ik glimlachte naar haar. Zelf pakte ik ook een klein stukje.
    'Vertel eens wat over jezelf,' stelde ik voor. 'Hoe oud ben je? In welke stad woonde je vroeger?'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ann Sully, een van de jongeren

    Hongerig stak ik een stukje vlees in mijn mond en vertelde met volle mond. "Ik ben nog 17, en ik woonde in LA." Ik dacht even na, volgens mij was er niet zoveel te vertellen verder. "En jij?"


    Your make-up is terrible

    Darko-Evil Shadow(6)

    'Ik weet het Viv. Ik had het kunnen weten, dat het ooit zo zou lopen.' Ik dacht aan alle ellende die wij hadden veroorzaakt bij het uitmoorden van de gigantische populatie die deze planeet ooit bezat. We wisten dat er nog mensen waren, maar vanwege de enorme omvang was het vinden van mensen een groot obstakel.


    Life is hard and then we die

    Sarita Tricia Schneider, een van de jongeren
    'Ik ben pas 15. Ik woonde altijd in Seattle,' zei ik.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Vivian - Slechte schaduw.

    Ik glimlachte, kwam overeind en bracht mijn lege kom terug.
    'Als we ons maar gewoon hadden kunnen inhouden,' zei ik met een verleidelijke glimlach en nestelde mezelf op de bank.
    'Wat we zaaien oogsten we,' zei ik en keek naar de foto van ons beiden. Die foto was genomen in een tijd dat er voedsel in overvloed was. Dagelijks gingen we op pad en doodden we wat we konden vinden. Dat waren de goede tijden. Nu moesten we het doen met armzalige soep. De nood aan mensenvlees was hoog en ik zou alles geven om er weer één tussen mijn tanden te krijgen. Net zoals vroeger.


    No growth of the heart is ever a waste

    Darko - Evil Shadow (6)
    'Als we dat hadden gedaan.. We hadden geniepiger te werk moeten gaan. Gewoon, zoals ik daarvan houd; langzaam en pijnlijk. Ik genoot daar zo van. Die vreselijke, achterlijke schijtlijers van een mensen. Oh - Sorry voor mijn taalgebruik Viv.'


    Life is hard and then we die

    Ann Sully, een van de jongeren

    "Wauw." Antwoordde ik. "Ik zou je toch zeker ouder schatten dan mezelf." Gaf ik toe terwijl ik het laatste beetje naar binnen werkte. "Buikpijn." Kreunde ik, zeker te snel gegeten.


    Your make-up is terrible

    Silver Joselyne Ford, een van de jongeren
    Voorzichtig kroop ik uit mijn hoekje vandaan, omdat ik al een tijdje geen geluiden meer had gehoord. Ik keek om me heen, maar zag niks. Het was inmiddels al flink donker geworden. De nachten hier waren het ergst, en het meest gevaarlijk. Maar ik moest toch maar gaan lopen, ik moest een andere schuilplaats zien te vinden. En eten. Ik had honger!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Vivian - Slechte schaduw.

    'Ach, maar dan doen we dat nu toch? Als we er één te pakken krijgen verwelkomen we hem of haar in onze woning. We beginnen met bloed aftappen en snijden daarna stukje voor stukje het vlees af. Hmm.. het water loopt me in de mond.' Ik stond op en liep naar de deur die naar een gang leidde die ons naar boven bracht. Sinds er zo veel concurrentie was durfden we het niet aan ons huis bovengronds te bouwen. Al een tijd heerste er complete anarchie onder de schaduwen. Bendes terroriseerden het land en vernietigden alles in hun wanhopige zoektocht naar mensen.
    'Schatje, het is tijd om te jagen.'

    Ik moet naar school helaas D: Aan Flash werken.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 12:37 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Darko - Evil Shadow (6)
    Ik wilde als een gek naar boven rennen en op zoek gaan naar een mensen om vernederend te vermoorden, maar mijn ratio hield me tegen. Niet zo dom doen, wil je nog normaal kunnen jagen vandaag? Ik zorgde ervoor dat de schaduw van Viv onzichtbaar werd en stelde mijzelf defensief op. Ik ging Vivian voor naar buiten en liet haar daarna zo stil mogelijk passeren. De deur viel achter ons dicht. We waren buiten, er was geen ontkomen meer aan. Tijd voor de jacht.


    Life is hard and then we die

    Sarita Tricia Schneider
    'Dankje,' zei Sarita. 'Wil je wat drinken?'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ann Sully, een van de jongeren

    "Graag."


    Your make-up is terrible

    Silver Joselyne Ford
    Ik liep nog steeds door de verlaten stad, op weg naar het bos dat erachter lag. Ik hoopte in het bos iets eetbaars te kunnen vinden, al waren het maar wat bessen ofzo. Zo stil mogelijk probeerde ik te lopen, tot ik struikelde over een steen voor mijn voeten. Ik viel voorover, waar ik meteen stil bleef liggen om te kijken of iemand de herrie die ik had gemaakt gehoord had. Maar ik hoorde niets. Terwijl ik overeind kwam vervloekte ik mezelf. Ik ben ook echt een kluns af en toe.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg