• Een PotC RPG, verleden tijd ik-vorm

    Het verhaal:
    De kapiteit van de Black Pearl (Hoeft niet perse Jack Sparrow of Barbossa te zijn) gaat op zoek naar een nieuwe crew, want er is een nieuwe missie. Met de gestolen kaart gaan ze opzoek naar de bron van de eeuwige jeugd. Maar zo gemakkelijk komen ze daar natuurlijk niet. Er zijn nog vele obstakels waar ze overheen moeten. Als ze er eindelijk zijn, is het ook niet zo makkelijk om bij die bron te komen, door het landschap, dat zo kan veranderen van tropisch naar ijsland.
    Je mag de bestaande karakter ook gebruiken!

    De crew:
    Captain: Jack Sparrow Vrij te spelen karakter, iedereen mag
    First mate (rechterhand van kapitein): Rebecca 'Becky' McCalistar
    Quatermaster (reservekapitein): John
    Boatswain (Soort opzichter, zorgt dat iedereen aan het werk gaat): Mada Santana Lopez
    Surgeon: Kyra Belle Hastings
    Cooks:
    Gewone crew: Livia (Liv) Mary Thinth, Kyra Belle Hastings, Amber Rose Jones, Aricin Azure, Adam Nathaniel Serano, Mitchell Kay Grice


    We hebben nog iemand nodig die Barbossa of Tia Dalma (ingenomen door Quarterback) verderop in het verhaal wilt spelen. En misschien ook iemand voor Jack Sparrow.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 jan 2011 - 21:25 ]


    Your make-up is terrible

    Aricin

    Ik kneep mijn ogen tot spleetjes. "Wat weet ik wel?" De geheime taal van vrouwen was me nooit duidelijk geweest. Ik hield van vrouwen, maar ze waren een totaal raadsel voor me, net als dit jonge meisje.


    Your make-up is terrible

    Mada

    ''Mijn maagdelijkheid.'' zei ik op een mysterieuze toon, wetend dat Aricin daar geinteresseerd in zou raken.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Aricin

    "Ach zo!" Ik glimlachte breed. "Dat is een zeer interessant voorstel." Knikte ik.


    Your make-up is terrible

    Mada

    Na zijn reactie lachtte ik. Ik hing met mijn hand tegen de muur aan, waardoor ik eigenlijk nog kleiner was voor hem, maar dat maakte niets uit. ''Interessant? Interessant genoeg om het aan te nemen?'' vroeg ik grijnzend.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Streep Tia Dalma maar alvast door, want ik wil die spelen. Die vrouw is zo genius as hell! :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Aricin

    "Dat neem ik altijd aan! Behalve als je te oud of te jong bent." Voegde ik er bedachtzaam aan toe. Wie weet waar ik me anders weer inwerkte. Ik kuste haar zachte lippen sensueel, maar hield me nog in. "Mada." Zei ik tussendoor. "Niet nu, we zijn al veel te lang beneden. Straks word Jack nog boos, of Becky." Peste ik haar.


    Your make-up is terrible

    Mada

    ''Jij bent zo gemeen.'' zei ik grinnikend, terwijl ik over mijn lippen heen likte. Ik duwde hem vervolgens zachtjes achteruit, zodat ik als eerste terug zou kunnen lopen. Ik deed mijn shirt zoals hij hoorde, extra mannelijk, aangezien hij gestolen was van een jongen, en ik liep terug het dek op. ''LUIE DONDERS! AAN HET WERK!'' schreeuwde ik meteen, naar een enkeling die stond te rusten.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Is het misschien nog mogelijk om een rol te verzinnen? Want ik heb ineens inspiratie voor dé rol. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Aricin

    Ik bleef, nog een beetje in een roes, alleen achter. Ze was verdomd lekker voor een maagd. Ik kon bijna niet wachten tot ik haar kon nemen. Uiteindelijk kreeg ik altijd gelijk, ik was gewoon te lekker om te weerstaan. Ik rolde de mouwen van mijn blouse nog eens goed op en stapte weer naar boven.


    Your make-up is terrible

    Quarterback schreef:
    Is het misschien nog mogelijk om een rol te verzinnen? Want ik heb ineens inspiratie voor dé rol. :9~


    Lololol sure.


    Your make-up is terrible

    Adam.
    Ik knikte. Ik had het veel vaker gehoord. "Vroeger werd ik altijd zeeziek," vertelde ik Becky, "ik haatte varen, nu ben ik er wel aangewend." Waarom ik het haar vertelede, wist ik eigenlijk niet.

    Kyra
    Ik was alweer een tijdje geleden naar boven gekomen. Ik liet mijn ogen even over Mada glijden. Ze leek zeer tevreden met iets. Ach ja, ik was ook niet de moeder van dit zootje. Ik ging niet andermans problemen oplossen.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Mada

    Niemand reageerde op me, maar ze keken me allemaal bang aan en gingen meteen weer aan het werk. Ik hield van die macht die ik had gekregen van Jack, d'n goeie oude Jack. ''Hier met die rum!'' zei ik tegen een dronken matroos, en ik trok de fles uit zijn hand. Hij liep gewoon door zonder en ik wist eigenlijk niet wie het was. Ik begon van de rum te drinken en genoot weer zoals het hoorde. Ik keek opzij, boven mijn rum fles door en ik schrok even, waardoor ik de fles op de grond liet vallen. ''Jack?'' vroeg ik rustig. Vervolgens wees ik naar de zee. In de verte kwam een schip aan met een flinke donkere mist er om heen. ''Wat is dat?'' vroeg ik.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Becky

    "Beter dat je erover bent gekomen dan!" Ik grijnsde en gaf hem een zachte stoot tegen zijn arm. "Arme landrotten, weten niets van varen en de zee."


    Your make-up is terrible

    Naam: Mitchell Kay Grice
    Leeftijd: Zeventien
    Uiterlijk: Bruine, redelijk wilde haren, bruine ogen die erg mooi zijn, 1.80 M lang en gespierd gebouwd. Hij draagt meestal een wittige bloed, meestal boven een stukje open, met een lange jas er over heen, ongeveer dezelfde als Jack heeft.
    Part of the crew: Mitchell is een vaak dronken, gewone part of the crew. Hij moet vaak het dek schrobben, maar dat weerhoudt hem er niet van om onder de rokken van de vrouwen te kijken.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Adam
    Ik grijnsde naar haar. Ik knikte. "Je hebt gelijk." Ik zuchtte, wat zij niet wist was dat ik vrijwel alles al was kwijtgeraakt aan de zee. Maar ach, wat kon het nu nog doen. Niks. Ik dacht even na en zag in de verte een schip opdoemen. Ik stootte Becky zachtjes aan. "Wat is dat?" fluisterde ik.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.