• Een PotC RPG, verleden tijd ik-vorm

    Het verhaal:
    De kapiteit van de Black Pearl (Hoeft niet perse Jack Sparrow of Barbossa te zijn) gaat op zoek naar een nieuwe crew, want er is een nieuwe missie. Met de gestolen kaart gaan ze opzoek naar de bron van de eeuwige jeugd. Maar zo gemakkelijk komen ze daar natuurlijk niet. Er zijn nog vele obstakels waar ze overheen moeten. Als ze er eindelijk zijn, is het ook niet zo makkelijk om bij die bron te komen, door het landschap, dat zo kan veranderen van tropisch naar ijsland.
    Je mag de bestaande karakter ook gebruiken!

    De crew:
    Captain: Jack Sparrow Vrij te spelen karakter, iedereen mag
    First mate (rechterhand van kapitein): Rebecca 'Becky' McCalistar
    Quatermaster (reservekapitein): John
    Boatswain (Soort opzichter, zorgt dat iedereen aan het werk gaat): Mada Santana Lopez
    Surgeon: Kyra Belle Hastings
    Cooks:
    Gewone crew: Livia (Liv) Mary Thinth, Kyra Belle Hastings, Amber Rose Jones, Aricin Azure, Adam Nathaniel Serano, Mitchell Kay Grice


    We hebben nog iemand nodig die Barbossa of Tia Dalma (ingenomen door Quarterback) verderop in het verhaal wilt spelen. En misschien ook iemand voor Jack Sparrow.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 jan 2011 - 21:25 ]


    Your make-up is terrible

    Het spijt me maar ik ga stoppen met deze RPG. Leuk concept en alles, maar ik kan gewoon niet volgen (; Ben ik te laat thuis voor.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Amber

    Ik keek even naar Liv en heet leek niet al te best met haar te gaan. Ik liep naar haar toe en ging naast haar staan. "Gaat het?" Vroeg ik. Zo had ik Liv nog nooit gezien.


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Aricin

    "Wat is er, Mada?" Vroeg ik. Stiekem was ik bang dat ze weer boos werd en me uit ging foeteren.


    Your make-up is terrible

    Liv

    Ik keek op naar Amber en drong gauw mijn tranen terug. "Niets, hoor," zei ik glimlachend. Maar ik zag dat Amber wel degelijk doorhad dat er iets met me was.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Mada

    Plots grijnste ik weer naar Aricin en ik trok hem dicht tegen me aan. ''Niks, waarom zou er iets zijn?'' fluisterde ik zachtjes in zijn oor.

    Even eten. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Becky

    Jack had besloten af te wachten wat er gebeurde met de Helios en het roeibootje. Hij besloot de andere kant op te varen om ze in verwarring dus was ik niet meer nodig in de buurt van hem, eindelijk. Ik liep naar Adam toe, die een oogje in het zeil hield voor Mada. "He." Zei ik.


    Your make-up is terrible

    Amber

    Ik keek haar even doordringend aan. "Liv, ik heb je nog nooit zo gezien, wat is er?" Vroeg ik weer. Als ik eenmaal iets wou weten zou ik het te weten komen. Maar het was ook een soort van schok dat Liv nu opeens zo deed.


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Kyra
    Ik zuchtte, oh, dus zo ging het in het vervolg. Aricin kreeg in ieder geval wat hij wilde. Maar als dit zo door ging, begon ik nog te geloven dat vrouwen aan boord echt ongeluk brachten, ja, ik ben er zelf ook een. "Gaat het Liv?" vroeg ik aardig en legde even mijn hand op haar schouder.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Adam.
    "Hé," zei ik terug, met mijn beroemde glimlach. Ik kende haar niet, maar gezelschap was fijn.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Aricin

    Vrouwen waren echt de raarste wezens, eerst zo afstotelijk doen, en dan zulke aantrekkingskracht uitoefenen. Maar ik wilde me er niet druk om maken dus sloeg ik een arm om haar middel. "Nou, misschien is er een reden waarom je me meelokt naar de spelonken van dit schip?"


    Your make-up is terrible

    Liv

    Plotseling werd ik omring door twee meisjes en ik snapte niet wat ik deed, maar plotseling werd het me allemaal te veel. Ik barstte in snikken uit en stond op het punt alles eruit te gooien. Het was namelijk veel en veel meer dan alleen Aricin- ik bevond me hier op een vreemd schip, ver van huis met allemaal vreemden om me heen en ik wist niet wat ik nou eigenlijk aan het doen was. Hoorde ik hier wel thuis? Van mijn vrolijke persoonlijkheid was niets te merken.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Becky

    Veel was er nog niet te doen terwijl we de open zee opvaarden, het meeste was al gedaan. "Mooie dag he?" Verzon ik, om over te praten.


    Your make-up is terrible

    Amber

    Ik schrok een beetje van de uitbarsting van Liv. "Kom, niet hier." Zei ik snel. Ik was bang dat Mada weer terug zou komen en haar zien huilen. Dan was Liv nog lang niet jarig. Ik liep met haar en Kyra naar de slaapplaatsen en we gingen daar zitten.


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Kyra
    Ik sloeg mijn armen om Liv heen en liet haar huilen. Ik vroeg niet wat er aan de hand was, het waren mijn zaken niet. "Het komt wel goed," fluisterde ik terwijl ik zachtjes over haar rug wreef.

    Adam.
    "Klopt, beter dit dan met storm uitvaren." Ik knikte even kort en keek naar achter. Tortuga was al vrij ver weg. "Hoe ben jij hier eigenlijk gekomen?" vroeg ik nieuwsgierig.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Liv

    Snikkend probeerde ik mijn verhaal te doen, Kyra en Amber luisterden aandachtig. Maar verder dan twee woorden kwam ik niet. "Ik-k weet... gewoon niet..." snikte ik.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.