• Een PotC RPG, verleden tijd ik-vorm

    Het verhaal:
    De kapiteit van de Black Pearl (Hoeft niet perse Jack Sparrow of Barbossa te zijn) gaat op zoek naar een nieuwe crew, want er is een nieuwe missie. Met de gestolen kaart gaan ze opzoek naar de bron van de eeuwige jeugd. Maar zo gemakkelijk komen ze daar natuurlijk niet. Er zijn nog vele obstakels waar ze overheen moeten. Als ze er eindelijk zijn, is het ook niet zo makkelijk om bij die bron te komen, door het landschap, dat zo kan veranderen van tropisch naar ijsland.
    Je mag de bestaande karakter ook gebruiken!

    De crew:
    Captain: Jack Sparrow Vrij te spelen karakter, iedereen mag
    First mate (rechterhand van kapitein): Rebecca 'Becky' McCalistar
    Quatermaster (reservekapitein): John
    Boatswain (Soort opzichter, zorgt dat iedereen aan het werk gaat): Mada Santana Lopez
    Surgeon: Kyra Belle Hastings
    Cooks:
    Gewone crew: Livia (Liv) Mary Thinth, Kyra Belle Hastings, Amber Rose Jones, Aricin Azure, Adam Nathaniel Serano, Mitchell Kay Grice


    We hebben nog iemand nodig die Barbossa of Tia Dalma (ingenomen door Quarterback) verderop in het verhaal wilt spelen. En misschien ook iemand voor Jack Sparrow.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 jan 2011 - 21:25 ]


    Your make-up is terrible

    SHARONxLOVER schreef:
    (...)
    In het kort over hoe dit werkt: Je zit in een verhaal, je vertelt wie je wilt spelen en vertelt een kort stukje over wat die persoon zegt en/of doet, of begrijp ik het nog niet? x'3
    Ik heb die XL uitlegjes al 9296526591x over gelezen en dit is het beste wat ik er van kan maken x'd


    Yup =3


    Your make-up is terrible

    Aricin

    "Ik maal niet om jaloersie." Sprak ik zacht, terwij ik haar kaaklijn kuste. "Maar wel om leeftijd." Tegen mijn zin in liet ik haar los. "Lieve Mada, of eerder, gemene Mada, je bent echt nog te jong om zo harteloos behandelt te worden." Eigenlijk ging het een beetje tegen mijn eigen principes in.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Yup =3

    Stiekem wou ik vragen of ik nog mee kon doen, maar over 2 minuten ga ik eten en dan is het dag dag computer ;-;

    SHARONxLOVER schreef:
    (...)
    Stiekem wou ik vragen of ik nog mee kon doen, maar over 2 minuten ga ik eten en dan is het dag dag computer ;-;


    Ah, das jammer, je kan altijd nog meedoen als je zin hebt.


    Your make-up is terrible

    Mada

    Toen Aricin mij los liet en zijn woorden sprak, voelde ik tranen in mijn ogen komen. Ik draaide me van hem weg. ''Niemand wil mij.'' mompelde ik zachtjes. Ik veegde de tranen van mijn wangen af. Ik kon niet huilen, ik was Mada Lopez, maar toch deed ik het.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ga zo, maar ik ben rond 9 uur, half tien terug. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Assassin schreef:
    (...)

    Ah, das jammer, je kan altijd nog meedoen als je zin hebt.

    Dan kom ik morgen wel eventjes mee spelen 8D

    Aricin

    Wat was dit nou weer? Nu snapte ik er nog minder van. Ik was onbekend met dit soort situaties, mijn verstand zei dat ik zo snel mogelijk weg moest van huilende vrouwen, zo konden erg agressief zijn. "Kijk, Mada, het is niet jou schuld." Probeerde ik. Ik wist echt niet wat ik moest zeggen ofzo. Dus ging ik bij haar staan en trok ik haar tegen me aan.


    Your make-up is terrible

    Mada

    Ik draaide me om, nadat ik mijn tranen weer weg had geveegt. ''Niet mijn schuld?'' vroeg ik zachtjes, en ik keek met een kleine glimlach op. ''Je hebt het lekker warm.'' fluisterde ik en ik legde mijn hand op zijn borst. ''Maar je zou mijn grote broer kunnen zijn, die ik overigens niet heb.'' zei ik grinnikend.

    Ik ga nu, tot strakjes!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Aricin

    "Dat is nou wat ik bedoel." Gelukkig was ze niet zo dom. "Ik zou bijna je vader kunnen zijn. Denk ik." Ik was wel dom, soms. "Ik ben niet warm, ik ben heet." Voegde ik er nog aan toe.

    okay, totzo!


    Your make-up is terrible

    Adam
    "Hoezo dat?" vroeg ik aan Becky, terwijl ik haar even kort aankeek. Ik vroeg me af waar Mada gebleven was.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Becky

    "Zolang kan ik echt niet aan land blijven." Ik zuchte even. "De zee staat gelijk aan vrijheid voor mij."


    Your make-up is terrible

    Mada

    Ik glimlachtte kort en ik liet mijn vingers over zijn gezicht glijden, langs zijn kaaklijn. ''Je bent wel erg aantrekkelijk, maar ik denk dat je meer iemand zoals Liv moet zoeken.'' zei ik met een zucht op het einde, omdat het toch zeer deed. ''Ik lijk misschien hard, dat ben ik ook, maar ik heb een hart.'' zei ik grinikend.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Aricin

    De hormonen gierde door mijn lichaam. "Ik blijf niet bij één meisje." Merkte ik op. "En je bent niet hard, maak je maar geen zorgen."


    Your make-up is terrible

    Mada

    Ik grinnikte weer en ik liet Aricin los. ''Misschien zou het een eer voor je zijn om me jeweetwel..'' merkte ik op, alsof ik zeker wist dat hij wist wat ik bedoelde. Ik was vijftien jaar en alle vrouwen in dat wereldje waren al snel hun maagdelijkheid kwijt, net zoals mijn grote zus Elin. Ik kon daar toch aan mee doen?


    Big girls cry when their hearts are breaking