• Een PotC RPG, verleden tijd ik-vorm

    Het verhaal:
    De kapiteit van de Black Pearl (Hoeft niet perse Jack Sparrow of Barbossa te zijn) gaat op zoek naar een nieuwe crew, want er is een nieuwe missie. Met de gestolen kaart gaan ze opzoek naar de bron van de eeuwige jeugd. Maar zo gemakkelijk komen ze daar natuurlijk niet. Er zijn nog vele obstakels waar ze overheen moeten. Als ze er eindelijk zijn, is het ook niet zo makkelijk om bij die bron te komen, door het landschap, dat zo kan veranderen van tropisch naar ijsland.
    Je mag de bestaande karakter ook gebruiken!

    De crew:
    Captain: Jack Sparrow Vrij te spelen karakter, iedereen mag
    First mate (rechterhand van kapitein): Rebecca 'Becky' McCalistar
    Quatermaster (reservekapitein): John
    Boatswain (Soort opzichter, zorgt dat iedereen aan het werk gaat): Mada Santana Lopez
    Surgeon: Kyra Belle Hastings
    Cooks:
    Gewone crew: Livia (Liv) Mary Thinth, Kyra Belle Hastings, Amber Rose Jones, Aricin Azure, Adam Nathaniel Serano, Mitchell Kay Grice


    We hebben nog iemand nodig die Barbossa of Tia Dalma (ingenomen door Quarterback) verderop in het verhaal wilt spelen. En misschien ook iemand voor Jack Sparrow.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 jan 2011 - 21:25 ]


    Your make-up is terrible

    Becky

    "Pfft, volgens mij ben ik Jack jaren geleden al tegen gekomen. En van het een kwam het ander." Zei ik alleen maar. "En jij?"


    Your make-up is terrible

    Liv

    Dankbaar keek ik Kyra aan, en ik begreep dat ik voorlopig niets meer hoefde te zeggen: ze zouden er gewoon voor me zijn. Goh, wat waren Kyra en Amber eigenlijk aardig! Misschien ging dit avontuur toch nog wat worden. Ik merkte dat ik weer hoop begon te krijgen.

    Offline voor de rest van de avond...

    [ bericht aangepast op 28 jan 2011 - 18:01 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Amber

    Ik keek even vol medelijden naar Liv. "Het komt wel goed." Zei ik met een glimlach en ging aan de andere kant naast Liv zitten.


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Adam.
    "Ik moest uit Tortuga weg, kon nergens anders terecht. Bovendien wil ik ook wel eens wat van de wereld zien." Ik bekeek Becky zijdelings. Ze was best een mooi meisje, gevormd door al het werk, dat wel. "Ik kende Jack verder niet, eigenlijk, maar ik mag hem wel."

    Kyra
    Ik zuchtte. "Het is toch niet Aricin?" vroeg ik bezorgd. Wie weet trouwens wat Mada en hij nu aan het doen waren. Ik hoopte dat ze er geen spijt van zou krijgen. Aricin was het type jongen dat leefde zonder spijt. Had hij een ding gehad, ging hij gewoon naar de volgende.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Amber

    Ik keek even wat verbaast. Als het echt Aricin zou zijn zou ik persoonlijk naar hem toe gaan. Maar het vervelende was dat Kyra en ik niet wisten wat er met Liv was. En Liv zelf duidelijk ook niet.


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Ik ben eten


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Jullie geven me een slechte repuratie (cat)


    Becky

    "Te lang in Tortuga is nooit goed." Gaf ik toe. Ik vond vaak een dag al te lang maar Jack dacht daar anders over. "Jack is ook heel... Gaaf."


    Your make-up is terrible

    Mada

    Ik grijnste kort. ''Wat je maar wilt doen, dat kunnen we doen.'' zei ik op een mysterieuze toon.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    -Komt even de wijsneus uit hangen-
    Dat betekend toch Water des Levens? x'3

    Aricin

    Ik trok haar iets steviger tegen me aan en snoof haar vrouwelijke geur op.


    Your make-up is terrible

    SHARONxLOVER schreef:
    -Komt even de wijsneus uit hangen-
    Dat betekend toch Water des Levens? x'3


    Precies vertaald wel ja =3 Het is de bron van de eeuwige jeugd.


    Your make-up is terrible

    Adam
    Ik lachte even. Ik wilde even zeggen dat het ook geen plaats is voor vrouwen, maar ik bedacht me. Ik wilde geen ruzie met de vrouwelijke crew. "Ach ja, ik snap Jack wel," zei ik grijnzend, "maar vroeg of laat wil ook hij de zee weer op, alles waar hij ooit over praat is dit schip." Ik pakte een touw van het dek en knoopte het vast.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2011 - 18:29 ]


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Mada

    Ik keek in Aricin's ogen en ik sloot mijn ogen daarna. ''Wat wil je doen, Aricin? Je weet toch dat Liv jaloers gaat worden.'' zei ik grijnzend, omdat ik wist wat Liv voelde voor Aricin.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Assassin schreef:
    (...)

    Precies vertaald wel ja =3 Het is de bron van de eeuwige jeugd.

    In het kort over hoe dit werkt: Je zit in een verhaal, je vertelt wie je wilt spelen en vertelt een kort stukje over wat die persoon zegt en/of doet, of begrijp ik het nog niet? x'3
    Ik heb die XL uitlegjes al 9296526591x over gelezen en dit is het beste wat ik er van kan maken x'd

    Becky

    Ik grinnikte. "Gelukkig wel. Anders was ik er allang vandoor gegaan hoor." Ik voelde me nooit echt thuis aan land.


    Your make-up is terrible